Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis misschien makkelijker voor ons als je een MF sticker op je voorhoofd plakt. Kunnen we je nog makkelijker spotten :P ;)

Tja, dat had ik gedaan! Maar iemand mij aangesproken daarover: neeeee hoor!!! B|

;)

:+

He krissie dan neem ik pim wel mee oke

Waar waren jullie dan? Jou heb ik nog nooit gezien, Dallie, maar Pim wel en die heb ik ook niet gezien. Dussuh, jullie hebben iets uit te leggen..........

;)

Maar ik doe een derde poging: wie gaat er vrijdag mee stappen naar de graanbeurs? Dan wordt er goede rock gedraaid! (Beter dan op de zaterdag tegenwoordig) Ik wil natuurlijk op vrijdag gaan stappen omdat als we zaterdag zouden gaan we voor de zondag niet genoeg uitgerust zijn! :X

Dussuh..... wie gaat mee?!?

Kris (v) heeft de smaak te pakken!

Waarom gingen wij niet zoveel uit?

Kris (v) heeft de smaak te pakken!

Waarom gingen wij niet zoveel uit?

Ten eerste: geen geld toen!

Ten tweede: de eigenlijke reden wil jij nu waarschijnlijk niet weten. :X

EDIT: ik bedoel; de reden dat ik nu zoveel ga stappen, wil je nu waarschijnlijk (nog) niet weten.

;)

Maaruh, Kris (v) heeft altijd de smaak te pakken: bier-smaak, goldstrike-smaak, tiquila-smaak,wijn-smaak. En dat een hele avond door elkaar..... :X
:+

;)

Laatst bewerkt:
Wow net een soap hier }]
Wat een gezelligheid... ennuhh het is dat het schijnt dat ik achterop mee ontvoerd wordt naar de mega meeting... maar eens een pak reglen want da ligt bij me ouders thuis laten we het wel gezellig houden he hier dus geen ouwe schapen uit de sloot halen over stappen stappen en alcohol..... warom wel vaker stappen... heel psychologische reden... balder maar een pagina of wat terug.. hulpeloos en hopeloos... werd toch genoemd.....

Wow net een soap hier }]
Wat een gezelligheid... ennuhh het is dat het schijnt dat ik achterop mee ontvoerd wordt naar de mega meeting... maar eens een pak reglen want da ligt bij me ouders thuis laten we het wel gezellig houden he hier dus geen ouwe schapen uit de sloot halen over stappen stappen en alcohol..... warom wel vaker stappen... heel psychologische reden... balder maar een pagina of wat terug.. hulpeloos en hopeloos... werd toch genoemd.....

Één vraag, Pimmeke: volg jij jezelf nog wel eens? })

;)

geintje, hè! Beter dat ik het zeg dan iemand met zijn volle verstand :X

Maar ga je nou wel mee stappen samen met Dallie, want die wou jou afgelopen weekend al meenemen, maar ik heb jullie niet gezien?!?

dus de oosterhouters vertrekken uit breda???? of verzamelen we in oosterhout ook........?? Ik ga namelijk ook mee naar de meeting...... :]

dus de oosterhouters vertrekken uit breda???? of verzamelen we in oosterhout ook........?? Ik ga namelijk ook mee naar de meeting...... :]

Zit je niet in het verkeerde topic? :?

Dit gaat niet over de MegaMeeting :X maar over stappen in de graan in Breda. Waar je overigens ook van harte welkom bent... ;)

Maar ik doe een derde poging: wie gaat er vrijdag mee stappen naar de graanbeurs? Dan wordt er goede rock gedraaid! (Beter dan op de zaterdag tegenwoordig) Ik wil natuurlijk op vrijdag gaan stappen omdat als we zaterdag zouden gaan we voor de zondag niet genoeg uitgerust zijn! :X

Dussuh..... wie gaat mee?!?

Niet iedereen houdt van rock he ;)

[me]Mr Wheels moet trouwens rustig aan doen met z'n geld, anders haal tie Veenendaal niet eens :X [/me]

Zit je niet in het verkeerde topic? :?

Dit gaat niet over de MegaMeeting :X maar over stappen in de graan in Breda. Waar je overigens ook van harte welkom bent... ;)
Een paar pagina's terug is er wel over de MegaMeeting gesproken. Maarja, sinds jij hier post gaat het tussen het motor rijden door alleen maar over De Graanbeurs ;)

Leuke tent, vooral als ze veel goeie muziek (lees Rock) draaien. Vond het de laatste tijd nogal tegenvallen, is dus ook al lang geleden dat ik er ben geweest.

Er is volgens mij nog geen officieel verzamelpunt in Oosterhout maar ik dacht dat er vorig jaar bij de MAC bij de bromtol verzameld is. De groep van Breda kan hier langsrijden en de Oosterhouters oppikken. Daarna met z'n allen door naar Den Bosch :] :] :] . (tenzij de groep uit Breda een andere route in gedachte heeft)

gisterenavond volgde ik mezelf nie geheel nee... maar had z'n redenen. En Graanbeurs.. is soms leuk.. als ze oude house draaien....

Het is mij, de groenteboer, Remco. (als je me nog kent, is alweer een aantal jaartjes geleden)

Lange gast? Honkballer? Of heb ik de verkeerde?
Ik wou zelf trouwens gewoon naar Breda rijden voor
de mega meeting maar als jij een beter idee heb
laat het maar weten.

Lange gast? Honkballer? Of heb ik de verkeerde?
Ik wou zelf trouwens gewoon naar Breda rijden voor
de mega meeting maar als jij een beter idee heb
laat het maar weten.
Nee, ben nooit een lange honkballende gast geweest (vergis je je met Barry :? (geen idee of die aan honkbal deed magoed))
Heb jij daar ook gewerkt dan?

Nee, ben nooit een lange honkballende gast geweest (vergis je je met Barry :? (geen idee of die aan honkbal deed magoed))
Heb jij daar ook gewerkt dan?

Nee, mijn vriendin Jessica (bij de broodjes). Ik kwam daar wel regelmatig.
Martin heeft daar trouwens wel gewerkt (miorky op m-f)

aan de motor, of erachter? :X

Dat ligt eraan of ie mee werkt })

Nee, mijn vriendin Jessica (bij de broodjes). Ik kwam daar wel regelmatig.
Martin heeft daar trouwens wel gewerkt (miorky op m-f)
Kleine of grote Jessica (volgens mij werden ze intern zo genoemd)? Gezien je geboorte datum denk ik de kleine, de grote was van mijn leeftijd ;)

Martin ben ik vorig jaar tijdens een ritje al eens tegengekomen. Was wel lachen, na een aantal jaren kom je elkaar dan ineens weer tegen en blijk je dezelfde hobby te hebben :] :] . Hij is volgens mij alleen niet vaak hier te vinden. (laatste post dateert van 7-10-2003)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan