Aftermarket rempomp

De nissins die jij gevonden hebt zijn gegoten rempompen. Het is ook ongeveer wat er al op zit. Op m'n street triple R zat ook een 19mm nissin, die heb ik na een spannende remactie op een dijk een dag later verwisseld voor een RCS :+
 
Ik heb nog een hele mooie, goede en nieuwe Accossato radiale rempomp te koop.

 

Bijlagen

  • 20210428_153019 (Klein).jpg
    20210428_153019 (Klein).jpg
    50,1 KB · Weergaven: 15
Ik heb nog een hele mooie, goede en nieuwe Accossato radiale rempomp te koop.

Bedankt voor het aanbod maar ik heb liever een met een remlichtschakelaar. Bij deze moet ik dan een speciale banjobout bij bestellen dan komt ik rond de 300 uit. Heb nu een brembo voor 250 incl schakelaar. Plus dan heb ik een kassabon en een winkel waar ik terecht kan als er problemen zijn. Succes met de verkoop :)
 
Bedankt voor het aanbod maar ik heb liever een met een remlichtschakelaar. Bij deze moet ik dan een speciale banjobout bij bestellen dan komt ik rond de 300 uit. Heb nu een brembo voor 250 incl schakelaar. Plus dan heb ik een kassabon en een winkel waar ik terecht kan als er problemen zijn. Succes met de verkoop :)
Een remlichtschakelaar wil ik er wel voor je bij doen of ik doe iets aan de prijs.
Er zit een bon bij dus volledige garantie. :):t
 
Bedankt voor het aanbod maar ik heb liever een met een remlichtschakelaar. Bij deze moet ik dan een speciale banjobout bij bestellen dan komt ik rond de 300 uit. Heb nu een brembo voor 250 incl schakelaar. Plus dan heb ik een kassabon en een winkel waar ik terecht kan als er problemen zijn. Succes met de verkoop :)
Heb ook nog wel een RCS19 voor je liggen, mag weg voor een zacht prijsje
 
Terug
Bovenaan Onderaan