Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Action motorolie deel 3: valt er nog iets toe te voegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietel

MF veteraan
Lid geworden
21 aug 2008
Waarderingsscore
1
Twee weken zonder uiterst vermakelijke Action olie draad, hoe kan dat nou!!!

Deze keer geen tendentieuze poll maar een quote van de openingspost van het originele topic uit 2007:
5 jaar lang is er dus oeverloos gediscussieerd over "friction modifiers" terwijl dat in de eerste post al duidelijk was... Daarna is het tweede topic binnen een jaar volgebrald. En toch blijft het leuk.

Brand maar los met je ervaring met dit product of je mening erover!!!

Alfa 8 klepper draait ook al 60.000 op action olie, gaat best. Normaal verbruik (voor een alfa) motor ziet er van binnen goed uit. Rookt niet, etc etc.

Als action olie een alfa op straat houdt, waar hebben we het over, goud dat spul!

Zucht ............ dat die Actionlub goed werkt in een BLIK weten we nu wel . Daar is ie tenslotte ook voor gemaakt nietwaar ?

We willen opgeblazen , vastgelopen , uitgelubberde , zwaar tikkende , smeulende
MOTORFIETS blokken zien die op olie draaiden die volgens de specs ( en onze prof monteurs hier ) alleen geschikt is voor KOEKBLIKKEN en derhalve inferieur zou zijn voor MOTORFIETSEN .
`
Gewoon hard bewijs uit de praktijk dat Techno voor die paar centen tov de "echte merken" gewoon dikke vette shit is voor een motorfiets

Tot die tijd ............... El cheapo techno hier

Laatst bewerkt:
Doe al 2 jaar action olie in mijn Honda CRF 250 crossmotor.. om de 5 a 6 uur ververs ik het weer.. niks geen problemen mee gehad tot nu toe.

Ik ga (voor de auto en scooter) voor een tussenvorm..MPM olie. Stukken goedkoper en toch geen Action meuk

In de racer gooi ik Eni I-Ride (goedkoop via Ebay)

Laatst bewerkt:
Kwil ze wel ruilen met wat onderdelen hoor.

Ik lees dit nu pas.. Bedoel je die jawa onderdelen? Die heb ik tegen geringe vergoeding verkocht aan...hoe heet ie ookalweer. seba$

Ik ga (voor de auto en scooter) voor een tussenvorm..MPM olie. Stukken goedkoper en toch geen Action meuk

In de racer gooi ik Eni I-Ride (goedkoop via Ebay)

Ga je ook nog delen met ons waar wij die superieure MPM olie kunnen bemachtigen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.