Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

Zou je mij hetzelfde wille PB'en. Erg benieuwd namelijk :)

Heren,

Vandaag de motor ingeruild *D met alle opties was een voorwaarden.

Mbt de zadel, deze heb ik laten doen bij Tiger Leathers in Den Haag voor €120,-. Geld dubbel en dwars waard!
full


Ze halen het gele schuim eraf. De reden dat je een houten kont krijgt komt doordat dat schuim niet stevig genoeg is waardoor je op het plastic zit. Wat ook nog eens trilt door het blok.
Het schuim dat ze terug doen is compacter. Plus ze kunnen het op maat maken naar eigen smaak (hoger/lager/breder/smaller).

Ik zelf heb er nog voor gekozen voor een hoger zitvlak, met een stepup gedeelte om tegen aan te 'leunen'. Daarnaast heb ik het passagiersgedeelte verbreed om meer comfort te bieden voor mijn ex. 450km is haar dagrecord achterop. Mijn dagrecord is 760km.

Heb de dorso ingeruild voor een Caponord 1200 :]
 
Laatst bewerkt:
Dat zadel ziet er goed uit. Ook maar eens over denken. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
 
-O-
Hoe heb je dit nu opgelost ?


Er is een nieuwe stuks frame gemonteerd. Week levertijd. Allemaal gedaan in november.
Rij gelukkig bijna elke dag. Tandwielen 15 en 48 zijn echt tof. Gaat wel bij ca. 200km/h in het rood 10.000rpm maar lekker snel opschakelen.
Jammer dat de ecu zo gesloten is. Niemand die de software heeft of zaken als bv tandwielen te wijzigen zodat de km-teller weer juist aangeeft?!
Heb zelf alle software gedownload van Aprilia Racing voor een RSV4 met o.a mapcorrector maar kom nog niet in contact met motor. Gaat toch via bluetooth? Iemand ervaring?
Als ik zo de software lees staan alle racecircuits van de wereld erin.
 
Kan iemand mij vertellen of ik bij deze kentekenplaathouder de originele knipperlichten en kentekenplaatverlichting kan gebruiken?

dmVvbJq.jpg
 
Als je t plaatje zo ziet moet dat lukken. Grote gat midden boven lijkt voor je buddy slot. Bij mijn evotech ook alles kunnen overzetten.
 
Lekker rustig hier
Dan maar even dit!!

Net nieuw tasje binnen voor de dagtripjes. Goede pasvorm voor achterop de dorso ☺

full
 
Even een oproep voor een vriend van mij, hij is opzoek naar een ander setje dempers voor zijn Dorsoduro. Zij voorkeur gaat uit naar Arrow of Leovince, mocht iemand die van hem kwijt willen dan hoor ik dat graag in dit topic of via PM.
 
Dan houd ik me aanbevolen als iemand n gebruikt setje mivv sc-project of akra's aanbied........
 
Heren,

Vandaag de motor ingeruild *D met alle opties was een voorwaarden.

Mbt de zadel, deze heb ik laten doen bij Tiger Leathers in Den Haag voor €120,-. Geld dubbel en dwars waard!
[afbeelding]

Ze halen het gele schuim eraf. De reden dat je een houten kont krijgt komt doordat dat schuim niet stevig genoeg is waardoor je op het plastic zit. Wat ook nog eens trilt door het blok.
Het schuim dat ze terug doen is compacter. Plus ze kunnen het op maat maken naar eigen smaak (hoger/lager/breder/smaller).

Ik zelf heb er nog voor gekozen voor een hoger zitvlak, met een stepup gedeelte om tegen aan te 'leunen'. Daarnaast heb ik het passagiersgedeelte verbreed om meer comfort te bieden voor mijn ex. 450km is haar dagrecord achterop. Mijn dagrecord is 760km.

Heb de dorso ingeruild voor een Caponord 1200 :]

Heb je toevallig nog een foto van het eind resultaat?
Ik zou ook graag mijn dorso zadel willen aanpassen..
 
Beste mede MF'ers! Wie wil er van zijn DD1200 af? Ik ben op zoek, maar ik zoek geen import fiets. Momenteel staat er maar 1 op MP. Thanks!
 
Hey mensen, ik zag dit voorbij komen op apriliaforum: Shiver from 80.7 bhp to 90 bhp at the rear!!

En zo te zien van een nederlander en zoals je kan zien is het eindresultaat 10pk meer en een strakke lijn richting de 10.000rpm. Zo te zien is het met een Rexxer gebeurt en was mijn vraag of hier mensen zijn die hun Dorsoduro hebben geremapped met een Rexxer.
 
Weet dat Ruud Frederiks van tovami dit ook doet. Die heeft 2 soorten tuning. 1 zelf en 1 (rexxer) via Amerika.
Ben zelf nu aan het uitzoeken welke van de 2 ik wil. Madracing zit voor mij wel veel dichterbij. Zal daar ook eens informeren.
 
Heb madracing gebeld. Hij doet de ecu openen om de oude chip te verwijderen en een programmeerbare te plaatsen.
Die is dan helemaal op maat te schrijven.
Ga volgend weekend even lang om de DD op de testbank te zetten. Kunnen daarna vanaf de uitgangspositie de tune bepalen. Hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan