Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je dat blok ook al eens gewogen?
Werkt dat zo eenvoudig? Ik bedoel, rollen die pony's zomaar uit dat blok met een gen1 management systeem.... of zijn die systemen thuis met een laptopje simpel te tweaken?
Hoeveel pony's hebben we het over :-)
Best veel voor een knutselfiets denk ik. Goeie sjit!
Later,
Loek
Tussen gen 1 en 2 zal idd niet zoveel verschil zitten idd. Ik heb een gen1 blok zonder dynamo liggen en ik woog al 65 kilo. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een ktm V-twin blok, die zijn een paar kilo lichter dan de rotax.
Ik vindt het ook niet zo erg dat mijn project toch een ktm wordt
Maar die rotax blokken blijf ik ook mooi vinden. Alleen jammer van de ongelijke ophanging aan de voorkant..... Dat is voor mij echt storend.
Ga je ook de trottle bodies gebruiken van de gen2? Die zijn volgens mij groter dan die van een gen1.
Meer lucht, meer brandstof..
Man man
Blokken van 65 Kg met 143 PK.... zit ik met een blok van ruim 80Kg en iets meer dan 70 Pk aan de krukas..... Gaskleppen van 57mm in mijn geval carburateurs van 40mm. Toch wel wat vooruitgang in dik 20 jaar leeftijdsverschil.
Maar verder goed bezig meneer! in mei moet het rijden he
En hoe werkt dat met zo'n eprom? kun je dan zelf je curve aanpassen of zit daar standaard een "betere" curve in?
Later,
Loek
Je kan wel een eprom gebruiken waarbij de potmeters/trimpods op de ECU actief zijn.
Dan kun je het mengsel per cilinder nog wat wijzigen.
Zit wel redelijk strak langs de band (of is dat gezichtsbedrog)
Uitlaat langs je band mag de pret niet drukken. Blijven die ook mooi op temperatuur!
Had een ducati 916 ook :-)