Suzuki Monsutā aka Suzuki Monster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo even paar actie foto's
Afgelope week in Eindhoven.
VnXvnLF.jpg

tcD90Ua.jpg
 
Gaaf ding, nette streetfighter erg handig ook dat je zelf kunt vfrezen en draaien :)
 
Laatst bewerkt:
Vrezen voor het een of ander kunnen we allemaal maar Frezen dat is andere koek.
Spelfout kan gebeuren.
 
Haha bedankt.

En ja het is idd erg handig dat ik t kan xp.
Zo nu en dan wat beunen voor anderen om t zelf betaal baar te houden.
Helaas heb k zelf niet de machines dus moet altijd nog ff naar kennis van me.
 
Haha nee nog niet, helaas t weekend niet veel gedaan.. Nu ook motoGp kijken en daarna is t huis weer ff aan de beurt.
Misschien na t eten nog wat kan doen.
 
Gister ben ik op de terug weg via de snelweg door het oog van de naald gereden.....

Ik voelde wat raars en hoorde wat raars toen we met 150km/h terugnreden over de snelweg, eerst volgende pomp gestopt maat van me moest bellen en ik heb even snel gekeken. Het leek alsof er een lager kapot gelopen was of alsof de motor ineens zonder olie zat.
Niks te zien na de stop dus verder gereden met de vingertjes op de koppeling..

Toen ik net thuis de motor naar binnen duwde hoorde ik n raar geratel, dus eenmaal in de schuur even het kapje van t tandwiel los geschroefd, wat ik daar tegen kwam... Totale chaos..

N3RV40p.jpg

2AJDxOT.jpg


Heb dus echt geluk gehad dat er niks is gebeurd, want met 150km/h je tandwiel en ketting verliezen en dan evt een blokkerend achterwiel.....

Wil niet weten wat er dan gebeurd zou zijn.....
 
Nee er zit een soort veerring tussen het tandwiel en de borgmoer.
Thats it geen loctite, misschien nu maar wel doen... Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.


En ja gelukkig loopt alles in lijn, anders weet ik ook niet wat er gebeurd zou zijn haha
 
Dat is idd mazzel hebben zeg maar.... Maar waarom ontwerpen ze dat kapje niet zo dat het vlak tegen die uitgaande as aan zit?. Dan kan zo moer er nooit vanaf lopen.
 
Hoort een borgplaatje achter wat je omvouwt om de moer te borgen, en er hoort een beetje loctite op de draad volgens het werkplaatsboek, punt één is natuurlijk de moer (en ik jouw geval is dat een nieuwe moer _O- ) die op het juiste moment vastgezet is en dan bedoel ik niet het tijdstip. :+
 
Heb er een nieuwe moer op zitten met een borgplaat die inwendige spline heeft zodat deze over de uitgaande as past, dit komt iig niet meer los uit zichzelf ;)

Vandaag ook even wat nieuws geprobeerd. Heb vanaf t moment dat ik de motor heb alleen nog maar met breed stuur gereden, nu ik de laatste tijd wat harder door rijd mis ik in de bochten toch wat wieldruk en voelt t niet zo stabiel aan.

Dus maar even clipons er op gezet en t spul allemaal overgezet.
Hier wat foto's

gI5FTeu.jpg

reQP39n.jpg

iswDR9e.jpg

1lVnrJU.jpg


Owja, mn duoseat cover is ook onderweg!
 
Wat staat dat toch lekker die clipons. *O* *O*
Ben zelf ook nog steeds op zoek naar een mooi setje.
Troep kost altijd rete duur.
Wat ga je doen met de voorzijde , een gewone koplamp.
Of een race plaat. ;)
 
Ja klopt die meuk is allemaal ontergelijkduur, daarom heb ik de originele gepakt haha.
Komen 2 lenslampen op en dan wss een carbonne kap.
Iig geen racepaard haha heb in t begin met alleen een 7inch koplamp gereden maar dan was t 160 en daarna was t niet te houden die wind haha. Dus komt sowieso een kapje in vorm er voorop
 
Haha dan is iets gestroomlijnd toch beter als een race plaat haha.

Heb een leuk voorbeeld en ben ermee bezig, komt goed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan