Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zaterdag? Ik sta altijd achterin in de graan. Heb ik je misschien wel eens gezien.

Het is er altijd best druk. Laatste keer dat ik er geweest was stond
er een maat van een maat van mij achter de bar :P . Was wel makkelijk.
Maar de laatste tijd gaan we vooral naar Highstreet.

Het is er altijd best druk. Laatste keer dat ik er geweest was stond
er een maat van een maat van mij achter de bar :P . Was wel makkelijk.
Maar de laatste tijd gaan we vooral naar Highstreet.

dat is om het makkelijk te maken?!? ;)

Misschien zie ik je daar nog wel eens (ik weet alleen niet hoe je daar uitziet; but who cares ;) )

dat is om het makkelijk te maken?!? ;)

Misschien zie ik je daar nog wel eens (ik weet alleen niet hoe je daar uitziet; but who cares ;) )

Haha ja ik zal er weer eens gaan kijken. (ben er wel mijn vriendin tegen
gekomen dus die tent kan bij mij niks meer verkeerd doen :P ) Ga je naar
de mega-meeting? Ik vertrek vanuit Breda dus dan kan je bijna alle m-fers
ontmoeten van omgeving Breda. mega-meeting 2004 vertrek vanaf den-bosch
Breda zit ook in dit topic.

rij jij toevallig op een rode zzr 250 met roze stukken?

Laatst bewerkt:
Haha ja ik zal er weer eens gaan kijken. (ben er wel mijn vriendin tegen
gekomen dus die tent kan bij mij niks meer verkeerd doen :P ) Ga je naar
de mega-meeting? Ik vertrek vanuit Breda dus dan kan je bijna alle m-fers
ontmoeten van omgeving Breda. mega-meeting 2004 vertrek vanaf den-bosch
Breda zit ook in dit topic.

Ik hoop het dat ik naar de megameeting kan. Mijn motor is tijdelijk kapot (hopelijk tijdelijk) en staat nu bij bedrijf die hem gaat repareren voor mij.

Ik sta iig wel aangemeld, maar anders moet ik iemand lief aan kijken of dat ik achterop kan.

:r ik haat achterop gaan bij iemand, ik wil zelf rijden!

Ja, ik rij op een rode zz-r250. Ken je me?!?

Ik hoop het dat ik naar de megameeting kan. Mijn motor is tijdelijk kapot (hopelijk tijdelijk) en staat nu bij bedrijf die hem gaat repareren voor mij.

Ik sta iig wel aangemeld, maar anders moet ik iemand lief aan kijken of dat ik achterop kan.

:r ik haat achterop gaan bij iemand, ik wil zelf rijden!

Ja, ik rij op een rode zz-r250. Ken je me?!?

Ja ben jou al een keer tegen gekomen bij het tankstation daar bij
het baronie college. Dat was de eerste rode zzr 250 die zag behalve
dan degene die ik zelf had *D .

Ja ben jou al een keer tegen gekomen bij het tankstation daar bij
het baronie college. Dat was de eerste rode zzr 250 die zag behalve
dan degene die ik zelf had *D .

heb je msn? stuur dan even een mailtje naar mijn adres in mijn profiel. ik wil hier wel meer van weten ;)

heb je msn? stuur dan even een mailtje naar mijn adres in mijn profiel. ik wil hier wel meer van weten ;)

84421

Dit was de mijne heb wel msn zal je wel aanmelden maar ik
zit er eigenlijk nooit op.

(Afbeelding)
Dit was de mijne heb wel msn zal je wel aanmelden maar ik
zit er eigenlijk nooit op.

Als ik jou was, zou ik even het nummerbord weg photoshoppen. Ik ben trouwens een mail voor je aan het typen met mijn adres erin. Ben nu naar bed, dus ik zie je nog wel een keer op msn dan (of je stuurt gewoon een mail)

BTW: net of dat ik naar mijn eigen motor zit te kijken! Vaag!!

Als ik jou was, zou ik even het nummerbord weg photoshoppen. Ik ben trouwens een mail voor je aan het typen met mijn adres erin. Ben nu naar bed, dus ik zie je nog wel een keer op msn dan (of je stuurt gewoon een mail)

BTW: net of dat ik naar mijn eigen motor zit te kijken! Vaag!!

Maak me niet uit heb toch een andere motor.
Toch een leuk motortje die zzr, veel plezier
van gehad.

You've got mail!!

Ik heb plezier van mijn moto zolang die het doet, maar ja, ik heb er nogal wat problemen meegehad (en nog steeds)

maar nu ga ik echt slapen

Dusssss, eff ontopic: Mensen zin in een biertje (of kinder cola als we op de motor komen :] ) vant weekend in Breda? Misschien topic starter eff een polletje ofzow...?

Dusssss, eff ontopic: Mensen zin in een biertje (of kinder cola als we op de motor komen :] ) vant weekend in Breda? Misschien topic starter eff een polletje ofzow...?

's middags bij het hart van Breda kan je ook mooi naar de motors kijken.
En voor mij kindercola dan :P

's middags bij het hart van Breda kan je ook mooi naar de motors kijken.
En voor mij kindercola dan :P
Bij het Hart van Breda motoren kijken? Waar staan die dan? kan me niet voorstellen dat er in de binnenstad veel staan. Ik kwam laatst via de Vlaszak richting de grote markt rijden (stapvoets natuurlijk... :z ), komen er van die lelijke stadswachten aan; "je mag hier niet rijden hoor, je hebt geluk dat we geen parkeerwachten zijn, anders had je een boete gekregen......." :Z

Bij het Hart van Breda motoren kijken? Waar staan die dan? kan me niet voorstellen dat er in de binnenstad veel staan. Ik kwam laatst via de Vlaszak richting de grote markt rijden (stapvoets natuurlijk... :z ), komen er van die lelijke stadswachten aan; "je mag hier niet rijden hoor, je hebt geluk dat we geen parkeerwachten zijn, anders had je een boete gekregen......." :Z

Ik zet m'n motor daar gewoon weg hoor. En ben zeker niet de enigste stonden laatst 2 duc's. n rode en een gele :9~ . Maar die stadsknakkers lopen idd heel de tijd te zeiken. Maarja die moeten ook het gevoel hebben dat ze nuttig zijn.

Pff moet nie gekker worden...(alleen maar bekenden hiero) Breda meeting.. goed idee.. kom ik wel met de trapfiets.. kan ik lekker een paar pinten pakken.. of hier in de achtertuin.. ;) kunde kruipend naar huis Tha Spank ;)

Ennuh Kerkplein (ouwe massa) is nie zoals de Massa op het iend was.. was toen echt een foute R&B tent.. :r

Pff moet nie gekker worden...(alleen maar bekenden hiero) Breda meeting.. goed idee.. kom ik wel met de trapfiets.. kan ik lekker een paar pinten pakken.. of hier in de achtertuin.. ;) kunde kruipend naar huis Tha Spank ;)

Ennuh Kerkplein (ouwe massa) is nie zoals de Massa op het iend was.. was toen echt een foute R&B tent.. :r

Haha als ik bij jullie over de drempel struikel dan rol ik zo bij ons
naar binnen :P Mijn trapfiets is helaas gestolen en degene daarvoor ook
maarja moet er iets voor over hebben om in de besterd te wonen :+ .

Beter iets afspreken op een terras (grote markt ofzo) kunnen we de motoren voor de deur kwijt.
En er op blijven kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan