Hallo,
Ik heb onlangs (lees 2 weken geleden) mijn motor rijbewijs gehaald.
Het motorbloed gaat inmiddels waar het niet gaan kan, en ik wil voor een beperkt budget toch een motortje kopen. Een zxr 400 gaat er financieel gewoon niet inzitten. Dus het word waarschijnlijk een GS 500 uit 1992-1994 met 30/40tkm op de teller. De normale verkoopsprijzen weet ik eigenlijk wel. Maar belangrijker is, waar moet ik specifiek op letten als ik deze motorfiets aanschaf zodat ik niet ineens voor grote kosten kom te staan. Ik heb een groot aantal vrienden dat ook motorrijd en een enkele die zelf een motorblok aan het reviseren is. Dus qua technische hulp zit het wel goed. Maar als ik nu ineens dure onderdelen moet gaan kopen om mijn motortje weer aan de praat te krijgen gaat het voor deze student toch erg lastig worden. Kortom geef mij tips, over de eventuele aandachtpuntjes voor deze motor (Banden, ketting, tandwielen, remmen en dergelijken lijken mij voor de hand liggend.)
groeten Grifje <--- ik heb r zin in
Ik heb onlangs (lees 2 weken geleden) mijn motor rijbewijs gehaald.
Het motorbloed gaat inmiddels waar het niet gaan kan, en ik wil voor een beperkt budget toch een motortje kopen. Een zxr 400 gaat er financieel gewoon niet inzitten. Dus het word waarschijnlijk een GS 500 uit 1992-1994 met 30/40tkm op de teller. De normale verkoopsprijzen weet ik eigenlijk wel. Maar belangrijker is, waar moet ik specifiek op letten als ik deze motorfiets aanschaf zodat ik niet ineens voor grote kosten kom te staan. Ik heb een groot aantal vrienden dat ook motorrijd en een enkele die zelf een motorblok aan het reviseren is. Dus qua technische hulp zit het wel goed. Maar als ik nu ineens dure onderdelen moet gaan kopen om mijn motortje weer aan de praat te krijgen gaat het voor deze student toch erg lastig worden. Kortom geef mij tips, over de eventuele aandachtpuntjes voor deze motor (Banden, ketting, tandwielen, remmen en dergelijken lijken mij voor de hand liggend.)
groeten Grifje <--- ik heb r zin in
Laatst bewerkt: