ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen is het eindelijk weer eens goed/warm weer, dus ga maar een rondje rijden denk ik met m`n zomerjasje, lekker luchtig.

Zijn er nog meer mensen die op pad gaan, is er ergens nog iets te beleven, motorzaakje of zo.

Lees net hans van wijk motoren, morgen 14 juli kawasaki dag, alle demo`s aanwezig.

Laatst bewerkt:
Morgen is het eindelijk weer eens goed/warm weer, dus ga maar een rondje rijden denk ik met m`n zomerjasje, lekker luchtig.

Zijn er nog meer mensen die op pad gaan, is er ergens nog iets te beleven, motorzaakje of zo.

Lees net hans van wijk motoren, morgen 14 juli kawasaki dag, alle demo`s aanwezig.

hoop dat ik morgen in de middag nog even kan gaan rijden, moet eerst nog een paar platen trespa regelen en een dak voor mijn kooi.
heb ook wel even zin om naar hans van wijk te rijden.
(zal wel vroeg opstaan)

@ hpj. en niet vergeten de handboeien....

Laatst bewerkt:
Ga een uur of 12.00 weg, eerst even langs motorzoom utrecht, daarna na hans v wijk. :W

Gisteren lekker even een stukkie gereden :] , niemand tegen gekomen of gezien, raar eigenlijk vanwege het mooie weer.
Ook ramon en ramona niet gezien, zal wel niet gelukt zijn met zijn vogeldak. _O-

Wel even een motorzoom tasje gekocht voor het tripje Cochem , waterdicht, dus geen gehannes met overtrekjes.

Kan wel van alles kopen, maar gebruik het maar een keer, heb aan weinig genoeg, loop gewoon wel 3 dagen met de zelfde onderbroek. _O-

Ben toch nog thuis gekomen, want dom dom was gecrasht, :?

Ondanks power commander, en langere trip, 1- 14 dus tanken onder de 200 km.

Laatst bewerkt:
er is nu een inkoop actie van galver wave schijven op het zxr forum als iemand er nog interesse voor heeft ,ga dan naar www.zxr-club.nl en kijk dan onder marktplaats . het scheeld een hoop euri.

full
:W :W :W

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal
Vandaag terug uit Oostenrijk , gisteren tot limburg gereden 725 km , met mijn vriendin achter me aan rustig gerden 130km had een verbruik van 1- 18 reed ruim 300km op een tank , mooie bochten kunnen doen daar zowat alle passen gehad !! ruim 2460 km op de teller erbij , nu even de polsen laten rusten
Greetz Kees (ouweman en Rrijnie (motor- moppie)

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal
Vandaag terug uit Oostenrijk , gisteren tot limburg gereden 725 km , met mijn vriendin achter me aan rustig gerden 130km had een verbruik van 1- 18 reed ruim 300km op een tank , mooie bochten kunnen doen daar zowat alle passen gehad !! ruim 2460 km op de teller erbij , nu even de polsen laten rusten

1:18 met een 12. Hoe doe je het? ;)

Plaatjes willen we zien! :Y

Hehe.. afgelopen 2 dagen even lekker rond gekrost in de omgeving, maar het verbruik valt me toch wat tegen tov de zx9r hoor. hehe :)

gisteren 1 op 11,5 en vandaag redelijk constante snelheid 1 op 13. M'n 9 liep 1 op 17.
Maargoed. schijnbaar toch wel een normaal verbruik voor een zx12r ;)

Laatst bewerkt:
Maargoed.. ook maar even wat kiekjes genomen van het groene monster.
Hij is nog helemaal standaard (afgezien van een wat hoger mdi ruitje) en dat zal ook nog wel even zo blijven, aangezien ik helaas geen geldboompje heb groeien :+

Alleen wat kleine bridgestone stickertjes op het voorspatbord, want dat vond ik nogal een te groot groen geheel :P

IMG_5519-small.JPG

IMG_5521-small.JPG

IMG_5530-small.JPG

Ik heb een hugger besteld, dus dat is dan ook echt het enige wat er voorlopig opkomt, want dat scheelt weer wat schrobben voor en boven het achterwiel met al die regen.

Laatst bewerkt:
Enige minpuntje wat ik met de 12 heb... zijn lamme handjes.
Op zich niet echt merkbare vibraties, maar ik krijg na 30 mins toch wel een beetje lamme handjes (voornamelijk rechts).
En dan knijp ik m'n handen niet eens vast om de hendels, maar gewoon lekker losjes.

Is dit normaal ?? And if so... zijn er oplossingen voor ?

Enige minpuntje wat ik met de 12 heb... zijn lamme handjes.
Op zich niet echt merkbare vibraties, maar ik krijg na 30 mins toch wel een beetje lamme handjes (voornamelijk rechts).
En dan knijp ik m'n handen niet eens vast om de hendels, maar gewoon lekker losjes.

Is dit normaal ?? And if so... zijn er oplossingen voor ?

Heb ik ook als ik te lang met een constante snelheid rijdt. Daarom doe ik dat ook niet. :X :X :X

Vanmiddag een ritje gemaakt met leden van het AU-topic. 5 man gestart en met 4 man weer terug. Een Duc 750 ss is TL. -O- -O- Verder gelukkig geen persoonlijke schade, maar drukt wel op het humeur van menig AU-rijder. '( '(

Oja MPP 2ct achterband is kaal met 3300 km, dus 800km meer als de BT-014 *O* *O*

Heb ik ook als ik te lang met een constante snelheid rijdt. Daarom doe ik dat ook niet. :X :X :X

Hehehe ja dat is ook een optie, maar op de snelweg ga ik toch niet de hele tijd zitten gassen... dat kost me geheid een keer m'n rijbewijs :P

Ik zag wel ergens een paar australiers ofzo die hun handlebars gingen opvullen met kogeltjes en siliconen, maar dat lijkt me nogal een beetje stomme 'oplossing'.
Er moet toch wel iets anders zijn... zwaardere gewichtjes ofzo.

Hehehe ja dat is ook een optie, maar op de snelweg ga ik toch niet de hele tijd zitten gassen... dat kost me geheid een keer m'n rijbewijs :P

Ik zag wel ergens een paar australiers ofzo die hun handlebars gingen opvullen met kogeltjes en siliconen, maar dat lijkt me nogal een beetje stomme 'oplossing'.
Er moet toch wel iets anders zijn... zwaardere gewichtjes ofzo.

Gewoon vaak je positie van de gashand verplaatsen en af en toe even je hand losschudden. Werkt bij mij wel, maar de 12 is geen fiets voor de nederlandse snelwegen. :N :N :N Dan kun je beter naar de oosterburen gaan.

Hoi allemaal

Hoe is het mogelijk, 1-18 300 km op een tank, oke je heb gewonnen :} , dit gaat niemand evenaren.

Lamme/slapende handjes krijgen we allemaal, daarom gaan we ook zo hard, misschien een excuus bij meneer agent als je aan gehouden wordt

En inderdaad RAMON wat is je volière[vogeltjesbehuizing] groot, was jij ook in sprookjesland .
full

Gisteren lekker even een stukkie gereden :] , niemand tegen gekomen of gezien, raar eigenlijk vanwege het mooie weer.
Ook ramon en ramona niet gezien, zal wel niet gelukt zijn met zijn vogeldak. _O-

Wel even een motorzoom tasje gekocht voor het tripje Cochem , waterdicht, dus geen gehannes met overtrekjes.

Kan wel van alles kopen, maar gebruik het maar een keer, heb aan weinig genoeg, loop gewoon wel 3 dagen met de zelfde onderbroek. _O-

Ben toch nog thuis gekomen, want dom dom was gecrasht, :?

Ondanks power commander, en langere trip, 1- 14 dus tanken onder de 200 km.

Ja lawson, het klopt ritje met de motor was wel in de planning maar als je in vinkeveen staat met een clio en 2 platen trespa van 250x136 cm dan zit je met een probleem.
gelukkkig kon ik ze laten zagen tot de juiste maat 208x104 cm en die kreeg ik wel in mijn clio.(ik zag alleen niks meer door de voorruit en die man verklaarde me ook al voor gek :? ).

oja die foto van mijn voliére die jij geplaatst heb is van de buitenkant, hier een foto van de binnenkant........
full

_O- _O- _O- :W

Afgelopen weekend ook weer veilig terug uit Italie.
Wat is het daar mooi rijden met al die passen.
Hebben al met al zo'n 3300 km gedraaid.
Gemiddeld 1:14
1e week bij Bolzano en 2e week bij Iseo meer gezeten.
Bij Iseo een MF-er gespot die ook op de camping was.
2e dag van heenreis alleen maar stromende regen gehad en dan nog eens over de Brenner, was niet echt plezierig.
Pak woog onderhand 100 kg !!
Daarna toch redelijk mooi weer gehad en veel km's gemaakt op diverse tochten
Ben bezig met een reis/fotoverslag en motorfilm maar i.v.m. verhuizing (over 2 weken)
weet ik nog niet wanneer ie klaar is maar laat het wel weten.
Hier vast een paar pics van N.Italie.
full

Mooi, Mooi.

Zelf ook nog eens een keer een vakantie op de motor doen.. iedere keer stap ik weer in de auto wegens hoeveelheid bagage :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan