nee man, dat ding is jij prachting op je motor, iedereen vraag iedere keer aan je "en wat is dat nou voor ding"
Of van "Is dat nou nitro"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nee man, dat ding is jij prachting op je motor, iedereen vraag iedere keer aan je "en wat is dat nou voor ding"
Hee, da's misschien geen gek idee, beetje N550 erdoorheen
kost dat nou???*crap* net de prijs doorgekregen voor het laten spuiten van me 12
dat wordt sparen.....sparen enne sparen.............
en en en en en en hoe is het met de zoez, heb je al de db killers er uit gehaald
kost dat nou???
ik oefen de hele dag doorZelf doen, eerst wel oefenen, oefenen, oefenen.
Ik vond het om 12:30 alweer tijd om te gaan (ik was er tenslotte al om 10 uur, en zóóóóveel was er nou ook weer niet te zien).zo was vandaag er gezellig bij nol, lekker stukje gereden en wat gegeten.
en ik heb meneer hyperpro ook even een echte motor laten afstellen en ik moet zeggen het lijkt wel of ik nu veel harder kan/durf te remmen hij zakt heel mooi in en vorige keer was hij behoorlijk stug waardoor hij niet zo ver inveerde.
[afbeelding]
En de laatste, met zijn vieren op de pond wachten, volgende keer rijdt je ook weer een rondje mee toch Lawson?
Het weer is gelukkig goed geweest voor ons in het westen, weet niet hoe het in het oosten was?
[afbeelding]
Heavey, leuke foto van ons, leuk jullie gezien te hebben
Suzinki