Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zoek voor het plaatsen van een extra oliekoeler op mijn span slang 12 inwendig, wanddikte 3-4?
Een stuk slang wat ik heb liggen heeft als opdruk Conti-tch-olnt 12 x 3,5, maar google kan hier ook niks mee.
Ik weet niet waar je woont, maar wij halen alle leidingen voor het olie systeem van onze racer bij Goodridge in Pijnacker. Ze hebben alle mogelijke slangen en koppelingen op voorraad.
De nummer 1 - hydrauliekspecialist voor mobiele slangvervanging in regio Breda, uitgestrekt tot aan Zeeland.
www.pirtek.nl
Hebben allerlei slangen voor de hydrauliek wereld liggen, anders een landbouwmechanisatiebedrijf in de buurt zoeken, die hebben meestal ook ruime voorraden slangen en persstukken.
Ik wilde eigenlijk ook net dezelfde tip als Benno geven. Kijk bij hydrauliek boeren, die hebben meestal alles op voorraad want stilstand van machines kost teveel.
Zoveel druk geeft een motorblok toch niet?
Op mijn landrover heb ik een extra oliekoeler met gewapende slang gemaakt, gelijk aan diegene van het water koelsysteem.
Gewoon met slangenklemmen gemonteerd. Zit 15 jaar (ongeveer 20.000 km) zo.
Op mijn eend (met bmw r1150 blok) ook dergelijke slangen gebruikt, maar hier nog niet zoveel mee gereden.
De originele slangen op de oliekoelers van bmw zijn toch ook simpele slangen met slangenklemmen?
In mijn geval gaat het om een R1150 motor, die motoren hebben 2 oliepompen, 1 voor de smering (druk), en 1 voor de koeling (doorstroming).
Die koelende olie stroomt langs de hete delen (uitlaatkleppen ed.), via een thermostaat, koeler en dan terug het blok in, open verbinding.
Op 1 van die slangen kwam ik die Conti codering tegen, logica zegt me dan dat ik een soortgelijke slang nodig ben.
Aan elkaar breien doet Herr BMW ook gewoon met slangklemmen op de koeler.