Modesth
MF'er
Daar heb je uiteraard gelijk in.
Het doel van mijn vraag betreft een aspect, dat ik niet kan nagaan met een proefrit : ik kan mij namelijk voorstellen, aan de hand van de vele testverslagen die ik reeds las, dat je op den duur de felle gasrespons en de strakkere vering van de XR (die je blijkbaar nooit echt comfortabel kan maken, ook niet met de ESA) vermoeiend begint vinden.
Daar heb je de ervaring voor nodig van de mensen die reeds een tijdje zelf een XR hebben.
Je koopt tenslotte geen XR om dan voortdurend op "RAIN" te rijden, maar ik vermoed wel vaak op "ROAD".
Na vele GS-en te hebben gehad, zou ik dus willen vermijden dat mijn vrouw (of ikzelf) na een paar maanden spijt zouden krijgen van de aankoop van de XR.
Als jij hem echter niet "zenuwachtig" vindt, dan is dit reeds goed om weten...
Het doel van mijn vraag betreft een aspect, dat ik niet kan nagaan met een proefrit : ik kan mij namelijk voorstellen, aan de hand van de vele testverslagen die ik reeds las, dat je op den duur de felle gasrespons en de strakkere vering van de XR (die je blijkbaar nooit echt comfortabel kan maken, ook niet met de ESA) vermoeiend begint vinden.
Daar heb je de ervaring voor nodig van de mensen die reeds een tijdje zelf een XR hebben.
Je koopt tenslotte geen XR om dan voortdurend op "RAIN" te rijden, maar ik vermoed wel vaak op "ROAD".
Na vele GS-en te hebben gehad, zou ik dus willen vermijden dat mijn vrouw (of ikzelf) na een paar maanden spijt zouden krijgen van de aankoop van de XR.
Als jij hem echter niet "zenuwachtig" vindt, dan is dit reeds goed om weten...