Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jourie

Hey zo'n ding lijkt op een GS :+ _O- Beter het mooie weer is toch nog niet begonnen :(

Hier ook een: "what's up doc"

Die weer johhh,
Verdomme zeg, net in de weekend,
Ik kan zonder zon,maar niet tegen regen,

Trouwens ik weet niet,men had ook plannen om naar Zolder te gaan,

Laat me weten,Bommerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik heb verdomd weinig reacties gehad maar ik ga zowieso
weer of geen weer,met het koekblik haalt niks uit want daar is geen plek voor in rotjeknor en met de ns....Nou nee er vallen mij te veel treinen om de laatste tijd.
Dus wie er nog mee wil gaan ik check morgen ochtend dit topic nog wel ff rond de klok van 10.30 uur.dus als er iemand mee gaat zorg dat je dan online bent

weer of geen weer,met het koekblik haalt niks uit want daar is geen plek voor in rotjeknor en met de ns....Nou nee er vallen mij te veel treinen om de laatste tijd.
Dus wie er nog mee wil gaan ik check morgen ochtend dit topic nog wel ff rond de klok van 10.30 uur.dus als er iemand mee gaat zorg dat je dan online bent
ik ga naar Zolder samen met Franskuh, B2, Busa Breda, Party Marty en de rest kan niet. Je mag ook met ons mee!

Helaas nog steds niets van Eric of Mario gehoord. Ik dacht dat zij ook gingen.

ik ga naar Zolder samen met Franskuh, B2, Busa Breda, Party Marty en de rest kan niet. Je mag ook met ons mee!

Helaas nog steds niets van Eric of Mario gehoord. Ik dacht dat zij ook gingen.
heb je net gesproken op msn dus je weet het antwoord al ;)

ik dacht dat het 9 uur was,
Tog??
Bij de Mac A27 Oostrehout?
Ik en de busa gaan ook mee,maar wij moeten wel een goede tijd afspreken,

zal ik het maar zeggen dan......wat een ontzettend geile fiets!!!!!

(p.s. de tylernaaimaand is nog niet voorbij...sta ik mijn fiets te poetsen,rij hem iets naar achter om de velg iets verder te poetsen....pleurt ie van zijn standaard....Kuipruit aan diggelen alsmede de topkuip..schade 500 pleuro!!! :( )
Tnx *D Maar das wel klote zeg maar van jou moto... :( Ik wil wel helpe hoor om het een en ander te doen/repareren. En anders idd streetfighter van bouwen :P De mijne gaat 12 Juli door de keuring, maar voordat het zover is moet er nog genoeg gedaan worden. Ik spreek je weer na je vakantie...mzzl

@Jourie
Hey zo'n ding lijkt op een GS Beter het mooie weer is toch nog niet begonnen
Haha, idd... Af en toe krijg ik nog van die flash backs... O-)

G.V.D was het helemaal vergeten dat het vandaag in zolder te doen was nou helaas hoop dat degene die wel gegaan zijn een relaxte dag hebben gehad :Y

@ Kevin; hij rijdt geweldig *D *D *D *D *D *D *D
*D *D *D *D *D nog nooit iemand,met zn :+ *D op dr fiets zien zitten!!!!
Gelijk de vuurdoop 1.100 klm gereden in lang weekend!
Jammer dat :] (de meeste) :] delen van Duitsland Niet echt onze favoriete is!!
:Z

Volgende week maar ff de schade inhalen bij de 395 en een halve bochten tour(check Mf)

zal binnenkort ff foto bevestiging slot plaatsen !!
Heb ook nog ff gereden op de Honda Cbr echt een hele fijne fiets zeg!!!!!!!!!
Het is een Kriptonite slot(nee niet die je met een pen open kan maken)
Mooi om te horen, dan weet ik dat als mijn 25Kw eraf is ik ook nog veel plezier van mijn fiets kan hebben...

Is het misschien niet makkelijker om die 2 topics gewoon samen te voegen, Breda en omgeving Breda :?

Is het misschien niet makkelijker om die 2 topics gewoon samen te voegen, Breda en omgeving Breda :?
Lijkt me ook, alles loopt door elkaar heen. We kunnen ook op deze twee topics een slotje laten zetten en een nieuw topic: "omgeving Breda/Oosterhout" laten neerzetten, aangezien de verhouding breda oosterhout bijna 50/50 is...

Lijkt me ook, alles loopt door elkaar heen. We kunnen ook op deze twee topics een slotje laten zetten en een nieuw topic: "omgeving Breda/Oosterhout" laten neerzetten, aangezien de verhouding breda oosterhout bijna 50/50 is...

lijkt me een strak plan, maar dan gewoon "Breda/Oosterhout" of "Broosterhout" :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan