Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
niet helemaal ik woon in de buurt van rotterdam. Maar klink het nu een stuk beter? en wat hebben ze precies gedaan? als laats rond welk bedrag moet ik denken om dat te laten doen?
alvast erg bedankt
Klote man. zal mp voor je in de gaten houden.
Volgende week woensdag kan ik me zelf ook een dorsoduro rijder noemen! ik haal namelijk dan mijn nieuwe dorsoduro op bij goedhart het 2016 model. kan niet wachten. Alleen heb ik wel een vraag nou vindt ik de standaard uitlaten echt super mooi en wil ze niet vervangen. alleen wil ik wat meer herrie, hebben mensen hier ervaring met de cat vervangen?
Another DIY exhaust - stock silencer modified
Hier staat stap voor stap hoe je de standaard uitlaat kan ombouwen.
Another DIY exhaust - modified stock
zeker interessant, jammer dat er geen filmpje bij zit van het resultaat. maar is rondbellen of bedrijven dit ook doen.(ben zelf niet zo handig).
Heeft hier iemand ervaring met het op nieuwe laten afstellen of andere mapping laten uploaden om de aan/uit gas weg te halen en hem rijker en beter te laten lopen?
zeker interessant, jammer dat er geen filmpje bij zit van het resultaat. maar is rondbellen of bedrijven dit ook doen.(ben zelf niet zo handig).
Heeft hier iemand ervaring met het op nieuwe laten afstellen of andere mapping laten uploaden om de aan/uit gas weg te halen en hem rijker en beter te laten lopen?
Mapping uploaden/afstellen kan niet. Tenzij je de ECU laat verbouwen.
O2 optimizer en andere vertanding helpt een boel.
Ik heb kleiner tandwiel en o2 optimizer geprobeerd. Tandwiel helpt iets, optimizer bij mij niet.
Kan vandaag of morgen mn DD ophalen met een nieuw geprogrammeerde ecu. Mappings op maat.
Ben reuze benieuwd hoe de gasrespons dan is. AFR is standaard ook echt slecht, moet nu ook flink beter zijn.
Ik heb afgelopen vrijdag mn motor weer opgehaald bij madracing.
Ze hebben de ecu open gezaagd, oude chip los gesoldeerd en er een nieuwe, programmeerbare, chip ingezet.
Hier staan de oude mappings nog op en is ook de nieuwe software op geschreven.
Motor trekt nu nog beter dan hiervoor en het extreme schokken is eruit. Kan nu weer rustig in dorp achter een andere auto rijden in de sport stand.
Ben zeer tevreden met het resultaat. Vermogens winst viel Mark, de eigenaar, wat tegen. Maar het ging mij puur om de drivebility. Heeft nu 6 a 7 pk meer, hij had hiervoor al eens een shiver gedaan. Daar haalde hij 10 pk en 1000 rpm meer uit. Mijn DD was in de basis al beter dan de shiver. Mijn motor loopt nu door tot ongeveer 10500 rpm tov 9800.
Air fuel ratio is nu over het gehele toerengebied nagenoeg vlak, echt veel beter dan eerder.
Zal van de week de uidraai nog even hierbij plaatsen.
Ik heb afgelopen vrijdag mn motor weer opgehaald bij madracing.
Ze hebben de ecu open gezaagd, oude chip los gesoldeerd en er een nieuwe, programmeerbare, chip ingezet.
Hier staan de oude mappings nog op en is ook de nieuwe software op geschreven.
Motor trekt nu nog beter dan hiervoor en het extreme schokken is eruit. Kan nu weer rustig in dorp achter een andere auto rijden in de sport stand.
Ben zeer tevreden met het resultaat. Vermogens winst viel Mark, de eigenaar, wat tegen. Maar het ging mij puur om de drivebility. Heeft nu 6 a 7 pk meer, hij had hiervoor al eens een shiver gedaan. Daar haalde hij 10 pk en 1000 rpm meer uit. Mijn DD was in de basis al beter dan de shiver. Mijn motor loopt nu door tot ongeveer 10500 rpm tov 9800.
Air fuel ratio is nu over het gehele toerengebied nagenoeg vlak, echt veel beter dan eerder.
Zal van de week de uidraai nog even hierbij plaatsen.