ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
hmmm over een tijdje maar is een ritje richting Dortmund }) ff wat bling bling spul halen bij SP12 O-)
zeker niet verkeerd de prijs *O*

weet iemand wat de standaard spiegels kosten van een zx12 2004 model?
vin die spiegels mooier dan die van het 2000 model.

*crap* net de prijs doorgekregen voor het laten spuiten van me 12 ;( ;( ;( ;(

dat wordt sparen.....sparen enne sparen............. :N :N :N[/quote
in dortmund zitten hun niet hoor maar in de buurt van aschaffenburg [is een stukje achter frankford am maain]is vanaf venlo grens nog dik drie uur rijden
full
zou zeggen goede reis. :? :?

Hallo Dino, leuk om weer eens iets van jou te horen dacht eerst dat je je motor had verkocht maar je bent druk met je huis..en schiet het al op.
We misten je al met de MF-meeting :Y

:W Zagetta

Laatst bewerkt:
Hallo Dino, leuk om weer eens iets van jou te horen dacht eerst dat je je motor had verkocht maar je bent druk met je huis..en schiet het al op.
We misten je al met de MF-meeting :Y

:W Zagetta

Hallo...

Heb de motor niet verkocht nee, dat nooit! 8-)
Ja, gaat aardig wat tijd in zitten, zo'n huis... maar we zitten er in.
Nu nog een enorme lijst met afwerkpuntjes aftikken... B|
Anyway, ben vanplan toch nog wat km's op de klok te zetten dit jaar.
Ik weet niet of er mensen de 26e naar Nol Bikker gaan? Daar ik de meeting gemist heb, is dat misschien een leuke optie. Schijnt vorig jaar ook best gezellig te zijn geweest.

Ik heb nog niet alle berichten gelezen, maar wordt er wat gepland voor komende september?

Bij deze ook nog ff een piccie voor de startpagina van dit fijne topic:

full

Voor de goede orde, ik ben de voorste. :+

Bij deze nog even een piccie van de enige rit van dit seizoen.
Twee weken geleden over de Lek dijk van Utrecht naar R'dam gereden, zo'n 300km die dag. Lekker weer en een leuke route.

Heb voor de winter een set zadeltassen van Oxford gekocht.
(nadat ik eerst een tanktas weer kon terugbrengen... plastic tank... |( )
Kan behoorlijk wat in, en ook 't vrouwtje kan nog steeds achterop.
Was wat bang dat de uitlaat te heet zou worden en de tas zou beschadigen, maar door de rijwind blijft ie aardig koel, niks aan de hand.
Gaat het tempo (bijv. 140-150km/uur op de snelweg) voor langere tijd omhoog dan wordt de uitlaat toch te heet. Toen ik thuis kwam was er een stuk plastic van de tas aan de uitlaat vastgesmolten. :(
Ik weet niet of er meer mensen zijn met ervaring met dit soort zadeltassen?
Ik geloof ooit gelezen te hebben dat JCIvo ze ook had?

Maar goed... even een piccie:

full

Hallo heren (en een ekele dame)... :W

Lange tijd niks van me laten horen.
Heb net een huis gekocht, sinds deze week pas weer internet beschikbaar, te druk op werk enz. :o
Heb de motor ook pas net weer uit de schuur gehaald en voorzien van nieuw rubber.
Nog maar 300km's gereden dit jaar, maar nu begin ik weer meer tijd te krijgen, dus hoop ik weer snel 'on the road' te zijn.
Afgelopen meeting heb ik helaas ook niet kunnen redden.

Zie dat inmiddels het 3e deel alweer is opgestart! Heel goed...
Zal vandaag of morgen wel even een toepasselijk piccie posten voor de voorpagina.

Eerst maar eens even alle oude berichten lezen, kan ik me daarna weer mengen in de discussies.

Tot snel. Groet, Dino
Hee die Dino !
Tijdje niks gehoord, je bent nog net op tijd - anders heet je voortaan Dinosaurus ..

Goed om weer van je te horen sinds de mini ZX-12R waterval meeting in Utrecht vorig jaar. Druk met huis bezig he ? Ik weet er alles van op dit moment; mijn huis is nu een bouwput, maar volgende week moeten alle puzzelstukjes op hun plaats vallen en wordt het huis ook bewoonbaar.
Kijk eens of je het weekend van 15 sept. ook mee kunt gaan, het wordt gezellig - dat wil je niet missen !

groeten van dr. Kawa

Was wat bang dat de uitlaat te heet zou worden en de tas zou beschadigen, maar door de rijwind blijft ie aardig koel, niks aan de hand.
Gaat het tempo (bijv. 140-150km/uur op de snelweg) voor langere tijd omhoog dan wordt de uitlaat toch te heet. Toen ik thuis kwam was er een stuk plastic van de tas aan de uitlaat vastgesmolten. :(

[afbeelding]

Ik heb inderdaad dezelfde alleen ik monteer ze niet achterste voren :X :X :X

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
full

Bij deze nog even een piccie van de enige rit van dit seizoen.
Twee weken geleden over de Lek dijk van Utrecht naar R'dam gereden, zo'n 300km die dag. Lekker weer en een leuke route.

Heb voor de winter een set zadeltassen van Oxford gekocht.
(nadat ik eerst een tanktas weer kon terugbrengen... plastic tank... |( )
Kan behoorlijk wat in, en ook 't vrouwtje kan nog steeds achterop.

Even excuses voor mijn afwezigheid, zit met het zelfde als Dino.
Heb inmiddels ook sleutel van nieuwe huis en klus me helemaal kapot.
's avonds niet meer zoveel puf om achter de PC te kruipen.
Helaas zal dat nog een hele tijd duren.
Maar resultaat zal er (hopelijk) zijn.

Wat betreft de tassen. Heb ze dezelfde ook..... GEHAD!!
Iets teveel richting demper gehangen en dit was het resultaat.

full

Heb nu bij Louis duitsland nieuwe besteld met hittewerende onderkant _O- _O- _O-
Tuurlijk iets verder naar voren monteren de volgende keer.
Deze zijn t.o.v. de vorige Oxford tassen een stuk groter.
Kunnen vergroot worden tot 65 liter (oxford is ong. 45 liter)

full

\
hmmm over een tijdje maar is een ritje richting Dortmund }) ff wat bling bling spul halen bij SP12 O-)
zeker niet verkeerd de prijs *O*

weet iemand wat de standaard spiegels kosten van een zx12 2004 model?
vin die spiegels mooier dan die van het 2000 model.

*crap* net de prijs doorgekregen voor het laten spuiten van me 12 ;( ;( ;( ;(

dat wordt sparen.....sparen enne sparen............. :N :N :N[/quote
in dortmund zitten hun niet hoor maar in de buurt van aschaffenburg [is een stukje achter frankford am maain]is vanaf venlo grens nog dik drie uur rijden
[afbeelding] zou zeggen goede reis. :? :?

huh _O- _O- dacht dat ze in dortmund zaten :+

zo vandaag weer een rondje gereden met een goed afgestelde pwc, en hij rijd nu echt lekker, veel soepeler en tot nu toe nu zuinig ook, gisteren had ik 1:15,8 gereden en vandaag 1:14,5 maar vandaag heb ik wel dusdanige snelheden behaald die eigenlijk
alleen in duitsland zijn toe gestaan. (die bmw 330i wou wedstijdje doen, dus ik laat me weer gek maken) :(
En gelijk vandaag maar even een osco gemonteerd.
full

*O* *O* *O*

Hey ik heb een probleempje :(

Mijn ZX12 zijn bandjes waren kaal en door tijdgebrek heb ik hem een maadnje in de garage laten staan , vandaag na 1 maand kwam ik in de garage en de motor starte zonder enige problemen . Ben ermee naar men maat gereden +- 15 km heb hem daar stilgelegd , aangebeld , weer gestart en dan de garage binnen gerede .

4 uur later ga ik hem oppikken duw hem de garage uit en hij start niet meer ... lampje FI gaat wel branden als ik probeer te starten . Het enige dat er in de agrage gebuerd is is een nieuwe achterband erop dus achterwiel eruit en er weer in .

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik kan achterhalen waarom mijn FI lampje gaat branden ? ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Mijn ZX12 zijn bandjes waren kaal en door tijdgebrek heb ik hem een maadnje in de garage laten staan , vandaag na 1 maand kwam ik in de garage en de motor starte zonder enige problemen . Ben ermee naar men maat gereden +- 15 km heb hem daar stilgelegd , aangebeld , weer gestart en dan de garage binnen gerede .

4 uur later ga ik hem oppikken duw hem de garage uit en hij start niet meer ... lampje FI gaat wel branden als ik probeer te starten . Het enige dat er in de agrage gebuerd is is een nieuwe achterband erop dus achterwiel eruit en er weer in .

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik kan achterhalen waarom mijn FI lampje gaat branden ? ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

misschien heb je hier wat aan.
full

:W succes

kawaramon is me weer veeeel te snel af zie ik net :-)

dit staat op zx-12.org over het FI light:
http://www.zx-12r.org/Motorcycle_info/Information Pages/FI Light.htm

heb je een startonderbreker / spyball?

het is waarschijnlijk een ECU probleem... ik heb nog niet van een andere 12 rijder gehoord dat het FI light aan gaat dus laat even weten wat de oorzaak blijkt te zijn!

succes - steve

hier volgt een speciaal bericht voor jeroen12

full

kijk voor een zx12r hebben ze helaas niet zo'n gezellige dag _O- _O- _O-

Hoe kom je daar nou bij kawaramon , volgende week moet je al weer aantreden, kawasaki meeting NOL BIKKERS NOORDELOOS , of was je dat weer vergeten.

Ja dat krijg je ervan, als je continu maar aan het creëren :? ben , en monteren :Y , en aan het rekenen hoe zuinig :Y hij nu weer gelopen heeft.

Als het zo door gaat met dat zuinige rijden , word jeroen 12 weer jaloers dat jij zuiniger rijd als hij op z`n pan , en zal hij weer aan een zx moeten , met verhoogt stuur. _O- _O-

Ik vind het maar eens tijd voor een wedstijdje hier op het forum , als je een keer zuinig rijd moet je het hier posten, maakt *O* zagetta *O* wel even in de begin post een lijstje , hij doet dat zo goed :Y , en gaan we kijken wie er het meeste uithaald , wel eerlijk spelen hé , en dat geld ook voor jouw ramon. _O-

En het geld alleen voor ZX12 R motoren , suzinki , want van soeksoekies [rot computer] kunnen wij niet winnen kwa zuinigheid , snelheid is een ander verhaal.[nog wel]

Zo ga ik :Y morgen met een verhoogt stationair een rondje rijden. _O-

@kawaramon Hoef je zondag niet meer voor oppasser te spelen???? :+ :+

Hoe kom je daar nou bij kawaramon , volgende week moet je al weer aantreden, kawasaki meeting NOL BIKKERS NOORDELOOS , of was je dat weer vergeten.

Ja dat krijg je ervan, als je continu maar aan het creëren :? ben , en monteren :Y , en aan het rekenen hoe zuinig :Y hij nu weer gelopen heeft.

Als het zo door gaat met dat zuinige rijden , word jeroen 12 weer jaloers dat jij zuiniger rijd als hij op z`n pan , en zal hij weer aan een zx moeten , met verhoogt stuur. _O- _O-

Ik vind het maar eens tijd voor een wedstijdje hier op het forum , als je een keer zuinig rijd moet je het hier posten, maakt *O* zagetta *O* wel even in de begin post een lijstje , hij doet dat zo goed :Y , en gaan we kijken wie er het meeste uithaald , wel eerlijk spelen hé , en dat geld ook voor jouw ramon. _O-

En het geld alleen voor ZX12 R motoren , suzinki , want van soeksoekies [rot computer] kunnen wij niet winnen kwa zuinigheid , snelheid is een ander verhaal.[nog wel]

Zo ga ik :Y morgen met een verhoogt stationair een rondje rijden. _O-

ja oke maar nol bikkers is voor alle kawa's en niet speciaal voor de 12. ja dat zuinig rijden ik wil weten of jereon van de meer gelijk had, is hij echt zo zuinig en tot nu toe ga ik pas tanken als me teller op230 staat en voorheen moest ik al tanken bij190 km.

@kawaramon Hoef je zondag niet meer voor oppasser te spelen????

???????? denk dat jij op het mutsen gebeuren bedoeld????????

ja oke maar nol bikkers is voor alle kawa's en niet speciaal voor de 12. ja dat zuinig rijden ik wil weten of jereon van de meer gelijk had, is hij echt zo zuinig en tot nu toe ga ik pas tanken als me teller op230 staat en voorheen moest ik al tanken bij190 km.???????? denk dat jij op het mutsen gebeuren bedoeld????????

nou jij mag niet klagen hoor , ik kan met een beetje geluk 180 km halen.
en als ik echt ga gassen haal ik dat niet eens ;( ;(

[imgatt]
full

Laatst bewerkt:
:] ik heb het zelfde ik haal ook maar net 180 km zal wel aan mijn rechter hand liggen . }) :) *O* :W chuky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan