aardbei
MF veteraan
Btw weet iemand ook of je rare goudkleurige stickers er ook af kunt halen?
Maar je blijft die plekken dan vastwel nog steeds zien?
Maar je blijft die plekken dan vastwel nog steeds zien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
IDD, continu afbeulen en meer, en na verloop van tijd zal de moter beginnen mankeren.
Bij mij gingen de krukaslagers naar de kl*ten.
Mijn stikkers zitten onder een laklaagje, zou t dus niet doen...Btw weet iemand ook of je rare goudkleurige stickers er ook af kunt halen?
Maar je blijft die plekken dan vastwel nog steeds zien?
Mijn stikkers zitten onder een laklaagje, zou t dus niet doen...
Jaja, ik heb ook een GS!
Waarom? Omdat het een leuk, redelijk sportief, betaalbaar 25 kw motortje is!
En ja, je kan er ook leuke dingen mee doen!
(Afbeelding)
Ik had dus ook nieuwe bandjes nodig, kheb er nu bt090 onder liggen, die zijn super!
Op zaterdag 06 december 2003 12:10 schreef Siebje het volgende:Zijn er trouwens mensen die er bezwaar bij hebben om in mijn allereerste topic een rijtje van de GS 500 bezitters op te sommen
Op zaterdag 06 december 2003 12:10 schreef Siebje het volgende:Zijn er trouwens mensen die er bezwaar bij hebben om in mijn allereerste topic een rijtje van de GS 500 bezitters op te sommen
Trouwens, ik mis nog een hoop mensen waarvan ik zeker weet dat ze een 'GS 500' bezitter zijn, WAAR BLIJVEN JULLIEEE!!
ja, gevonden!
Ben ook een gs500 rijder (25kw ). Heb het beessie nu sinds juli en sindsdien heb ik er zo'n 8500 km mee gereden. Ik denk da'k haar houd tot ik mijn tijd heb uitgezeten in augustus; dan komt er een fazer .
Ze bevalt me onder de 100 supergoed, begin er nu alleen boven de 100 wel een hekel aan te krijgen; ik krijg haar niet boven de 140 en bij wind tegen mag ik al blij zijn als ik de 120 erop krijgt. Dit ligt niet aan mijn lengte (1.81) of gewicht (81 kg) volgens mij (hoop ik dan maar).
Als ik haar vergelijk met m'n vorige motor (gsx550es) dan rijd deze onder de 100 lekkerder. Van een slappe vering e.d. merk ik niet zoveel; rij nu m'n stepjes ook wel tegen de grond aan .
Plaatje kan ik helaas niet posten; ik krijg het bestand niet kleiner dan 750 kb. Het is een zwarte gs 500 met gouden stripes langs de zijkant uit 1994.
Aangezien ik al gezien heb op de piccies dat er mensen zijn die ervaring hebben met kuipjes ben ik heel erg benieuwd of het makkelijk is om deze zelf op de GS 500 te plaatsen.
Groet Siebje
Naar aanleiding van een eerdere vraag van mij in dit topic heb ik even rondgekeken op www.freesestreetfighters.nl. Daar ben ik dit kuipje tegengekomen:
(Afbeelding)
Ik vind het wel een mooi ding , maar ben nu wel benieuwd of dit op een GS 500 te plaatsen is.
Groet Siebje
Stelt geen f#ck voor. Met 3 AMP stekkertjes sluit je de elc. aan. En om hem te bevestigen op je motor hoef je alleen maar 2 langwerpige plaatjes aluminium te hebben of andere plaatjes die je in de schuur hebt liggen en die zaag je op een goede lengte af (moet je even nameten hoever hij eraf moet komen), hierna buig je ze een beetje op 2 punten zodat de uiteinden wat verder naar buiten staan (op breedte van het kuipje), je boord 2 gaten zodat er M6 bouten doorheen passen en je kunt ze monteren op de oude bevestigings beugels om de voorvork. Hierna nog een beetje expirimenteren met hoe steil je koplamp moet komen staan voor de goeie bundel licht en klaar. Klein uurtje werk
Zo heb ik het gedaan. Met een beetje inventiviteit en improvisatie kom je heel ver! Ik maak vandaag nog wel wat foto's van mijn beugels. Ik ben bang dat mijn uitleg een beetje rommelig en verwarrend is maar als je de foto ziet zeg je: das doodsimpel, stelt geen f#ck voor!!
Piccies graag ja . Ik ben niet zo heel erg handig (zeg maar gewoon helemaal niet) dus ik moet echt iets zien, wil ik het begrijpen. Liefst nog uitgelegd in het 'plaatsen van beugels voor dummies' taal .
Groet Siebje