Het Suzi GS 500 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
He bedankt jongens :} ga van de week gelijk even kijken en morgen even luisteren als de motor koud is en als ik gewoon rij.
Heb alleen een probleem mijn inlaatspruitstuk hij is gescheurd en die hebben ze bij de dealer de laatste keer dicht gekit maar als me carbs er weer af gingen moesten er nieuwe op dus eerst even langs de dealer kijken of ze die hebben liggen, anders bestellen en even wachten.
eerst maar even kijken wat het is, heb zoiets wel eens gehad maar dat was de dag erna gewoon weer weg.


uhm, die heb ik ook nog wel ;) is vast goedkoper dan ze nieuw kopen.....

|EDIT: 2500e post!!
 
Laatst bewerkt:
Damn... Dan zal 't topic binnenkort wel gesloten worden... GS500 is nu het grootste topic van Naked Bikes maar we zijn de grens van 2500 voorbij. Maar we beginnen dan gewoon opnieuw!!!

Hey, dat is wel balen dan.. Moeten we weer helemaal opnieuw beginnen... Maar wel gaaf dat we nu even het grootse Naked bike topic zijn.... Onze GS 500, groot geworden door klein te blijven :}
 
Hee Siebje, je bent er nu toch wel weer! Ik stel voor dat jij als eerste starter van dit topic óók het tweede topic start! Ik vind het zelf altijd lullig dat als een succesvol topic gesloten wordt er snel iemand anders deel 2 opent dusseh... Wat mij betreft wacht iedereen straks gewoon even op Siebje tot hij deel 2 begint, compleet met ledenlijsten en alles! :) :) :) Of kan het je niets schelen?
 
Hee Siebje, je bent er nu toch wel weer! Ik stel voor dat jij als eerste starter van dit topic óók het tweede topic start! Ik vind het zelf altijd lullig dat als een succesvol topic gesloten wordt er snel iemand anders deel 2 opent dusseh... Wat mij betreft wacht iedereen straks gewoon even op Siebje tot hij deel 2 begint, compleet met ledenlijsten en alles! :) :) :) Of kan het je niets schelen?

Ik zou me vereerd voelen :P om een tweede topic te mogen openen ;) . Ik ga even aan de slag om een tweede topic te openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan