ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okeee ik vat het.
Steve zijn job is "genieten" en de jouwe is "hem er een handje bij te helpen" ?
Respect hoor ...
Misschien had ik er beter nooit over moeten beginnen.

Het lijkt wel een grote DEFENSIE familie , hier !?

alvast even een samenvatting van de stand :
Dr.Kawa die doet het in het water.
Steve en ouweman , die doen beide in de lucht.
Ha .. en die stoere commando 100% , wel die doet op de grond.
(als je het hem op heeel vriendelijke toon vraagt tenminste)

Zie ? Leuk !
Nog meer echte mannen hier ? *D

http://video.google.nl/videoplay?do...543&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

SPEEKERS OP 10 !!
ZINGEN MANNEN !!

Ik ben al vast met de helm begonnen. Pas de motor er desnoods op aan. Oerhollands design. Passend op zx12r en Hayabusa.
full

Beste ZX12R rijders,
Na ongeveer 2 seizoenen heb ik besloten om mijn NINJA te verkopen.
Deze staat bij de topic : te koop aangeboden.

Echter heb ik nog een RACE TOP kuip te koop en een RACE kontje te koop.
Zie bijlage.

Vraaprijs kontje € 125,--
full

Laatst bewerkt:
Goede morge mannen en 1 vrouw.
Ik ben ook weer terug uit Turkenland en het is me weer goed bevallen daar.
Prachtig land en natuurlijk zon , zee, strand en wat belangrijk is geen regen dat is hier geloof ik rijkelijk gevallen.
Wel even een aantal pagina's terug moeten lezen om weer up to date te zijn:

Edwin ZX12 was wel even schrikken toen ik het las maar gelukkig is het redelijk goed voor je afgelopen het had ook anders kunnen lopen nietwaar.
Jammer dat het weekend naar Duitsland er niet in zit voor je maar volgende keer beter nietwaar in ieder geval succes gewenst met revalideren en zet je beste beentje voor(oeps)

Gewse welkom hier, er zijn hier nog een aantal rijders met zo'n groen monster
dus je zult je snel thuis voelen.
Ik heb je naam en foto er al bij gezet pagina 1

Sjeepp je foto's zien er weer goed uit, veel plezier daar nog.

:W Zagetta

Laatst bewerkt:
Wordt er nog gereden vandaag of is iedereen op vakantie?

ja er wordt gereden :Y en hoe! :]

vandaag de vering even afgesteld op de grip van de pirelli's en ik moet zeggen - respect to kawasaki. dat ze zo'n machine kunnen maken hoor... het is gewoon belachelijk hoe makkelijk je dat ding (hardddd) door de bocht heen knalt. gisteren trouwens ook een stuk gereden met de vering op de standaard in stelling, maar die staat echt niet zwaar genoeg. de gemiddelde jappanner is geloof ik 68 kg en dat ga ik niet redden 8-)

verlaten wegen - prima hoor iedereen op vakantie,
glad wegdek - de boeren zijn blijkbaar ook klaar met de tractor,

en 190 pk onder je kont en 1,5 uur lang fun voor 20 euri benzine- ik zeg het is weekenddd !

nog veel veilige km's boys & girls.
full

vandaag word er niet gereden! alleen door ivo(door de regen naar mij) we zijn wezen kijken bij de suuszuukydagen op zandvoort, was weer erg gezellig al die motoren.
en nog een paar dagen en dan "alpen here we come". *O* *O* *O*

voor de genen die een echte zx12r in de kleur lime green zoeken er staat er weer één te koop bij mijn dealer www.horeon.nl (en nee het is niet de mijne :W )

vandaag word er niet gereden! alleen door ivo(door de regen naar mij) we zijn wezen kijken bij de suuszuukydagen op zandvoort, was weer erg gezellig al die motoren.
en nog een paar dagen en dan "alpen here we come". *O* *O* *O*

voor de genen die een echte zx12r in de kleur lime green zoeken er staat er weer één te koop bij mijn dealer www.horeon.nl (en nee het is niet de mijne :W )

Was weer gezellig. Wist niet dat MJK ook Suzuki-springkussens maakte. :X :X :X :X

Voor gegadigden die ook die richting in willen gaan::
Heb van mijn motorvakantie in de Dolomieten een reisverslag gemaakt,
aangevuld met foto's en 2 motorfilms.
Zie:

He Sjeepp!

Leuk verslag en mooie foto's! :}
Ben je na zo'n trip niet helemaal gaar?
Heb altijd gedacht dat dit met een zx12 niet te doen zou zijn, maar nu ik dit zie begint het wel heel erg te kriebelen.
Dit jaar zit het er niet in, reeds andere vakantie plannen, maar voor volgend jaar ga ik er toch serieus over nadenken...

Ga zo ook even je filmpjes bekijken..

@ Kawaramon:

Leuk je gisteren ff gesproken te hebben op CPZ :Y
Kben benieuwd wat voor moooie ploatjes je weer geschoten hebt O-) ;)

:W

@ Kawaramon:

Hallo Pieterrr,
Inderdaad leuk je gesproken te hebben gisteren, je moter is wel heeeel erg mooi 8-)
Ramon is nog even werken ..........._O- ,
Ik zal vragen of hij ze vanmiddag zo snel mogelijk wil posten

:W Suzinki

He Sjeepp!

Leuk verslag en mooie foto's! :}
Ben je na zo'n trip niet helemaal gaar?
Heb altijd gedacht dat dit met een zx12 niet te doen zou zijn, maar nu ik dit zie begint het wel heel erg te kriebelen.
Dit jaar zit het er niet in, reeds andere vakantie plannen, maar voor volgend jaar ga ik er toch serieus over nadenken...

Ga zo ook even je filmpjes bekijken..

Bewijs dat het gaat is bij deze dan toch geleverd, ;) ;)
Gaar... Viel allemaal wel mee die 3300 km, ging eigenlijk vanzelf. Alleen hele dag stromende regen was erg vermoeiend en bij wijlen (vooral de Brenner) een tikje riskant.
Volgend jaar doen we het nog eens over en dan waarschijnlijk weer de Dolomieten.
Het rijden daar is echt fantastisch maar je kunt wel merken dat een 12 daarvoor erg zwaar is.
Probeer het eens volgend jaar en ik denk dat je dan helemaal verkocht ben om zo vaker op vakantie te gaan :W

Hallo Pieterrr,
Inderdaad leuk je gesproken te hebben gisteren, je moter is wel heeeel erg mooi 8-)
Ramon is nog even werken ..........._O- ,
Ik zal vragen of hij ze vanmiddag zo snel mogelijk wil posten

:W Suzinki

:W :W :W Ook leuk jou gisteren ff gesproken te hebben, al was het kort vanwege het snel naar de post moeten voor groep 4 :X , maar zag jullie nog wel zwaaien toen door de Tarzanbocht was.

:} :} :} THNX 4 the compliments, hij valt wel lekker op zo in het wit O-)

ps. mooie/leuke herdershond hadden jullie vrienden mee

Bewijs dat het gaat is bij deze dan toch geleverd, ;) ;)
Gaar... Viel allemaal wel mee die 3300 km, ging eigenlijk vanzelf. Alleen hele dag stromende regen was erg vermoeiend en bij wijlen (vooral de Brenner) een tikje riskant.
Volgend jaar doen we het nog eens over en dan waarschijnlijk weer de Dolomieten.
Het rijden daar is echt fantastisch maar je kunt wel merken dat een 12 daarvoor erg zwaar is.
Probeer het eens volgend jaar en ik denk dat je dan helemaal verkocht ben om zo vaker op vakantie te gaan :W

Ben al aan het kijken naar een goede GPS-navigator voor op de fiets. :P
Zegt jullie de Garmin Zumo 550 wat? Kun je mooi je route al van te voren helemaal uitstippelen en zo erin zetten.... lijkt me ideaal...heel Europa erin en gaan maar...

Iemand ervaring met dit apparaat?

post even een piccie van de achterkant van die mooie gsx-r 600 25Kw. Hier leest toch niemand en Suzinki moet haar mond maar even houden. O-) O-)

helaas kan ik dit niet doen, omdat mijn buurman me iets heeft geleerd

full

namelijk "normen en waarden" en respect hebben voor ieder. :}

_O- _O- _O-

@ Kawaramon:

ja je staat er weer op........ een stuk of 40 keer.... :X

full

:W :W :W :W

(sorry 12 jongens, dit is helaas een soes)

Laatst bewerkt:
Ola,

Iemand toevallig ervaringen met Puig Huggers ?

ik heb vandaag m'n Puig Hugger voor de 12 binnen gehad, echter past het niet echt lekker bij m'n 2000 zx12.

De linkerkant past als gegoten. (mjah het zit nog in het beschermplastic).
IMG_1088.JPG

Het gaat echter een beetje fout aan de rechterkant, de gaten komen overeen met de gaten die er nu zitten voor het houdertje van de remkabel (deze moet ook hergebruikt worden).
Alleen loopt de hugger dus niet gelijk met de achterbrug.

IMG_1092.JPG

IMG_1093.JPG

Het onderdeel nummer wat erop staat komt ook gewoon overeen met het nummer wat op de site van Puig/Motoplastic staat.. dus het is wel het juiste artikel... alleen dus niet echt de juiste pasvorm.

Of is er voor de rechterkant nog een of andere montage kit waarmee je het wel passend krijgt ?

Misschien hebben de plantjes nóg méér water nodig :? :r
Mijn regenpak ligt al klaar -O-

Ik ben nu thuis vanaf vrijdag en elke dag valt er regen dat is om te ;( ;( ;(
Hopelijk hebben jullie beter weer Suzinki!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan