je had beter deze tas kunnen kopen zit je nog lekker droog ook
alleen zie niet wat er voor je gebeurd.
[afbeelding]
Kun je wel handsfree bellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je had beter deze tas kunnen kopen zit je nog lekker droog ook
alleen zie niet wat er voor je gebeurd.
[afbeelding]
Kun je wel handsfree bellen
Nou om gelijk met .........voordat ik weer kan sporten.
Tja Lawson 12,
Mot je d'r maar geen emmer als uitlaat op gooien.........
Allemensen Edwin,Nou om gelijk met de deur in huis te vallen ik ben gecrashed een highsider ...
ik ben voorlopig nog wel even bezig met revalideren, gaat zeken nog wel een maand of 5 duren voordat ik weer een beetje belast kan lopen en 9 maanden voordat ik weer kan sporten.
Nou om gelijk met de deur in huis te vallen ik ben gecrashed een highsider en met de motor en al 4 meter hoog door de lucht en na een salto vol op mijn rug terecht gekomen, enkel verbrijzeld en motor total loss. De motor is meerdere malen over de kop gegaan en vol op zijn neus en kont gestuiterd. Nou ja dan begrijp je het al daar is weinig van over en alle spulletjes die ik erop had gezet zijn naar de maan. Verder heb ik geluk gehad denk ik want met zo'n klap op je rug mag ik nog blij zijn dat mijn benen het nog doen want het was echt een keiharde crash.
Als iemand nog onderdelen heeft liggen dan hou ik me graag aanbevolen.
Complete neus met verlichting en luchthapper, alu frame waar de neus en spiegels op bevestigd worden, rechter voorvorkpoot, kontje compleet, subframe, achterwiel, voorspatbord, contactslot met sleutels, rem en koppelingshandels, afdekplaatje rem reservoir. Mogelijk dat de achter vering en achterbrug en hoofdframe ook nog kapot is maar dat heb ik nog niet kunnen controleren. Ik heb de ZX12 2000 model grijs.
Zagetta ik kan dus niet mee op het toertje in september wat ik ben voorlopig nog wel even bezig met revalideren, gaat zeken nog wel een maand of 5 duren voordat ik weer een beetje belast kan lopen en 9 maanden voordat ik weer kan sporten.
Kawaramon - had je nou voor één keertje niet even je signature kunnen aanpassen ?dat is even schrikken, ben je net klaar met je motor en dan dit..... , succes met je herstel van je lichaam en motor.
Tja Lawson 12,
Mot je d'r maar geen emmer als uitlaat op gooien.........
Kawaramon - had je nou voor één keertje niet even je signature kunnen aanpassen ?
Dat "crash like the rest" komt ineens wel erg dichtbij ..
Zo Zo , dus jullie vinden dit grappig, potjepedes / horse power junkie.
Zal er rekening mee houden met het uitje in september, ga ik wel voor jullie rijden, kunnen jullie genieten van m`n emmergebrul, doofheid gegarandeerd.
Kawaramon - had je nou voor één keertje niet even je signature kunnen aanpassen ?
Dat "crash like the rest" komt ineens wel erg dichtbij ..
Hey Lawson,
Goed plan, klinkt mij namelijk als muziek in de oren. Daarbij heb ik heel goede oordopjes
PS, als je mee gaat naar de oosterburen moet je met zo'n emmer heel goed oppassen. Der Polizei controleert namelijk zeer scherp op niet conforme uitlaten. Snappen ze je dan is het € 1000,-- boeten en de fiets laten staan, zonder enig pardon, commentaar wordt niet gewaardeerd of geduld . ( je weet wel, net als bij buitenlanders in Nederland meteen geld halen en betalen.)
Daar wordt je niet vrolijk van lijkt mij, dus ik zou die emmer maar wat vullen met steenwol of zo........... Opgerolt t shirt werk ook wel ff maar gezien die afterburner van jou zou ik dan alleen maar met lage rev's rijden
Rowwen Hèze:
't is een kwestie van geduld,
rustig wachten op de dag...............
Gisteren en vandaag gereden, en of power commander helpt weet ik niet, merk er in ieder geval geen moer van, misschien toch niet zo`n goede uitgave geweest.
Gisteren grote afstand gereden en snel 1-14, vandaag langs kust gereden, en wat een zondags rijders zeg, zag soms van die snelheids borden digitaal, en die gaven 27 km of 35km aan wat een kriem, dacht hij na tanken wel 1-30 zou staan, maar nee hoor, weer 1-14
Zo als ik het nu zie helpt hij niet, of hij is niet goed afgesteld door jeroen.
Wil nog niet negatief zijn hoor, maar toen die van kawaramon er op stond is hij de hele middag bezig geweest, bij mij nog geen 1 1/2 uur, incl. op en af rijden
Had hem bij hem besteld 50 euro duurder, maar dacht moet niet lullig doen, hij stelt hem ook af.
Op dit moment vind ik het geen 500 euro waard geweest.
nee, nee,.........dat heel Holland Limburgs lult
dat heel Holland Limburgs lult?????????
moeten we nu al limburgs gaan praten
Naaahhh .. dat zou niet eerlijk zijn;hoezo wou je wedstrijdje doen????