Ben Hur zijspanopbouw (voor rolstoel)

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Hoi,

Iemand interesse in een Ben Hur zijspanopbouw? Kun je rolstoelen mee vervoeren. Stoel kan op dezelfde manier vastgezet worden als bij een normale rolstoelvervoerauto (10x woordwaarde)

Kennis van mee heeft het ding te koop staan geeft dit prachtige stuk huisvlijt gratis weg. Laat hier maar weten als er interesse is dan brief ik het wel door :).

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie basis voor een bakkie a la Pepe toch? EN hierin zit de rolstoel zo vast dat de passagier ook mag blijven zitten. Leuk voor gehandicaptenritjes 8-).
 
Herstel, ding staat dus niet te koop maar is *O* *O* GRATIS *O* *O* af te halen. Moet je er wel goeie daden mee gaan doen. Maar dat is nogal een rekbaar begrip.

En een fles whisky/whiskey als tegenprestatie wordt gewaardeerd. Ik citeer even: 'Een lekker flesje Lagavullin maakt me wel blij en een echte kniepert houdt het
bij een flesje tullamore dew.'

Dus....wie maakt hem los (en bezopen)? :+
 
Ralfie, stuur me even je mailadres per pb.

Eeeehhh hoe werkt dat? Kan jouw mailadres ook niet vinden.

Mag het ook gewoon zo: EDIT: mail is aangekomen, adres weggehaald.
 
Laatst bewerkt:
Eeeehhh hoe werkt dat? Kan jouw mailadres ook niet vinden.

Mag het ook gewoon zo: ralf bretveld aap chello punt nl. Maar dan zonder de spaties enzo. :)
dat kan niet, dat moet je (jozzie ook) nog aanzetten.
dan zie je zo'n papietje onder je foto.

full
 
ja heb ik, maar ik ben deze week tot laat aan het werk en zoals je misschien weet werk ik met de lasersnijmachines en die storen het mobiele netwerk(dat vindt mijn baas niet zo erg).
Ik ben nu (22.30) net thuis dus ik heb nog niet kunnen bellen.
 
ja heb ik, maar ik ben deze week tot laat aan het werk en zoals je misschien weet werk ik met de lasersnijmachines en die storen het mobiele netwerk(dat vindt mijn baas niet zo erg).
Ik ben nu (22.30) net thuis dus ik heb nog niet kunnen bellen.

OK geen probleem, even checken voor de zekerheid. :) Als het wat wordt zijn we toch weer goed bezig met zijn allen! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan