Horse Power Junkie
MF veteraan
hmmmm, wel kinky met samen suzinki in een kooi.. nu nog een paar kettingen en een schommel......................
Kettingen én een schommel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hmmmm, wel kinky met samen suzinki in een kooi.. nu nog een paar kettingen en een schommel......................
Morgen is het eindelijk weer eens goed/warm weer, dus ga maar een rondje rijden denk ik met m`n zomerjasje, lekker luchtig.
Zijn er nog meer mensen die op pad gaan, is er ergens nog iets te beleven, motorzaakje of zo.
Lees net hans van wijk motoren, morgen 14 juli kawasaki dag, alle demo`s aanwezig.
Hoi allemaal
Vandaag terug uit Oostenrijk , gisteren tot limburg gereden 725 km , met mijn vriendin achter me aan rustig gerden 130km had een verbruik van 1- 18 reed ruim 300km op een tank , mooie bochten kunnen doen daar zowat alle passen gehad !! ruim 2460 km op de teller erbij , nu even de polsen laten rusten
Greetz Kees (ouweman en Rrijnie (motor- moppie)
Enige minpuntje wat ik met de 12 heb... zijn lamme handjes.
Op zich niet echt merkbare vibraties, maar ik krijg na 30 mins toch wel een beetje lamme handjes (voornamelijk rechts).
En dan knijp ik m'n handen niet eens vast om de hendels, maar gewoon lekker losjes.
Is dit normaal ?? And if so... zijn er oplossingen voor ?
Heb ik ook als ik te lang met een constante snelheid rijdt. Daarom doe ik dat ook niet.
Hehehe ja dat is ook een optie, maar op de snelweg ga ik toch niet de hele tijd zitten gassen... dat kost me geheid een keer m'n rijbewijs
Ik zag wel ergens een paar australiers ofzo die hun handlebars gingen opvullen met kogeltjes en siliconen, maar dat lijkt me nogal een beetje stomme 'oplossing'.
Er moet toch wel iets anders zijn... zwaardere gewichtjes ofzo.
Hoi allemaal
Vandaag terug uit Oostenrijk , gisteren tot limburg gereden 725 km , met mijn vriendin achter me aan rustig gerden 130km had een verbruik van 1- 18 reed ruim 300km op een tank , mooie bochten kunnen doen daar zowat alle passen gehad !! ruim 2460 km op de teller erbij , nu even de polsen laten rusten
Greetz Kees (ouweman en Rrijnie (motor- moppie)
er is nu een inkoop actie van galver wave schijven op het zxr forum als iemand er nog interesse voor heeft ,ga dan naar www.zxr-club.nl en kijk dan onder marktplaats . het scheeld een hoop euri.
[afbeelding]
Gisteren lekker even een stukkie gereden , niemand tegen gekomen of gezien, raar eigenlijk vanwege het mooie weer.
Ook ramon en ramona niet gezien, zal wel niet gelukt zijn met zijn vogeldak.
Wel even een motorzoom tasje gekocht voor het tripje Cochem , waterdicht, dus geen gehannes met overtrekjes.
Kan wel van alles kopen, maar gebruik het maar een keer, heb aan weinig genoeg, loop gewoon wel 3 dagen met de zelfde onderbroek.
Ben toch nog thuis gekomen, want dom dom was gecrasht,
Ondanks power commander, en langere trip, 1- 14 dus tanken onder de 200 km.