ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou om gelijk met de deur in huis te vallen ik ben gecrashed een highsider en met de motor en al 4 meter hoog door de lucht en na een salto vol op mijn rug terecht gekomen, enkel verbrijzeld en motor total loss. De motor is meerdere malen over de kop gegaan en vol op zijn neus en kont gestuiterd. Nou ja dan begrijp je het al daar is weinig van over en alle spulletjes die ik erop had gezet zijn naar de maan. Verder heb ik geluk gehad denk ik want met zo'n klap op je rug mag ik nog blij zijn dat mijn benen het nog doen want het was echt een keiharde crash.

Als iemand nog onderdelen heeft liggen dan hou ik me graag aanbevolen.
Complete neus met verlichting en luchthapper, alu frame waar de neus en spiegels op bevestigd worden, rechter voorvorkpoot, kontje compleet, subframe, achterwiel, voorspatbord, contactslot met sleutels, rem en koppelingshandels, afdekplaatje rem reservoir. Mogelijk dat de achter vering en achterbrug en hoofdframe ook nog kapot is maar dat heb ik nog niet kunnen controleren. Ik heb de ZX12 2000 model grijs.

Zagetta ik kan dus niet mee op het toertje in september wat ik ben voorlopig nog wel even bezig met revalideren, gaat zeken nog wel een maand of 5 duren voordat ik weer een beetje belast kan lopen en 9 maanden voordat ik weer kan sporten.
 
Nou om gelijk met .........voordat ik weer kan sporten.

Dat is vet balen. -O- -O- -O- Gelukkig ben je er redelijk vanaf gekomen. Waar en hoe is het gebeurt. Hopelijk vind je snel alle onderdelen. Weet wel dat je veel onderdelen altijd op de Duitse Ebay te vinden zijn.
 
:^

Heb je nog in het ziekenhuis moeten liggen? Ik ben wel blij voor je dat je iig al weer een beetje mobiel bent.
Ik heb nog wel een rechteronderkant van de kuip voor je (wel met een paar krasjes, maar ja , als je toch moet gaan spuiten lijkt me dat geen probleem, gratis !)
 
Gisteren en vandaag gereden, en of power commander helpt weet ik niet, merk er in ieder geval geen moer van, misschien toch niet zo`n goede uitgave geweest.

Gisteren grote afstand gereden en snel 1-14, vandaag langs kust gereden, en wat een zondags rijders zeg, zag soms van die snelheids borden digitaal, en die gaven 27 km of 35km aan wat een kriem, dacht hij na tanken wel 1-30 zou staan, maar nee hoor, weer 1-14 :? ;(

Zo als ik het nu zie helpt hij niet, of hij is niet goed afgesteld door jeroen.
Wil nog niet negatief zijn hoor, maar toen die van kawaramon er op stond is hij de hele middag bezig geweest, bij mij nog geen 1 1/2 uur, incl. op en af rijden :?
Had hem bij hem besteld 50 euro duurder, maar dacht moet niet lullig doen, hij stelt hem ook af.
Op dit moment vind ik het geen 500 euro waard geweest. :N
 
tsjesus Edwin,

Zwaar balen. Ben je op het circuit geklapt of was het op het asphalt voor klootjesvolk??? Zo te horen is je fiets inderdaad totaal totall loss........ Jammer, had je je fiets net helemaal opgeleukt. Gelukkig ben je er inderdaad in verhouding behoorlijk goed vanaf gekomen. Achterban ook al een beetje van de schrik bekomen??? Jammer dat je niet mee kunt naar de oosterburen. Succes met revalideren...........

Groetjes

Roelof en Emke
 
Beste Edwin.

Da-s balen.

Sterkte met je herstel en ik hoop dat je de kosten van de 12 kan beperken.

In welke bocht is het gebeurd ? en wat was de oorzaak ?

Sterkte, Egbert.
 
Nou om gelijk met de deur in huis te vallen ik ben gecrashed een highsider ...

ik ben voorlopig nog wel even bezig met revalideren, gaat zeken nog wel een maand of 5 duren voordat ik weer een beetje belast kan lopen en 9 maanden voordat ik weer kan sporten.
Allemensen Edwin,
dat is balen zeg.

Gelukkig is de persoonlijke schade niet al te groot, hoewel een verbrijzelde enkel niet niks is. Als je motor een paar saltos heeft gemaakt en op kop en kont is gestuiterd, zou ik toch het monocoque frame heel goed laten checken; de ouderwetse buizenframes konden buigen om de klap op te vangen, maar de 12 staat bekend om z'n megastijve frame en als het niet kan buigen, dan wordt het barsten ... '(

Ik heb nog een origineel setje rem/koppelingshendels en standaard kuipruitje liggen, geef maar een seintje als je de grote zaken op orde hebt, dan wil ik ze wel gratis opsturen.
Maar ik zou eerst dat frame heeeeeeel goed laten checken !

Enne .. een highsider van 4 meter hoog - damn .. dat is een record !
(en we verwachten nog wel even een foto van de restanten)
 
Nou om gelijk met de deur in huis te vallen ik ben gecrashed een highsider en met de motor en al 4 meter hoog door de lucht en na een salto vol op mijn rug terecht gekomen, enkel verbrijzeld en motor total loss. De motor is meerdere malen over de kop gegaan en vol op zijn neus en kont gestuiterd. Nou ja dan begrijp je het al daar is weinig van over en alle spulletjes die ik erop had gezet zijn naar de maan. Verder heb ik geluk gehad denk ik want met zo'n klap op je rug mag ik nog blij zijn dat mijn benen het nog doen want het was echt een keiharde crash.

Als iemand nog onderdelen heeft liggen dan hou ik me graag aanbevolen.
Complete neus met verlichting en luchthapper, alu frame waar de neus en spiegels op bevestigd worden, rechter voorvorkpoot, kontje compleet, subframe, achterwiel, voorspatbord, contactslot met sleutels, rem en koppelingshandels, afdekplaatje rem reservoir. Mogelijk dat de achter vering en achterbrug en hoofdframe ook nog kapot is maar dat heb ik nog niet kunnen controleren. Ik heb de ZX12 2000 model grijs.

Zagetta ik kan dus niet mee op het toertje in september wat ik ben voorlopig nog wel even bezig met revalideren, gaat zeken nog wel een maand of 5 duren voordat ik weer een beetje belast kan lopen en 9 maanden voordat ik weer kan sporten.


dat is even schrikken, ben je net klaar met je motor en dan dit..... :( , succes met je herstel van je lichaam en motor. :W
 
dat is even schrikken, ben je net klaar met je motor en dan dit..... :( , succes met je herstel van je lichaam en motor. :W
Kawaramon - had je nou voor één keertje niet even je signature kunnen aanpassen ?
Dat "crash like the rest" komt ineens wel erg dichtbij .. -O-

;)
 
Go, dacht ik dat ik problemen had met m`n power commander.
En inderdaad die emmer :? er onder zal geen goed doen, maar wel een super cool 8-) geluid, en dat is ook wat waard.

Had m`n frustratie geschreven, maar niet op de goede pagina gelezen, mijn pagina`s willen maar niet doorlopen, ondanks dingen in m`n profiel veranderd te hebben.

Dat is toch zeer ernstige zaak EDWIN ZX12, gelukkig ben je er heelhuids :Y van af gekomen, en dat is toch het aller belangrijkste.

Weet nog dat je zo`n 4 weken geleden zij dat je een extra kuip wilde kopen voor op het circuit, en nu over komt je dit.

In ieder geval wens ik ook jou veel sterkte toe, en ook je familie.

Hoop dat je motor nog te herstellen is, maar zo als ik het lees word dat een hele klus, maar er staat genoeg op ebay. :W
 
Tja Lawson 12,

Mot je d'r maar geen emmer als uitlaat op gooien......... _O- _O- _O-

Zo Zo , dus jullie vinden dit grappig, potjepedes / horse power junkie.
Zal er rekening mee houden met het uitje in september, ga ik wel voor jullie rijden, kunnen jullie genieten van m`n emmergebrul, doofheid gegarandeerd. _O- _O-
 
Hey Lawson,

Goed plan, klinkt mij namelijk als muziek in de oren. 8-) 8-) Daarbij heb ik heel goede oordopjes :) :)

PS, als je mee gaat naar de oosterburen moet je met zo'n emmer heel goed oppassen. Der Polizei controleert namelijk zeer scherp op niet conforme uitlaten. Snappen ze je dan is het € 1000,-- boeten en de fiets laten staan, zonder enig pardon, :X commentaar wordt niet gewaardeerd of geduld :X . ( je weet wel, net als bij buitenlanders in Nederland meteen geld halen en betalen.)

Daar wordt je niet vrolijk van lijkt mij, dus ik zou die emmer maar wat vullen met steenwol of zo........... Opgerolt t shirt werk ook wel ff maar gezien die afterburner van jou zou ik dan alleen maar met lage rev's rijden
 
Zo Zo , dus jullie vinden dit grappig, potjepedes / horse power junkie.
Zal er rekening mee houden met het uitje in september, ga ik wel voor jullie rijden, kunnen jullie genieten van m`n emmergebrul, doofheid gegarandeerd. _O- _O-

ooooooo, ik hoop toch zo dat je dan door die POLIZEI van de BAHN wordt gehaald met je belachelijke - niet werkende - demper 8-)
 
Hey Lawson,

Goed plan, klinkt mij namelijk als muziek in de oren. 8-) 8-) Daarbij heb ik heel goede oordopjes :) :)

PS, als je mee gaat naar de oosterburen moet je met zo'n emmer heel goed oppassen. Der Polizei controleert namelijk zeer scherp op niet conforme uitlaten. Snappen ze je dan is het € 1000,-- boeten en de fiets laten staan, zonder enig pardon, :X commentaar wordt niet gewaardeerd of geduld :X . ( je weet wel, net als bij buitenlanders in Nederland meteen geld halen en betalen.)

Daar wordt je niet vrolijk van lijkt mij, dus ik zou die emmer maar wat vullen met steenwol of zo........... Opgerolt t shirt werk ook wel ff maar gezien die afterburner van jou zou ik dan alleen maar met lage rev's rijden

Hoef alleen maar in nederland voor jullie te rijden, is genoeg voor jullie doofheid, het hoeft natuurlijk niet permanent te wezen, zo ben ik ook weer niet, aaaaa of wel. _O- _O-
Maar ben voor zien voor zo`n kleinigheidje, heet DB POTJEJUNKIE
full
 
Gisteren en vandaag gereden, en of power commander helpt weet ik niet, merk er in ieder geval geen moer van, misschien toch niet zo`n goede uitgave geweest.

Gisteren grote afstand gereden en snel 1-14, vandaag langs kust gereden, en wat een zondags rijders zeg, zag soms van die snelheids borden digitaal, en die gaven 27 km of 35km aan wat een kriem, dacht hij na tanken wel 1-30 zou staan, maar nee hoor, weer 1-14 :? ;(

Zo als ik het nu zie helpt hij niet, of hij is niet goed afgesteld door jeroen.
Wil nog niet negatief zijn hoor, maar toen die van kawaramon er op stond is hij de hele middag bezig geweest, bij mij nog geen 1 1/2 uur, incl. op en af rijden :?
Had hem bij hem besteld 50 euro duurder, maar dacht moet niet lullig doen, hij stelt hem ook af.
Op dit moment vind ik het geen 500 euro waard geweest. :N




speciaal voor jou opgezocht;
full








-Geldt Het Nieuwe Rijden ook voor motoren?
In principe gelden de tips ook voor motorfietsen. Dat betekent dat het bij iedere motorfiets bij een bepaalde snelheid altijd zuiniger is om in een zo hoog mogelijke versnelling te rijden. Bij oudere motoren is het zuiniger om geleidelijk gas te geven bij het optrekken en om in z'n vrij (met ingeknepen koppeling) uit te rollen.


:W
 
Hallo Edwin ZX12

full


Heel veel sterkte met het herstel van je enkel en alle spieren,
(advies :X ) flink veel pijnstillers eten, zodat je in beweging blijft, ondanks je enkel :Y :Y

Jammer dat je nu niet mee kan naar Cochem -O-

:W
 
hoezo wou je wedstrijdje doen???? _O-
Naaahhh .. dat zou niet eerlijk zijn;
jij schroeft steeds meer onderdelen op je motor,
en ik haal er steeds meer vanaf !
(of ik vervang het door carbon)
Kortom - ik ben al weg als jij nog op gang moet komen met die groene vrachtwagen !!

Als je op die Yoshimura fiets van Suzinki met mij een wedstrijdje wil doen, tja - dan ga ik me pas echt zorgen maken. ;)

Oja - wat moesten jullie in mijn achtertuin ? Toch niet naar Slechthart in Bodegraven geweest hoop ik ... Sinds ze daar voor mijn ZX-12R maar 4200 euro inruil hebben geboden terwijl er twee identieke ZX-12R'en in de showroom stonden voor 7950 euro, vind ik ze niet zo'n goed hart meer hebben. Of bedoelen ze soms dat ze goed hard onderhandelen ? Wel voor zichzelf, niet voor mij :N terwijl ik er toen toch 3 Kawa's tegelijk in onderhoud had ! Inderdaad; HAD ... nu niet één meer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan