Siebje
Die hard MF'er
- 5 jun 2003
- 842
- 0
Beste GS 500 E bezitters en andere geinteresseerden,
In navolging van de zovele 'merk+motor' topics ben ik eens op zoek gegaan naar een eigen GS 500 E topic waar iedereen zijn ding over zijn GS 500'tje mag vertellen. Na wat rondgesnuffeld te hebben, moest ik tot de conclusie komen dat er zo'n topic eigenlijk helemaal niet bestaat (als ik het fout heb, slotje)!
Dit vond ik zeer verwonderlijk aangezien deze GS 500 een zeer leuke motor is voor een brede groep motorrijders .
Vele overwegingen kunnen gemaakt worden om een GS 500 aan te schaffen. Mijn overweging was het feit dat ik aan de 25 KW regeling vastzit en dus genoodzaakt was om een motor in deze klasse uit te zoeken. Aangezien de GS 500 een motor is waarvan bekend staat: Betrouwbaar te zijn, vergevingsgezind (wat betreft foutjes die gemaakt kunnen worden als je net begint te motorrijden), Niet al te prijzig' leek het mij de ideale motor om mee te beginnen.
Maar om een GS 500 als een 'beginnersmotor' af te doen, geeft het beestje te weinig respect. Het is een pittige en betrouwbare motor en zal daarom zeker een brede groep motorrijders aanspreken die al wat langer in het vak zitten.
Dus, een leuke motor. Nu ben ik dus wel heel erg benieuwd naar de GS 500'tjes en zijn bezitters. Waarom hebben jullie ooit voor deze motor gekozen, wat zijn jullie positieve danwel negatieve ervaringen?
Graag jullie piccies en jullie verhaal, dat leest een stuk leuker
Ja!! Die gozer op dat ding ben ik dus (geen ongeluk, zo ben ik geboren ) en ja, ik rijd ook met beschermende kleding aan normaal, MAAARR NUUU FFF NIETTT .
De volgende GS 500 bezitters zijn mij bekend (hebben hier reeds gepost), in chronologische volgorde:
- 1. Siebje (Rotterdam)
- 2. Jundie (Venlo)
- 3.spaz (Bunschoten)
- 4. Ms. Stuntie (Nijmegen)
- 5. urjen (Delft)
- 6. Jantje 19 (Houthalen, Belgie)
- 7. Tnecniv (Almere)
- 8. BCChris (Amsterdam)
- 9.Ronnie-runner (Barendrecht)
- 10. Spanky (Obdam)
- 11. Franskuh (Oosterhout)
- 12. Makaveli (Huizen)
- 13. jouri (Breda)
- 14. Villie (Beilen)
- 15. hansman (Amsterdam)
- 16. Fireruud (Leidschendam)
- 17. De Buikschuiver (Kampen)
- 18. De_Sjaak (Hoek van Holland)
- 19. Valentina Rossi
- 20. PilotBiker (Amsterdam)
- 21. Sue Zuki (ergens in Zeeland)
- 22. Freakyfie (m) (Ekeren Antwerpen)
- 23. DeBans (Winssen)
- 24. sebro1978 (Roosendaal)
- 25. GS500 Jordy (Oirsbeek)
- 26. spertanes (Eelde)
- 27. Roberto GS500 (Maasbracht)
- 28. gs (Den Haag)
- 29. mariusdona (Dommelen)
- 30. bouke (Aldeboarn, Fryslan)
- 31. anouck (Geervliet)
- 32. lorena (Oldebroek)
- 33. mandy (Arnhem)
- 34. baco (Welberg)
- 35. Bird (Utrecht)
- 36. ginow
- 37. Sentinel
- 38. GS_Prutser
- 39. newking (zijn vrouw eigenlijk)
- 40. slidePaT (Delfzijl)
- 41. {RdA}Numchuck
- 42. mariusdona
- 43. Piede (Groningen)
- 44. Illy80 (Zutphen)
- 45. Bright
- 46. Wacko (Bladel)
- 47. kliko
- 48. Kueb
- 49. poohbeer
- 50. Djeff
- 51. Maijkie
- 52. Here's_Johnny
- 53. A i e n
- 54. RRT_jos
- 55. Herman Jan
- 56. jokertje
- 57. wheeliem
- 58. Datiggerr
- 59. morkiemork
- 60. Kornalt
- 61. The Cruiser
- 62. van Binsbergen
- 63. RookieRider
- 64. Kimmy
Natuurlijk zijn er nog veel meer GS 500 rijders op het forum aanwezig. Ik wacht af totdat ze zich in het topic hebben gemeld
In navolging van de zovele 'merk+motor' topics ben ik eens op zoek gegaan naar een eigen GS 500 E topic waar iedereen zijn ding over zijn GS 500'tje mag vertellen. Na wat rondgesnuffeld te hebben, moest ik tot de conclusie komen dat er zo'n topic eigenlijk helemaal niet bestaat (als ik het fout heb, slotje)!
Dit vond ik zeer verwonderlijk aangezien deze GS 500 een zeer leuke motor is voor een brede groep motorrijders .
Vele overwegingen kunnen gemaakt worden om een GS 500 aan te schaffen. Mijn overweging was het feit dat ik aan de 25 KW regeling vastzit en dus genoodzaakt was om een motor in deze klasse uit te zoeken. Aangezien de GS 500 een motor is waarvan bekend staat: Betrouwbaar te zijn, vergevingsgezind (wat betreft foutjes die gemaakt kunnen worden als je net begint te motorrijden), Niet al te prijzig' leek het mij de ideale motor om mee te beginnen.
Maar om een GS 500 als een 'beginnersmotor' af te doen, geeft het beestje te weinig respect. Het is een pittige en betrouwbare motor en zal daarom zeker een brede groep motorrijders aanspreken die al wat langer in het vak zitten.
Dus, een leuke motor. Nu ben ik dus wel heel erg benieuwd naar de GS 500'tjes en zijn bezitters. Waarom hebben jullie ooit voor deze motor gekozen, wat zijn jullie positieve danwel negatieve ervaringen?
Graag jullie piccies en jullie verhaal, dat leest een stuk leuker
Ja!! Die gozer op dat ding ben ik dus (geen ongeluk, zo ben ik geboren ) en ja, ik rijd ook met beschermende kleding aan normaal, MAAARR NUUU FFF NIETTT .
De volgende GS 500 bezitters zijn mij bekend (hebben hier reeds gepost), in chronologische volgorde:
- 1. Siebje (Rotterdam)
- 2. Jundie (Venlo)
- 3.
- 4. Ms. Stuntie (Nijmegen)
- 5. urjen (Delft)
- 6. Jantje 19 (Houthalen, Belgie)
- 7. Tnecniv (Almere)
- 8. BCChris (Amsterdam)
- 9.
- 10. Spanky (Obdam)
- 11. Franskuh (Oosterhout)
- 12. Makaveli (Huizen)
- 13. jouri (Breda)
- 14. Villie (Beilen)
- 15. hansman (Amsterdam)
- 16. Fireruud (Leidschendam)
- 17. De Buikschuiver (Kampen)
- 18. De_Sjaak (Hoek van Holland)
- 19. Valentina Rossi
- 20. PilotBiker (Amsterdam)
- 21. Sue Zuki (ergens in Zeeland)
- 22. Freakyfie (m) (Ekeren Antwerpen)
- 23. DeBans (Winssen)
- 24. sebro1978 (Roosendaal)
- 25. GS500 Jordy (Oirsbeek)
- 26. spertanes (Eelde)
- 27. Roberto GS500 (Maasbracht)
- 28. gs (Den Haag)
- 29. mariusdona (Dommelen)
- 30. bouke (Aldeboarn, Fryslan)
- 31. anouck (Geervliet)
- 32. lorena (Oldebroek)
- 33. mandy (Arnhem)
- 34. baco (Welberg)
- 35. Bird (Utrecht)
- 36. ginow
- 37. Sentinel
- 38. GS_Prutser
- 39. newking (zijn vrouw eigenlijk)
- 40. slidePaT (Delfzijl)
- 41. {RdA}Numchuck
- 42. mariusdona
- 43. Piede (Groningen)
- 44. Illy80 (Zutphen)
- 45. Bright
- 46. Wacko (Bladel)
- 47. kliko
- 48. Kueb
- 49. poohbeer
- 50. Djeff
- 51. Maijkie
- 52. Here's_Johnny
- 53. A i e n
- 54. RRT_jos
- 55. Herman Jan
- 56. jokertje
- 57. wheeliem
- 58. Datiggerr
- 59. morkiemork
- 60. Kornalt
- 61. The Cruiser
- 62. van Binsbergen
- 63. RookieRider
- 64. Kimmy
Natuurlijk zijn er nog veel meer GS 500 rijders op het forum aanwezig. Ik wacht af totdat ze zich in het topic hebben gemeld
Laatst bewerkt: