Het Suzi GS 500 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
fohn? weet verder niks wat zonder lakschade die dingen eraf zou kunnen halen, maar fohn zou kunnen, dan hou je die stickers ook nog eens, belangrijk als je de motoer verder wilt verkopen, anders denkt iedereen dat het nieuwe kappen zijn en dat je een schuiver hebt gemaakt
 
IDD, continu afbeulen en meer, en na verloop van tijd zal de moter beginnen mankeren.
Bij mij gingen de krukaslagers naar de kl*ten.

Of het afbeulen was weet ik niet, maar bij mijn broer ging er een big end naar de knoppen. Dat verhaal staat ook nog ergens op het MF. Het oliepeil was in ene een stuk te laag. Waarom precies blijft nog steeds redelijk een raadsel. Gelukkig hebben we toen héél goedkoop een donorblok gevonden. Het was toen wel een uitkomst dat het redelijk simpele techniek is. Dat scheelt werk en geld.
 
Jaja, ik heb ook een GS!
Waarom? Omdat het een leuk, redelijk sportief, betaalbaar 25 kw motortje is!
En ja, je kan er ook leuke dingen mee doen!
full


Ik had dus ook nieuwe bandjes nodig, kheb er nu bt090 onder liggen, die zijn super!
 
Jaja, ik heb ook een GS!
Waarom? Omdat het een leuk, redelijk sportief, betaalbaar 25 kw motortje is!
En ja, je kan er ook leuke dingen mee doen!
(Afbeelding)

Ik had dus ook nieuwe bandjes nodig, kheb er nu bt090 onder liggen, die zijn super!

Kickuhhhhh hoor :} ;) .

[me]Siebje die de combinatie van vrouwen, motoren en burnen wel kan waarderen[/me]

Een clubje opstarten, tsja, ik heb er zo mijn vraagtekens bij of daar genoeg animo voor is :? . Wat me wel leuk lijkt is om in voorjaar een 'GS 500 meeting' te organiseren. In het verleden zijn er al pogingen ondernomen om zoiets te organiseren maar wie weet het komende jaar ons gaat brengen ;) .

Zijn er trouwens mensen die er bezwaar bij hebben om in mijn allereerste topic een rijtje van de GS 500 bezitters op te sommen :?



Trouwens, ik mis nog een hoop mensen waarvan ik zeker weet dat ze een 'GS 500' bezitter zijn, WAAR BLIJVEN JULLIEEE!!
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 06 december 2003 12:10 schreef Siebje het volgende:Zijn er trouwens mensen die er bezwaar bij hebben om in mijn allereerste topic een rijtje van de GS 500 bezitters op te sommen :?

ik niet

wie weet er wat een 2e hands gs500 blok moet kosten(zonder carbs) van na 1995?
 
Op zaterdag 06 december 2003 12:10 schreef Siebje het volgende:Zijn er trouwens mensen die er bezwaar bij hebben om in mijn allereerste topic een rijtje van de GS 500 bezitters op te sommen :?



Trouwens, ik mis nog een hoop mensen waarvan ik zeker weet dat ze een 'GS 500' bezitter zijn, WAAR BLIJVEN JULLIEEE!!

Ik heb geen probleem met zo'n lijstje :)
Misschien dat de andere GS-bezitters alleen in Algemeen komen en niet in Naked?
 
ja, gevonden! :)

Ben ook een gs500 rijder (25kw ;( ). Heb het beessie nu sinds juli en sindsdien heb ik er zo'n 8500 km mee gereden. Ik denk da'k haar houd tot ik mijn tijd heb uitgezeten in augustus; dan komt er een fazer :9~ .

Ze bevalt me onder de 100 supergoed, begin er nu alleen boven de 100 wel een hekel aan te krijgen; ik krijg haar niet boven de 140 en bij wind tegen mag ik al blij zijn als ik de 120 erop krijgt. Dit ligt niet aan mijn lengte (1.81) of gewicht (81 kg) volgens mij (hoop ik dan maar).

Als ik haar vergelijk met m'n vorige motor (gsx550es) dan rijd deze onder de 100 lekkerder. Van een slappe vering e.d. merk ik niet zoveel; rij nu m'n stepjes ook wel tegen de grond aan *D .

Plaatje kan ik helaas niet posten; ik krijg het bestand niet kleiner dan 750 kb. Het is een zwarte gs 500 met gouden stripes langs de zijkant uit 1994.
 
ja, gevonden! :)

Ben ook een gs500 rijder (25kw ;( ). Heb het beessie nu sinds juli en sindsdien heb ik er zo'n 8500 km mee gereden. Ik denk da'k haar houd tot ik mijn tijd heb uitgezeten in augustus; dan komt er een fazer :9~ .

Ze bevalt me onder de 100 supergoed, begin er nu alleen boven de 100 wel een hekel aan te krijgen; ik krijg haar niet boven de 140 en bij wind tegen mag ik al blij zijn als ik de 120 erop krijgt. Dit ligt niet aan mijn lengte (1.81) of gewicht (81 kg) volgens mij (hoop ik dan maar).

Als ik haar vergelijk met m'n vorige motor (gsx550es) dan rijd deze onder de 100 lekkerder. Van een slappe vering e.d. merk ik niet zoveel; rij nu m'n stepjes ook wel tegen de grond aan *D .

Plaatje kan ik helaas niet posten; ik krijg het bestand niet kleiner dan 750 kb. Het is een zwarte gs 500 met gouden stripes langs de zijkant uit 1994.

Stuur ff een mailtje met een foto van je motor naar siebje2001@hotmail.com, dan zal ik hem even voor je verkleinen ;)
 
Naar aanleiding van een eerdere vraag van mij in dit topic heb ik even rondgekeken op www.freesestreetfighters.nl. Daar ben ik dit kuipje tegengekomen:

freeseraptor.gif


Ik vind het wel een mooi ding :9~ , maar ben nu wel benieuwd of dit op een GS 500 te plaatsen is. Aangezien ik al gezien heb op de piccies dat er mensen zijn die ervaring hebben met kuipjes ben ik heel erg benieuwd of het makkelijk is om deze zelf op de GS 500 te plaatsen.

Groet Siebje
 
Aangezien ik al gezien heb op de piccies dat er mensen zijn die ervaring hebben met kuipjes ben ik heel erg benieuwd of het makkelijk is om deze zelf op de GS 500 te plaatsen.

Groet Siebje

ik heb er een frame'pje voor gemaakt van rvs rond 5, moet je wel lassen enzo
 
Naar aanleiding van een eerdere vraag van mij in dit topic heb ik even rondgekeken op www.freesestreetfighters.nl. Daar ben ik dit kuipje tegengekomen:

(Afbeelding)

Ik vind het wel een mooi ding :9~ , maar ben nu wel benieuwd of dit op een GS 500 te plaatsen is.
Groet Siebje

Stelt geen f#ck voor. Met 3 AMP stekkertjes sluit je de elc. aan. En om hem te bevestigen op je motor hoef je alleen maar 2 langwerpige plaatjes aluminium te hebben of andere plaatjes die je in de schuur hebt liggen en die zaag je op een goede lengte af (moet je even nameten hoever hij eraf moet komen), hierna buig je ze een beetje op 2 punten zodat de uiteinden wat verder naar buiten staan (op breedte van het kuipje), je boord 2 gaten zodat er M6 bouten doorheen passen en je kunt ze monteren op de oude bevestigings beugels om de voorvork. Hierna nog een beetje expirimenteren met hoe steil je koplamp moet komen staan voor de goeie bundel licht en klaar. Klein uurtje werk :)
Zo heb ik het gedaan. Met een beetje inventiviteit en improvisatie kom je heel ver! Ik maak vandaag nog wel wat foto's van mijn beugels. Ik ben bang dat mijn uitleg een beetje rommelig en verwarrend is maar als je de foto ziet zeg je: das doodsimpel, stelt geen f#ck voor!! 8-)
 
dit is mijn volgende werkje, na beetje paintshoppen toch enigzins gelukt...
full



weet iemand of ik knippers kan krijgen die in die gaatjes passen? (in de flyscreen)
 
Stelt geen f#ck voor. Met 3 AMP stekkertjes sluit je de elc. aan. En om hem te bevestigen op je motor hoef je alleen maar 2 langwerpige plaatjes aluminium te hebben of andere plaatjes die je in de schuur hebt liggen en die zaag je op een goede lengte af (moet je even nameten hoever hij eraf moet komen), hierna buig je ze een beetje op 2 punten zodat de uiteinden wat verder naar buiten staan (op breedte van het kuipje), je boord 2 gaten zodat er M6 bouten doorheen passen en je kunt ze monteren op de oude bevestigings beugels om de voorvork. Hierna nog een beetje expirimenteren met hoe steil je koplamp moet komen staan voor de goeie bundel licht en klaar. Klein uurtje werk :)
Zo heb ik het gedaan. Met een beetje inventiviteit en improvisatie kom je heel ver! Ik maak vandaag nog wel wat foto's van mijn beugels. Ik ben bang dat mijn uitleg een beetje rommelig en verwarrend is maar als je de foto ziet zeg je: das doodsimpel, stelt geen f#ck voor!! 8-)

Piccies graag ja ;) . Ik ben niet zo heel erg handig (zeg maar gewoon helemaal niet) dus ik moet echt iets zien, wil ik het begrijpen. Liefst nog uitgelegd in het 'plaatsen van beugels voor dummies' taal :P .

Groet Siebje
 
Piccies graag ja ;) . Ik ben niet zo heel erg handig (zeg maar gewoon helemaal niet) dus ik moet echt iets zien, wil ik het begrijpen. Liefst nog uitgelegd in het 'plaatsen van beugels voor dummies' taal :P .

Groet Siebje

Sorry tis er vandaag niet van gekomen. Nog effe geduld :P
 
argh, ik erger kapot hier, achterband bijna kaal }) ketting bijna op }) veel vrije tijd dadelijk om die koplampjes te gaan bouwen }) en dan zit je tot de 25 zonder geld |(
 
he beste gs rijders, ook ik rij (nog niet) gs

ik heb er een paar weken geleden in belgie een op de kop getikt en ik moet 9januari afrijden en 12 januari voor mn import keuring!!!

hier een piccie en een filmpie van mn geluid!
full


http://www.xs4all.nl/~metalsap/Mov00759.mpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan