Het Suzi GS 500 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
argh, ik erger kapot hier, achterband bijna kaal }) ketting bijna op }) veel vrije tijd dadelijk om die koplampjes te gaan bouwen }) en dan zit je tot de 25 zonder geld |(

Kenmerkend probleem :( . Ik heb een spijker in mijn achterband en eigenlijk zou ik dus een nieuwe achterband moeten. Maar ja, geld groeit jammergenoeg niet op de rug en ik geloof dat je best door kan rijden met een spijker in mijn band. En die koplamp wil ik inderdaad ook nog steeds verbouwen in het kuipje wat je ergens bovenin kan vinden...

Op maandag 08 december 2003 12:52 schreef Skuzi 550 het volgende:
Nog ff een foto-tje van m'n motor.

Kijkt wat makkelijker ;)
full


Op maandag 08 december 2003 15:51 schreef urjen het volgende:
he beste gs rijders, ook ik rij (nog niet) gs

ik heb er een paar weken geleden in belgie een op de kop getikt en ik moet 9januari afrijden en 12 januari voor mn import keuring!!!

hier een piccie en een filmpie van mn geluid!
(Afbeelding)

http://www.xs4all.nl/~metalsap/Mov00759.mpg

Gave motor zeg :9 . Ziet er erg gelikt uit. Erg gaaf en die kleur is ook mooi. Ik ben ook wel erg benieuwd naar het geluid, maar dat moet ik nog maar eens beluisteren :) .


NOG MEER GS 500 PICCIES ALLEMAAL :}
 
P1010001.JPG


Jemig, mooi ding hoor :} . Da's een gloednieuwe. Ook nog foto's van jezelf in actie?
 
In Augustus me rijbewijs gehaald.
En 2 weken later een GS gekocht.
Dit is hem na het eerste ritje thuis aangekomen:

52782

52783


Hij is uit 1990 en heeft 40000 km gelopen.

Na een zeer grote beurt staat hij er nu zo bij:

52784

52881


Gegroet en :]

Vincent
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In Augustus me rijbewijs gehaald.
En 2 weken later een GS gekocht.
Dit is hem na het eerste ritje thuis aangekomen:

Hij is uit 1990 en heeft 40000 km gelopen.

Na een zeer grote beurt staat hij er nu zo bij:


Gegroet en :]

Vincent

Dat is een mooie :} . Leuke kuip trouwens, ik voel mij een beetje saai worden met alleen een grote koplamp op z'n snufferd. K'moet echt snel ff zo'n kuipje hebben ;)
 
In Augustus me rijbewijs gehaald.
En 2 weken later een GS gekocht.
Dit is hem na het eerste ritje thuis aangekomen:

Hij is uit 1990 en heeft 40000 km gelopen.

Na een zeer grote beurt staat hij er nu zo bij:


Gegroet en :]

Vincent

mooi fietsie voor dat bouwjaar!

maare kzou ff je kenteken onzichtbaar maken!!
 
zie dat jij de achterspatbord helemaal hebt ingekort, hmmm waar is mijn stanley mes })

Heb ik ook gedaan, maar ik heb nog geen ervaring ermee gehad of je rug ermee nat wordt :X . Naar aanleiding van een akkefietje eerder dit jaar met mijn motor was mijn achterspatbord dus gescheurd. Navraag bij motordealers leerde mij dat een nieuw spatbordje ongeveer 70 Pleuro kost :( . Dat vond ik nogal veel en heb dus maar de zaag in mijn spatbord gezet. Nu maar hopen dat mijn rug het een beetje droog houdt. Anders maar even zorgen voor een achterpassagier })
 
ik maakte me meer zorgen over of er nu niet superveel winddruk op kenteken plaat staat, bij mij zit ie vast met 2 gele plastic schroefjes |(
 
ik maakte me meer zorgen over of er nu niet superveel winddruk op kenteken plaat staat, bij mij zit ie vast met 2 gele plastic schroefjes |(

M'n kentekenplaat is er nog steeds nog niet afgewaaid dus dat zal wel goed zitten. Trouwens, zo'n lang spatbord zou toch veel meer wind moeten vangen waardoor er dus meer druk erop kom te staan.

Trouwens, mijn spatbord heb ik niet helemaal afgezaagd he, ik heb hem precies aan de onderkant van de nummerplaat afgezaagd.
 
zo heb ik hem ook, onderkant spatbord komt ong overeen met onderkant kenteken, maar hij heeft hem halverwege afgezaagd, dus de wind komt op kentekenplaat terecht en bij mij zit ie aan de bovenkant vast en kans dus dat ie dan niet sterk genoeg vast zit.
 
zo heb ik hem ook, onderkant spatbord komt ong overeen met onderkant kenteken, maar hij heeft hem halverwege afgezaagd, dus de wind komt op kentekenplaat terecht en bij mij zit ie aan de bovenkant vast en kans dus dat ie dan niet sterk genoeg vast zit.

Ah, ik zie het nu pas |( . Op de allereerste foto heeft'ie hem nog wel op 'gewone' lengte geloof ik. Tsja, dat verandert de zaak wel... In dat geval weet ik het ook niet
 
Krijgt iemand het trouwens voor elkaar om het beessie op het achterwiel te krijgen zonder de koppeling daarmee helemaal naar de 'koppelingshemel' O-) te sturen? Ondanks verwoedde pogingen is het mij nog niet gelukt om hem op een wiel te krijgen. Zijn er meer mensen die er last van hebben die hun GS 500'tje vanwege het gebrek aan vermogen (en ook wel een beetje durf in mijn geval :P ) niet op een wiel krijgen?


P.s. Ik heb de search engine gebruikt, maar ik was meer benieuwd naar jullie ervaringen ;)
 
Krijgt iemand het trouwens voor elkaar om het beessie op het achterwiel te krijgen zonder de koppeling daarmee helemaal naar de 'koppelingshemel' O-) te sturen? Ondanks verwoedde pogingen is het mij nog niet gelukt om hem op een wiel te krijgen. Zijn er meer mensen die er last van hebben die hun GS 500'tje vanwege het gebrek aan vermogen (en ook wel een beetje durf in mijn geval :P ) niet op een wiel krijgen?


P.s. Ik heb de search engine gebruikt, maar ik was meer benieuwd naar jullie ervaringen ;)

Ik ben bang dat je hem zonder de koppeling te misbruiken niet de lucht in krijgt...Ik in ieder geval niet ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan