ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Potjepedis dan zijn ze omhoog gegaan met de prijs maar nogmaals ga niet kijken of je het ergens anders goedkoper kan laten plaatsen. Laat het Hyperpro in Werkendam doen want anders haal je niet uit wat er in zit.

Lawson mooie pijp ben benieuwd wat ie doet.. ga je hem ook nog op de bank zetten om te kijken wat je er aan vermogen bij hebt gekregen?

Hoi Potjepedis dan zijn ze omhoog gegaan met de prijs maar nogmaals ga niet kijken of je het ergens anders goedkoper kan laten plaatsen. Laat het Hyperpro in Werkendam doen want anders haal je niet uit wat er in zit.

Hoi Edwin,

Heb vandaag gebeld met Hyperpro gebeld. Volgens de telefoniste was de inbouw en afstelling € 113,--. Wat het uiteindelijk wordt hoor ik wel als ik er ben. Wel grof balen B| dat dat setje van speeddevil niet past....... ;(

Hoi Edwin,

Heb vandaag gebeld met Hyperpro gebeld. Volgens de telefoniste was de inbouw en afstelling € 113,--. Wat het uiteindelijk wordt hoor ik wel als ik er ben. Wel grof balen B| dat dat setje van speeddevil niet past....... ;(

Ja balen ! Dat dacht ik dus ook toen hij hem een tijdje geleden te koop aanbood !

Dan zelf maar even doorsparen voor een setje ... (zucht)

@Lawson12 - mooie uitlaat, de demper is gelukkig niet zo'n dun pijpje als Muzzy soms wel eens levert, zoals deze:

full

Ben erg benieuwd naar het geluid van jouw Muzzy !!

Laatst bewerkt:
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Lawson aan zijn motor aan het sleutelen is, dus binnenkort kunnen we zijn uitlaat geluid ook horen.

Hij ziet er wel stilletjes uit :X :X :X

Kawaramon !
Ik zag laatst nog een leuk speeltje voor op jouw/mijn/onze ZX-12R; een elektrisch wegklapbaar nummerbord !
Moest helaas wel zo'n 200 euro kosten en dat lijkt me nogal overdreven voor zo'n gadget ..

Eindelijk hij zit er onder, kawaramon geeft mij geen tijd, ga nu maar eens slapen, sleutelen s`nachts is niet alles, m`n eerste foto. :Y *O* *O* *O*
full

Lawson mooie pijp ben benieuwd wat ie doet.. ga je hem ook nog op de bank zetten om te kijken wat je er aan vermogen bij hebt gekregen?

Ja :Y , ooit gaat hij een keer op de bank ,eerst nog maar even sparen voor een power commander , maar nu nog niet , moet aan het eind van seizoen nog grote service beurt hebben , 12000/14000 , en eerdaags een nieuwe voorband , dus nog onkosten genoeg.

Straks hoop ik hem te starten voor de eerste keer.

Hoop dat het een beetje droog is als ik richting uithoorn ga [ motorpoort ] waar voor ramon het uur der waarheid aan komt , gaat hij straks sneller , en benzine verbruik omlaag , 1-30

Volgens mij draaien ze gewoon een parker in z`n gashendel. _O-
Hoop ook even een paar mooiere foto`s te maken buiten, kan ik die later wel even posten.

Stich , inderdaad wat ramon schrijft , had nog de uitgeholde boomstam er onder zitten ,[standaard] wel met een super cool 8-) geluid, en variabel , 100/ 200 DB _O-

En jammer voor iedereen, hij is niet te koop.[ nog niet] _O- _O-

Eindelijk hij zit er onder, kawaramon geeft mij geen tijd, ga nu maar eens slapen, sleutelen s`nachts is niet alles, m`n eerste foto. :Y *O* *O* *O* [afbeelding]

:} :} :} :} lawson jij bent ook een echte die hard, gewoon tot 3:28 in de nacht doorgaan met sleutelen.
En je heb gelijk straks om 14:00 gaat hij de bank op, gaat jeroen van de meer even de puntjes op de i zetten.
(daarna sparen voor mijn opklapbare nummerbord) _O-

Laatst bewerkt:
Zozo lawson jij neemt er de tijd voor s'nachts dan kun je wel lekker door werken zonder afgeleid te worden.
Ziet er goed uit nu alleen het geluid nog :Y

:W Zagetta

zo vandaag even naar de testbank geweest, en ja hoor hij is nou goed afgesteld,
172 pk met 133nm ,grafiek zal ik vanavond even posten, en ik heb nou ook gezien hoe rijk zo'n 12 staat afgesteld, hier alvast een foto van de bank.
full

lawson was ook gekomen met zijn stille uitlaat :X :X :X

Hé en wie was er ook ??????

full

Je geluid is SUPER.............Kippevel *O* *O*

:W

Het was vandaag een mooie/droge dag :Y , ben even wezen kijken [4 uur ]bij kawaramon en suzinki , voor de vermogens bank.

Wat een geweld :} zo`n ZX 12 R op de bank , het waren best lange runs , maar de ZX van Ramon deed het goed , en zal nu wel goed zijn afgesteld [ 1-24 ] _O- , dus geen excuus meer als hij niet meer mee kan komen.

Het deed ook een beetje pijn[ voor ramon] om hem zo te zien zwoegen , z`n baby .

Maar het waren mooie runs , veel vuur , en rook uit uitlaat , maar z`n vermogens grafieken mogen er wezen. :}

Ook zijn achterband is er ongeschonden afgekomen, dus het was een geslaagde middag *O*

ramon in een dipje.
full

Zozo lawson jij neemt er de tijd voor s'nachts dan kun je wel lekker door werken zonder afgeleid te worden.
Ziet er goed uit nu alleen het geluid nog :Y

:W Zagetta

Met het geluid zit het wel OKE , alleen heb ik nu wat last van m`n oren [watzegie] .

Ook rij ik er wat rustiger mee _O- , vroeger gaf ik af en toe veel gas in tunnels , dus veel benzine verbruik , doe ik nu niet meer , ben gewoon bang dat hij INSTORT die tunnel , dus zuinig en verantwoord rijden.

hoef ook niet meer zo bang te zijn voor stoplicht sprintjes , brul hem gewoon van zijn motor.
Maar ik moet zeggen hij rijd gelijk een stuk beter met m`n muzzy, en zonder die katalysator , brul de stenen uit de weg.

En weet niet :N wie dat is SUZINKI , maar ik moet zeggen dat hij een mooie :Y motor heeft, goede kleur , en vooral smaak, met zo`n mooie uitlaat , verrek lijkt wel een beetje op de mijne. _O-

Jeroen is gelukkig weer een beetje hersteld zie ik dus ga ik hem volgende week maar weer eens opzoeken!! Kawaramon ben benieuwd naar de uitdraai en hoe rijk Jeroen hem heeft afgesteld.!! Met die vlam in de pijp stond ie vrees ik een beetje te rijk?
Potjepedis met de € 236,81 en € 113 installatie kom je dus toch op € 350 uit...precies wat ik me er nog van kon herinneren.

Hello,

Zoals jullie weten ben ik al een tijdje opzoek naar een zwart/goude 12 en mijn neef help ook met zoeken maar weet te melden dat juist die kleurstelling moeilijk 2de hands te vinden is (aan de mf meeting zie ik ook bijna alleen maar zwart/goude dus iets zegt me dat die lastig van eigenaar wisselen. En als ze er zijn zijn ze niet fris op +10000,--

Omdat ik toch een 12 wil ga ik maar naar andere kleuren kijken - helemaal zwart en rood/ of groen. Een hele zwarte vind ik op de foto's wel errug zwart maar heb die nooit "in person" gezien. De metallic groene en metallic rode wel. Ik zie alleen niemand van het forum op een metallic rode rijden. Is dat soms een "fout kleur" ??

Van de links hieronder zijn die groene en rode wel errug mooi
MCNews.com.au | Motorcycle News, Reviews and Sport

Die rode staat overigens bij safe rotterdam dat ik weet

Hello,

Zoals jullie weten ben ik al een tijdje opzoek naar een zwart/goude 12 en mijn neef help ook met zoeken maar weet te melden dat juist die kleurstelling moeilijk 2de hands te vinden is (aan de mf meeting zie ik ook bijna alleen maar zwart/goude dus iets zegt me dat die lastig van eigenaar wisselen. En als ze er zijn zijn ze niet fris op +10000,--

shades : via www.bikenet.nl motormarkt kom ik toch 2 betaalbare zwart/goude zx-12's tegen. voordeel is dat ze een stuk sneller zijn dan de groene. check it out :

Motor kopen, occasions verkopen? Nieuwe motoren, tweedehands motoren, motordealer, motorrijles en motorfiets - BikeNet.nl

of je moet nog 3 maanden geduld hebben en dan mag je de mijne overnemen als ik naar de USA verhuis 8-)

shades : via www.bikenet.nl motormarkt kom ik toch 2 betaalbare zwart/goude zx-12's tegen. voordeel is dat ze een stuk sneller zijn dan de groene. check it out :

Motor kopen, occasions verkopen? Nieuwe motoren, tweedehands motoren, motordealer, motorrijles en motorfiets - BikeNet.nl

of je moet nog 3 maanden geduld hebben en dan mag je de mijne overnemen als ik naar de USA verhuis 8-)

veel km's en voor die prijs enne...
...wat heeft kleur met snelheid te maken :?

Over de topsnelheid maak ik me vooral geen zorgen - dat ga ik toch nooit rijden |(

Over de topsnelheid maak ik me vooral geen zorgen - dat ga ik toch nooit rijden |(

veel km's... tja dan moet je inderdaad meer betalen helaas voor een bike met weinig km's -> zx-12's zijn nog steeds niet goedkoop!

en over de kleur / snelheid - zo te zien heb je dan het forum nog niet helemaal gevolgd :z en je gaat nooit de topsnelheid rijden? je wil gewoon een bike hebben die 300 ZOU KUNNEN halen... haha OK _O- 'been there done that' *O* het is net als met parachute springen : moet je een keer gedaan hebben! klinkt leuk op verjaardagen...

je had op de mega meeting moeten komen, had je ze gezien, enne had je van alles kunnen vragen ,over modellen/bouwjaren/veranderingen/kleuren
dacht er eerst ook zo over[ topsnelheid] maar je hoeft het ook niet elke keer te rijden , als je ooit over de schreef gaat , kopen van een ZX 12 , moet je een keertje mee gaan.

Kleur stelling is aan je zelf , ZX 12 kan geen :N foute kleuren , gewoon kopen wat je zelf mooi vind .

Maar heb je je zinnen gezet op een zwart /goud , laat je hem toch gewoon spuiten.

De mannen op dit forum zijn nog niet van plan om te verkopen .
ZX 12 fietsen zijn er niet meer nieuw ;( , dus je zal het moeten doen met wat er is, het zijn liefhebbers :Y fietsen geworden , dus prijs is altijd hoog. :W

hier nog één

full

Ik heb zelf nog een grafiek dat hij 175,9 pk heeft, maar toen zat suzinki achter op de testbank

Ja :Y , ooit gaat hij een keer op de bank ,eerst nog maar even sparen voor een power commander , maar nu nog niet , moet aan het eind van seizoen nog grote service beurt hebben , 12000/14000 , en eerdaags een nieuwe voorband , dus nog onkosten genoeg.

Straks hoop ik hem te starten voor de eerste keer.

Hoop dat het een beetje droog is als ik richting uithoorn ga [ motorpoort ] waar voor ramon het uur der waarheid aan komt , gaat hij straks sneller , en benzine verbruik omlaag , 1-30

Volgens mij draaien ze gewoon een parker in z`n gashendel. _O-
Hoop ook even een paar mooiere foto`s te maken buiten, kan ik die later wel even posten.

Stich , inderdaad wat ramon schrijft , had nog de uitgeholde boomstam er onder zitten ,[standaard] wel met een super cool 8-) geluid, en variabel , 100/ 200 DB _O-

En jammer voor iedereen, hij is niet te koop.[ nog niet] _O- _O-

Ik heb ook een Muzzy op mijn ZRX1200R, mooie uitlaat en mooi geluid. Een run op de testbank is wel zeer aan te raden, omdat je motor nu waarschijnlijk te arm staat. En als je het echt goed wil doen, is het beter om een Rapid Bike te kopen. Wel duurder, maar meer instelmogelijkheden en je kunt hem gebruiken op een eventueel volgende (andere) motor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan