ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zet de namen in het beginpost van deel 3.
En ik weet nu niet of je mee gaat potjepedis, je hebt dan wel een leuke maand voor de boeg en je kunt je vrouwtje meenemen toch.
Mevr. HorsePowerJunkie kan gewoon mee hoor en het maakt niet uit of dat nu op een Hooo is of een Zoekschroefie is de snelheid passen we wel aan.

:W Zagetta

Ik zal er nog eens over nadenken met welke groep ik mee ga. Kan ik nu nog geen zinnig woord over zeggen.

Ik zal er nog eens over nadenken met welke groep ik mee ga. Kan ik nu nog geen zinnig woord over zeggen.

Dat zijn keuzes die je zelf moet maken maar lukt het dan niet om ze allebei te rijden .

Lijkt me gezellig, met de 12 club plus aanhang op pad.
Ik ga gelijk aan mevrouw Kawa vragen of ik wat extra zakgeld mag voor dat weekend.
Beide opties voor de route zijn wat mij betreft OK.

Prima dat er nog andere bikes meegaan, mag ik straks nog wel bij de ZX-12R-en parkeren of moet ik bij de andere fietsen staan....? ;)

[afbeelding]

Hij past niet meer in het standaard 12 rijtje,
maar wat een mooi spatbordje !
:9~ carbon :9~~

he volgens mij het jij je spatbord schoongemaakt, want volgens mij zag hij er laatst zo uit....
full

_O- _O- _O-

Hallo Mevr. HorsePowerJunkie, veel plezier met proefrijden as. zaterdag.
De eerste proefrit wordt een suzuki rit *O* (ik kan het wel schrijven) Welk type?
Zou leuk zijn als je mee gaat in september :]

Dr. Kawa, ik zie dat Carbonnetje het naar zijn zin heeft, zou leuk zijn om hem weer eens terug te zien :)

:W Suzinki

Laatst bewerkt:
Wij zullen op 14,15 en 16 september het tempo wel aangeven. *D *D *D *D

Zagetta zet ons er maar bij. *O* *O* *O*

Na langdurig overleg gepleegd te hebben kwamen wij tot het besluit dat het weekend Duitsland valt op 14-15-16 September. :Y
Iedereen is dan uitgerust van de vakantie en je moet altijd ruim van te voren plannen i.v.m. vrij nemen op vrijdag.
Er zijn 2 opties, de eerste is om naar de Eifel te rijden en daar 2 nachten door te brengen om daar de omgeving te verkennen of optie twee , eerste overnachting in de Eifel vervolgens naar Luxemburg daar de tweede nacht doorbrengen en via de Ardennen terug rijden naar Nederland.
Laten we even kijken wie er mee willen en geef gelijk even door welke optie jou/jullie het beste lijkt.

Nou ik ben ook van de partij hoor.. ik zal Ted ook even vragen of hij mee wil.
2 nachten Eifel heeft overigens de voorkeur maar de meeste stemmen gelden natuurlijk

is dit vet of niet :} :} :} :} :} :} :} :} :}

[afbeelding]

Hier gevonden:
http://www.zx12r-clubdefrance.org/site/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=145

Via die link is ook een grotere plaat aanwezig voor de liefhebbers :-)

Seen it, been there, done that :Y *O*

full

Was in Clermont-Ferrand in 2005. Meeting van een stuk of 40 Franse 12 rijders, plus 5 Nederlanders waaronder ZX-12Rob en ikke.
Vorig jaar was de meeting in St.Tropez, dit jaar weet ik niet.

Ow, dit jaar is het op 17 Mei:
http://www.zx12r-clubdefrance.org/site/forum/viewtopic.php?t=3132

Dat wordt dus ff opschieten :)

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal hier nog ff een pixxie voor op de eerste pagina
Greetz Kees (ouweman)
full

he volgens mij het jij je spatbord schoongemaakt, want volgens mij zag hij er laatst zo uit....
[afbeelding]

_O- _O- _O-
Haha - klopt helemaal ! Moest 'm eerst nog even goed poetsen ...

Jij hebt de "voor-" foto en ik heb de "na-" foto geplaatst.

Ik heb geen idee wat er met die motor aan de hand is sinds het nieuwe spatbord erop zit; hij wil steeds maar richting Haarlem ! Dat wordt nog wat straks in de Eiffel als Suzinki meerijdt - Carbonnetje heeft heimwee denk ik ...

Vandaag heb ik een kort stukje kunnen rijden met de superbike-12R en het stuurt prima, zo'n breed stuurtje. De zit is zeker goed, rijwind valt reuze mee, al wordt het voorwiel al snel licht bij hoge snelheid, ik had al gehoord van een andere naked 12 rijder dat hij boven de 230 spontaan gaat wheeliën door te weinig downforce nu de kuip eraf is.
Hij reed wel lekker stil met de originele uitlaatdemper !

Er moeten nog spiegels op, ik heb al een paar leuke modellen gezien dus ga ze binnenkort maar eens bestellen. (worden stuurspiegels)
Ook staan de stuurgewichtjes nog in bestelling, plus wat extra (carbon) kapjes die over de luchthappers in het frame komen en de kabels uit het zicht werken.

En daarna is de PowerCommander aan de beurt ... en dan ... en dan ...
$$$$$$$$ (is het geld op !)

Seen it, been there, done that :Y *O*

[afbeelding]

Was in Clermont-Ferrand in 2005. Meeting van een stuk of 40 Franse 12 rijders, plus 5 Nederlanders waaronder ZX-12Rob en ikke.
Vorig jaar was de meeting in St.Tropez, dit jaar weet ik niet.

Ow, dit jaar is het op 17 Mei:
http://www.zx12r-clubdefrance.org/site/forum/viewtopic.php?t=3132

Dat wordt dus ff opschieten :)
Haha - die JeroenPan !!
ik wist wel dat je hierop zou reageren ...

Doen die PannenBoys nog wat leuks of blijf je liever gezellig bij het 12 topic rondhangen ?
Oude liefde roest niet, he ? *D

nice dude :} :} :9~

waar heb je hem vandaan dr.kawa?
Bij SP12.com voor 189 euri (min 10% beurskorting, dus 170 euri), da's niet verkeerd voor een carbon spatbord.

Ik had het geluk dat Kawaramon een tijdje geleden naar een Duitse motorbeurs ging waar zij een stand hadden, want bestellen is een drama met lange levertijden e.d.

Daarna mocht 'ie tijdens de terugreis in de auto lekker op schoot bij Suzinki, vandaar het verhaal over het vertroetelen van "Carbonnetje".

:+

Bij SP12.com voor 189 euri (min 10% beurskorting, dus 170 euri), da's niet verkeerd voor een carbon spatbord.

Ik had het geluk dat Kawaramon een tijdje geleden naar een Duitse motorbeurs ging waar zij een stand hadden, want bestellen is een drama met lange levertijden e.d.

Daarna mocht 'ie tijdens de terugreis in de auto lekker op schoot bij Suzinki, vandaar het verhaal over het vertroetelen van "Carbonnetje".

:+

hmmm over een tijdje maar is een ritje richting Dortmund }) ff wat bling bling spul halen bij SP12 O-)
zeker niet verkeerd de prijs *O*

weet iemand wat de standaard spiegels kosten van een zx12 2004 model?
vin die spiegels mooier dan die van het 2000 model.

*crap* net de prijs doorgekregen voor het laten spuiten van me 12 ;( ;( ;( ;(

dat wordt sparen.....sparen enne sparen............. :N :N :N

JC Ivo /Henrieke en Edwin ZX12 jullie staan erbij....wordt een leuke groep zo.
En wat het tempo betreft mag jij die aangeven Ivo _O-

September.

Jaaaaa ik wil ook mee.

Of ik dan kan??? Kan ik nog geen zinnig woord over zeggen.

:Y leuk dat je mee wilt ...ik zet je erbij met een ? maar probeer het ruim van te voren aan te geven of je wel of niet kunt i.v.m. bespreken overnachtingen.

Haha - die JeroenPan !!
ik wist wel dat je hierop zou reageren ...

Doen die PannenBoys nog wat leuks of blijf je liever gezellig bij het 12 topic rondhangen ?
Oude liefde roest niet, he ? *D

T'is hier gezelliger :Y
Zag gisteravond nog een stukkie Mach3, dan gaat het toch wel weer kriebelen :]

Hallo heren (en een ekele dame)... :W

Lange tijd niks van me laten horen.
Heb net een huis gekocht, sinds deze week pas weer internet beschikbaar, te druk op werk enz. :o
Heb de motor ook pas net weer uit de schuur gehaald en voorzien van nieuw rubber.
Nog maar 300km's gereden dit jaar, maar nu begin ik weer meer tijd te krijgen, dus hoop ik weer snel 'on the road' te zijn.
Afgelopen meeting heb ik helaas ook niet kunnen redden.

Zie dat inmiddels het 3e deel alweer is opgestart! Heel goed...
Zal vandaag of morgen wel even een toepasselijk piccie posten voor de voorpagina.

Eerst maar eens even alle oude berichten lezen, kan ik me daarna weer mengen in de discussies.

Tot snel. Groet, Dino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan