ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat sjeep op vakantie is zal ik het hier ook maar even vragen :

Gaan er ook nog mensen van hier naar de ZXR BBQ ??

Naaahhh .. dat zou niet eerlijk zijn;
jij schroeft steeds meer onderdelen op je motor,
en ik haal er steeds meer vanaf !
(of ik vervang het door carbon)
Kortom - ik ben al weg als jij nog op gang moet komen met die groene vrachtwagen !!
Als je op die Yoshimura fiets van Suzinki met mij een wedstrijdje wil doen, tja - dan ga ik me pas echt zorgen maken. ;)

Oja - wat moesten jullie in mijn achtertuin ? Toch niet naar Slechthart in Bodegraven geweest hoop ik ... Sinds ze daar voor mijn ZX-12R maar 4200 euro inruil hebben geboden terwijl er twee identieke ZX-12R'en in de showroom stonden voor 7950 euro, vind ik ze niet zo'n goed hart meer hebben. Of bedoelen ze soms dat ze goed hard onderhandelen ? Wel voor zichzelf, niet voor mij :N terwijl ik er toen toch 3 Kawa's tegelijk in onderhoud had ! Inderdaad; HAD ... nu niet één meer.

wij zochten jou achtertuin, ik was aan het zoeken naar de rook van je bbq, maar ik kon helaas niks vinden :N
Ik had een monopod gekocht en die kon ik ophalen in reeuwijk vanaf 17:00 uur, dus zijn we eerst maar even bij goedhart langs gereden en daarna door gereden naar reeuwijk.
Het is daar wel altijd gezellig, en veel motoren. En ik moet zeggen ik zou daar ook niet zo snel een motor kopen ik heb er geen lekker gevoel bij.

full

ja van die vrachtwagen kan kloppen alleen als ik hem achter uit de trailer rij piep je wel anders :Y

wij zochten jou achtertuin, ik was aan het zoeken naar de rook van je bbq, maar ik kon helaas niks vinden :N
Ik had een monopod gekocht en die kon ik ophalen in reeuwijk vanaf 17:00 uur, dus zijn we eerst maar even bij goedhart langs gereden en daarna door gereden naar reeuwijk.
Het is daar wel altijd gezellig, en veel motoren. En ik moet zeggen ik zou daar ook niet zo snel een motor kopen ik heb er geen lekker gevoel bij.

[afbeelding]

ja van die vrachtwagen kan kloppen alleen als ik hem achter uit de trailer rij piep je wel anders :Y
Haha - mocht je willen dat je zo'n combinatie had van vrachtwagen en dragbike !!

Maar jezus - WTF is nou weer een monopod ... is dat zo'n circusfiets op één wieltje ? Wat moet je daar nou mee; wordt dat je nieuwe woon-werk vervoer ?

:+

Haha - mocht je willen dat je zo'n combinatie had van vrachtwagen en dragbike !!

Maar jezus - WTF is nou weer een monopod ... is dat zo'n circusfiets op één wieltje ? Wat moet je daar nou mee; wordt dat je nieuwe woon-werk vervoer ?

google is de oplossing voor jou probleem, heb jij dat vroeger niet op school gehad ? , iedereen weet toch wel wat een monopod is. _O- _O- _O-

nee geintje hoor, een monopod is een statief voor je camera met maar één poot, wel lastig hij blijft niet staan, je moet hem constant vast houden.
Als ik iets heel ver moet inzoomen met weinig licht, sta je veel stabieler, het is ook handig voor mensen met een film camera, dan heb je tenminste rustige beelden.

lawson, je besteling heb ik binnen, best snel, vanuit de usa in 4 dagen. :W
ik ga morgen avond jou richting op als ik in de buurt kom geef ik het wel even af. :W

lawson, je besteling heb ik binnen, best snel, vanuit de usa in 4 dagen. :W
ik ga morgen avond jou richting op als ik in de buurt kom geef ik het wel even af. :W

WAt een service zeg *O* , helemaal thuis gebracht :Y , of kan je je geld niet missen, _O- in ieder geval wij zijn thuis, en jij/jullie zijn van harte welkom, zal de koffie/thee vast klaar zetten. :Y

Ok - hier dan de foto's van de 2008 hayabusa. Kawasaki heeft waarschijnlijk de zx-12r uit de showroom gehaald omdat ze de busa al gezien hadden - hij is er niet echt mooier op geworden :N
is er iemand die een mooie nieuwe feature durft aan te wijzen? :X

full

en dit was het commentaar wat ik nog durf te copy- pasten van de site waar ik de plaatjes vandaan heb :

-hij was al lelijk maar nu is ie nog lelijker
-Waarom stampen ze der niet gelijk een verlengde achterbrug in ? hoeven die negers der niet meer aan te knooien
-Over negers gesproken, dat "kontje" valt wel met een flinke negerinnenreet te vergelijken.

verder werd het niet veel positiever -O-

full

Nou, als Suzuki het aanduft om voor dit segment een motorfiets te bouwen, waar wachten die gosers bij Kawasaki dan nog op :z
ZX14R misschien wel een ZX15R..... *O* *O* *O* *O*

Nou, als Suzuki het aanduft om voor dit segment een motorfiets te bouwen, waar wachten die gosers bij Kawasaki dan nog op :z
ZX14R misschien wel een ZX15R..... *O* *O* *O* *O*

Die busa is inderdaad lelijk zeg..

Kan iemand mij trouwens het verschil uitleggen tussen een zzr1400 en een zx14r dan ?

Laatst bewerkt:
Uhhh ...

is dit nou de voor- of de achterkant ?

full

Maakt waarschijnlijk niets uit voor de eigenaar;
een Busa is en blijft geen rijdersmotor maar een poetsersmotor,
en dan maakt het niet uit in welke richting hij stilstaat.

Uhhh ...

is dit nou de voor- of de achterkant ?

Maakt waarschijnlijk niets uit voor de eigenaar;
een Busa is en blijft geen rijdersmotor maar een poetsersmotor,
en dan maakt het niet uit in welke richting hij stilstaat.

_O- ik had ondertussen wel een ractie verwacht van 100% ego busa, maar valt alweer 100% mee :-)
en de vraag : wat is het verschil tussen een zzr-1400 en een zx-14r = europa / USA.
in amerika noemen ze de zzr een zx. zelfde als met de ZZR-1100 (zelf ook nog een van gehad '( die ze daar ook de ZX-11 normen). je kunt het er natuurlijk ook gewoon zelf op plakken die sticker...
full

Die busa is inderdaad lelijk zeg..

Kan iemand mij trouwens het verschil uitleggen tussen een zzr1400 en een zx14r dan ?

zelfde model : andere naam...
vraag ik me toch af wat ze (USA) bij de ZZR-1200 gedaan hebben aangezien ze daar ook de enige echte ZX-12R kennen...

full

_O- ik had ondertussen wel een ractie verwacht van 100% ego busa, maar valt alweer 100% mee :-)
en de vraag : wat is het verschil tussen een zzr-1400 en een zx-14r = europa / USA.
in amerika noemen ze de zzr een zx. zelfde als met de ZZR-1100 (zelf ook nog een van gehad '( die ze daar ook de ZX-11 normen). je kunt het er natuurlijk ook gewoon zelf op plakken die sticker...
[afbeelding]

Kijk deze heeft wel een mooie kontje

Kawaramon en suzinki hebben bij mij de tankslappers afgeleverd, was weer gezellig.
Achteraf gezien, had je ze ook wel even kunnen monteren Ramon.
En de groeten/kusjes van micklin. *O*

Laatst bewerkt:
Kawaramon en suzinki hebben bij mij de tankslappers afgeleverd, was weer gezellig.
Achteraf gezien, had je ze ook wel even kunnen monteren Ramon.
En de groeten/kusjes van micklin. *O*

haha de groeten terug , en de voliere staat al in de tuin, vandaag de hele dag bezig geweest, maar het resultaat mag er ook wezen. :Y
Alleen hij is wel groot. :X

zelfde model : andere naam...
vraag ik me toch af wat ze (USA) bij de ZZR-1200 gedaan hebben aangezien ze daar ook de enige echte ZX-12R kennen...

[afbeelding]

Daar is ie gewoon ZZR1200 blijven heten. Ze moesten wel ;)
Een ZX-14R bestaat overigens niet. T'is gewoon ZX-14. :Y

Nou, ik doe me hier maar eens aanmelden dan :)

Ik heb sinds een week een zx12r uit 2000 in mijn bezit *O* *O* *O*

Ik heb een jaar op een zx9r uit 2001 gereden en helaas heb ik die een maand geleden afgeschreven op de nurburgring. |( |(
Gelukkig ben ik er zelf alleen met een gekneusd ego en een geschaafde helm vanaf gekomen.

De 9 leek op het kuipwerk na redelijk in orde, afgezien van de kromme voorvork. Maar na nadere inspectie was het frame toch ook goed krom... en ging herstel mij teveel geld.. en vooral tijd kosten om te herstellen.

Ik zag deze 12 in de showroom staan en na een proefritje was ik gelijk verkocht. en ik had het groene monster ook wel _heeeeel_ erg snel gekocht. En m'n wrak ingeleverd voor een vindersloontje '(

Ik moet zeggen dat ik de 12 heel lekker vind rijden... veel meer solide dan de 9. Ik dacht dat de 12 echt eeen rechtuitbrander was met veel vermogen. Het beestje weegt dan wel 34kg zwaarder dan de 9. Maar ik moet zeggen dat het toch wel lekker stuurt en het vermogen ook niet schrikbarend is. Iets wat op de zx10r toch heel anders is, mede door het lage gewicht.

Binnenkort eens wat fotootjes maken... en ik hoop hier wel een stuk langer van te kunnen genieten dan m'n 9.

Moet zeggen dat in omgeving rotterdam ook wel iedereen naar de 12 kijkt.. iets wat ik op de 9 toch niet had. Dat is dan wel weer leuk *D *D

Laatst bewerkt:
Nou, ik doe me hier maar eens aanmelden dan :)

Ik heb sinds een week een zx12r uit 2000 in mijn bezit *O* *O* *O*

Ik heb een jaar op een zx9r uit 2001 gereden en helaas heb ik die een maand geleden afgeschreven op de nurburgring. |( |(
Gelukkig ben ik er zelf alleen met een gekneusd ego en een geschaafde helm vanaf gekomen.

De 9 leek op het kuipwerk na redelijk in orde, afgezien van de kromme voorvork. Maar na nadere inspectie was het frame toch ook goed krom... en ging herstel mij teveel geld.. en vooral tijd kosten om te herstellen.

Ik zag deze 12 in de showroom staan en na een proefritje was ik gelijk verkocht. en ik had het groene monster ook wel _heeeeel_ erg snel gekocht. En m'n wrak ingeleverd voor een vindersloontje '(

Ik moet zeggen dat ik de 12 heel lekker vind rijden... veel meer solide dan de 9. Ik dacht dat de 12 echt eeen rechtuitbrander was met veel vermogen. Het beestje weegt dan wel 34kg zwaarder dan de 9. Maar ik moet zeggen dat het toch wel lekker stuurt en het vermogen ook niet schrikbarend is. Iets wat op de zx10r toch heel anders is, mede door het lage gewicht.

Binnenkort eens wat fotootjes maken... en ik hoop hier wel een stuk langer van te kunnen genieten dan m'n 9.

Moet zeggen dat in omgeving rotterdam ook wel iedereen naar de 12 kijkt.. iets wat ik op de 9 toch niet had. Dat is dan wel weer leuk *D *D
Welkom - welkom !!
Hier nog eentje uit regio Rotterdam .. eindelijk ! *O*

Maarre ... FOTOOOOOOOO !!!!!

Welkom gewse, je zal zeker veel plezier aan je motor hebben, wij hebben het al jaren.
Wel even foto posten he.

Ramon zo als ik lees is je volière klaar en groot, heb je nu nog wel een tuintje over om je motor te keren. :?
En kijk maar uit, want volgens mij als je vervelend bent, stopt suzinki je er zo in, met bed en al. _O-

Welkom gewse, je zal zeker veel plezier aan je motor hebben, wij hebben het al jaren.
Wel even foto posten he.

Ramon zo als ik lees is je volière klaar en groot, heb je nu nog wel een tuintje over om je motor te keren. :?
En kijk maar uit, want volgens mij als je vervelend bent, stopt suzinki je er zo in, met bed en al. _O-

hmmmm, wel kinky met samen suzinki in een kooi.. :Y nu nog een paar kettingen en een schommel...................... _O-

Vind die nieuwe busa's achterwerk ook idd wel errug lelijk..

En vandaag mn motorlaarzen bij Goedhart gekocht, en stond ik toch wel weer even te kwijlen bij de blauwe zx12r.

Hijs toch wel errug mooi... al zijn die spiegels wel GROOT.. En die blackbird is nog steeds niet te versmaden....mmmmmmmmmmoeilijk....

Vind die nieuwe busa's achterwerk ook idd wel errug lelijk..

En vandaag mn motorlaarzen bij Goedhart gekocht, en stond ik toch wel weer even te kwijlen bij de blauwe zx12r.

Hijs toch wel errug mooi... al zijn die spiegels wel GROOT.. En die blackbird is nog steeds niet te versmaden....mmmmmmmmmmoeilijk....

Maar die spiegels WERKEN wel :Y :Y De ZX12-R is mijn eerste motorfiets waarbij je inderdaad naar achteren kan kijken en nog wat ziet ook !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan