Davidian78
Rookie
Thanks, ga ik zeker even bekijken bij de jongens van Kriega. Ziet er goed uit op je Bike PLodewijck. Mooie kleursetting btw.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Ruud. Ik ben nu sinds een half jaar in bezit van een dorsoduro 750 uit 2008. Het is een zwarte met rode rimstriping en arrows eronder. Hij rijdt heerlijk ondanks de bekende nadelen:
bagage-ellende, actieradius.
Nu heb ik een tweetal problemen en een drietal vragen waarbij ik hoop dat mensen hiervan weten wat er aan de hand is of hoe dit op te lossen. Ik heb natuurlijk al wel het een en ander gelezen op dit forum.
1. De dorso rijdt wat bokkig. Ik wil hem graag laten remappen. Iemand een idee waar dit kan? En is het wellicht ook al voldoende een Fuel optimizer aan te schaffen?
2. Er zit vocht in mijn teller en soms doet de kilometerteller het helemaal niet. Iemand een idee of dit aan de sensor ligt?
3. Waar brengen jullie je Dorso heen voor onderhoud?
Alvast bedankt voor de reacties en veel rijplezier met het aankomende mooie weer...
Ruud
Deze maand nieuwe bandjes erop gaan leggen. Heb in het verleden vaak met pilot power 2ct of road 2ct gereden. Nu zitten er metzelers op. Bevalt ook prima. Iemand nog suggesties??
Wordt het geluid niet absurd luid icm bijvoorbeeld akra's?
Ben er wel van overtuigd dat t voor een stukje uitlaatgas stromen veel beter is. Maar het geluid is iets wat me tot nu toe tegen gehouden heeft.
Wie heeft hier ervaring met een katvervanger icm open dempers?
Zolang je de killers in je dempers laat zitten is het allemaal prima binnen de normen mijn inziens, rij met killers in mijn Leovince dempers zonder kat, en daar komt geluid uit dat niet veel harder, wel dieper, is dan standaard.
Nee dat valt inderdaad reuze mee.
Lijkt minder hard te klinken dan mijn akra's zonder db killer.
Misschien nog een optie om bij mij erop te knutselen voordat ik binnenkort naar Ruud Fredriks ga voor een ecu remap.
Er staat trouwens een katvervanger op MP voor de liefhebber