ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
een foto voor de begin post.
full

Bedankt Kawaramon, Waar heb je die zo snel vandaan getoverd? :? Heb toch zeker 3 a 4 fotoalbums doorgestruind..... :Z

Edwin, zou je mij voor die Hyperpro het adres kunnen doorgeven waar je dat hebt laten doen? Prijs van Hyperpro ligt rond de €440,--.

Tripje bij de krauterkoppen kan ook later in het jaar maakt me niet zo veel uit. maar ehh....... Hotel :? :? Er zijn genoeg nivonhuizen, pensionnetjes etc te vinden. Scheelt een klap in de kosten. ;)

Potjepedis here you go....
http://www.hyperpro-services.nl/cgi-bin/index.pl?p=springs
Produkt type : Voor + achtervering kit
Ordernummer : SP-KA12-SSC001 / KAWASAKI ZX-12R 00-01
Ordernummer : SP-KA12-SSC004 / KAWASAKI ZX-12R 02>
Prijs : € 236,81 met installatie kom je rond de 350 EUR uit dacht ik.
Laat het wel door Hyperpro zelf doen want een normale dealer maakt er vaak een potje van. Laat ons even weten hoe ze bevallen !!

Ik wil even melden dat ik mijn best weer heb gedaan, en dat ik samen met Ivo en Racekip topic #2 heb volgekletst :Y :Y Dus die kan nu eindelijk op SLOT B|

Bedankt Kawaramon, Waar heb je die zo snel vandaan getoverd? :? Heb toch zeker 3 a 4 fotoalbums doorgestruind..... :Z

Edwin, zou je mij voor die Hyperpro het adres kunnen doorgeven waar je dat hebt laten doen? Prijs van Hyperpro ligt rond de €440,--.

Tripje bij de krauterkoppen kan ook later in het jaar maakt me niet zo veel uit. maar ehh....... Hotel :? :? Er zijn genoeg nivonhuizen, pensionnetjes etc te vinden. Scheelt een klap in de kosten. ;)

Potjepedis,

Ik zag dat je op zoek was naar een veringskit van hyperpro?
Zo,ja als je intresse erin hebt heb ik nog wel een splinter nieuw setje combiveren liggen van Hyperpro, heb het aangeschaft maar nooit erop gebouwd.

Misschien andere geintreseerde? prijs: 100 euries

Hey Speeddevil,

Klinkt interessant.

Ik ga er van uit dat het om een set gaan voor een zx-12R uit 2000?

Mail me maar, hoe wat en waar........

Ik wil even melden dat ik mijn best weer heb gedaan, en dat ik samen met Ivo en Racekip topic #2 heb volgekletst :Y :Y Dus die kan nu eindelijk op SLOT B|

Junkie kijk is wat ik gevonden heb.

en over dat gras en grolsch. De een moet je alleen maar maaien als je het nat houd en de andere houd je nat
full

Ha ha gewoon alle pagina's doorlezen en alle foto sites openen en door spitten, kan je zeggen er zijn er veel foto's gemaakt, ik schat dat ik er nu al zo'n 3000 gezien heb.
er is zelf één persoon die op de mm 1650 foto's heeft geschoten. :W

fishing.gif

Ik sluit niet uit dat ik op de MM ZX-12's aan het bewonderen was. Volgens mij was dit die van ouweman (ik sluit ook niet uit dat mensen in mijn nabijheid opmerkten dat er veel ouderen op de 12 reden :P )

ouweman.jpg

Sjah, de zwarten zagen er ook wel strak uit. 8-)

070503_113173_ani_seizure-baby.gif

Sorry, liet me even gaan :+

En de andere 2 bagger foto's ... voor degenen die zichzelf graag terugzien ;)

zx12_1.jpg

zx12_2.jpg

[afbeelding]

Ik sluit niet uit dat ik op de MM ZX-12's aan het bewonderen was. Volgens mij was dit die van ouweman (ik sluit ook niet uit dat mensen in mijn nabijheid opmerkten dat er veel ouderen op de 12 reden :P )

[afbeelding]

Sjah, de zwarten zagen er ook wel strak uit. 8-)

[afbeelding]

Sorry, liet me even gaan :+
De motor die je ziet is van sjeep, niet ouweman.

Vandaag dan eindelijk m`n pakketje afgeleverd gekregen, m`n muzzy pijp is binnen :} , en belachelijk mooi. :Y *O*

Dus dat word de komende dagen even sleutelen , zaterdag moet ik even horen hoeveel DB`ssssss hij geeft. :Y _O-

Heb hem wel even vast gewogen voor jullie , nog geen 4 kg. :} :}
full

Potjepedis,

Ik zag dat je op zoek was naar een veringskit van hyperpro?
Zo,ja als je intresse erin hebt heb ik nog wel een splinter nieuw setje combiveren liggen van Hyperpro, heb het aangeschaft maar nooit erop gebouwd.

Misschien andere geintreseerde? prijs: 100 euries

Hey Speeddevil,

Klinkt interessant.

Heej mannen !

Let erop dat de 2000-2001 modellen een ander binnenwerk in de voorvork hebben dan de modellen daarna.
Ik kon ook eens een betaalbaar setje van een model 2003 overnemen, maar het spul paste niet in mijn 2000 type. Helaas ...

Op de site van Hyperpro hebben de modellen voor en na 2002 ook verschillende bestelnummers, dus het gaat echt om twee verschillende kits.

~
[

quote]

51 Oud??? Wat is oud. Kunt het natuurlijk ook omdraaiien.
Een 12 heeft ervaren rijders nodig.
Heb bij MM toch erg veel andere (en nog) oudere gezien.
Meeste op toerbakken

Laatst bewerkt:
Heej mannen !

Let erop dat de 2000-2001 modellen een ander binnenwerk in de voorvork hebben dan de modellen daarna.
Ik kon ook eens een betaalbaar setje van een model 2003 overnemen, maar het spul paste niet in mijn 2000 type. Helaas ...

Op de site van Hyperpro hebben de modellen voor en na 2002 ook verschillende bestelnummers, dus het gaat echt om twee verschillende kits.

Dr. Kawa bedankt voor de tip :} , echter hiervan ging ik al uit !!

Edwin, De info, typenummers en prijs had ik al gezien, echter volgens de site van Hyperpro is de inbouw en afstelling van de voorvering € 200,--, vandaar ongeveer €440,-- totaal.
Kijken of de vering die speeddevil heeft liggen de juiste is en vervolgens naar Hyperpro om in te bouwen of af te stellen. O-) 8-)

ziet er gaaf uit lawson :9~ :9~ :9~

maarre had jij nog geen vervangings demper voor de 12?
had je de standaard pijp eronder?

hij had een uitgeholde boomstam er onder hangen, en nu gaat hij eindelijk aan het echte werk beginnen _O- _O-

Hey Speeddevil,

Klinkt interessant.

Hey,

Nee helaas voor jou, het gaat hier om een set vanaf 2002, weet overigens niet wat allemaal het verschil is ertussen.,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan