ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of van "Is dat nou nitro" :? :? :? :? _O-

klopt...... ik zeg ook dat ze gelijk hebben.

en morgen om rond 12 uur bij de mac bij noordeloos, ik weet niet wie er met ons mee wil rijden maar ik ik hoor het wel, en voor de verandering "suzinki gaat achter op de 12" , ik heb haar namelijk verboden om met de suz..... te komen. (of ze moet hem eerst lime green spuiten) :W

en en en en en en hoe is het met de zoez, heb je al de db killers er uit gehaald _O-

Het is heel goed met de suzuuuuu (ja gaat 'ie weer). Eigenlijk is het nog een grote motor ook B| B| Niet zoveel kleiner dan de ZX12 :N Verder stuurt hij als een brommer (heb ik me laten vertellen) En de DB killers zitten (en blijven) er gewoon IN.

Het regent hier op het ogenblik pijpestelen, maar ik heb de buien radar ff gecheckt, en het gaat beter worden, dus ga ik toch maar onderweg. Tot straks :W :W

zo was vandaag er gezellig bij nol, lekker stukje gereden en wat gegeten.
en ik heb meneer hyperpro ook even een echte motor laten afstellen _O- en ik moet zeggen het lijkt wel of ik nu veel harder kan/durf te remmen hij zakt heel mooi in en vorige keer was hij behoorlijk stug waardoor hij niet zo ver inveerde.
full

en natuurlijk weer een rijtje met zx12r's het blijven toch mooie machines.
full

:} :} :}

Wij zijn er ook weer. :W :W Was weer gezellig, lekker rustig met Zagetta naar huis gereden O-) O-) en nog even de bandjes opgewarmd in de achterhoek

zo was vandaag er gezellig bij nol, lekker stukje gereden en wat gegeten.
en ik heb meneer hyperpro ook even een echte motor laten afstellen _O- en ik moet zeggen het lijkt wel of ik nu veel harder kan/durf te remmen hij zakt heel mooi in en vorige keer was hij behoorlijk stug waardoor hij niet zo ver inveerde.
[afbeelding]
Ik vond het om 12:30 alweer tijd om te gaan (ik was er tenslotte al om 10 uur, en zóóóóveel was er nou ook weer niet te zien).
Ik heb nog wel even de Lawson van Lawson mogen bewonderen, volgende keer weer de andere ZX12-en bekijken :Y

:W :W

Het was zeker weer een geslaagde dag, jammer dat we je gemist hebben HorsePowerJunkie.

En nu de actie foto's (Jc Ivo en Henrieke, Zagetta en Chuky)

full

Laatst bewerkt:
en Chuky leuk je ontmoet te hebben, was gezellig

full

Laatst bewerkt:
En de laatste, met zijn vieren op de pond wachten, volgende keer rijdt je ook weer een rondje mee toch Lawson?
Het weer is gelukkig goed geweest voor ons in het westen, weet niet hoe het in het oosten was?
full

Heavey, leuke foto van ons, leuk jullie gezien te hebben

:W Suzinki

Was weer een leuke dag bij Nol Bikker.
Gezellige drukte en gelijk de vering laten afstellen en GEEN DRUPPEL regen gehad.

Leuke foto's Suzinki *O*

:W Zagetta

Laatst bewerkt:
Moet nog wel even wennen aan de vering. Bij volle acceleratie wordt hij ligt van voren en begint dan wat te zoeken. Misschien toch nog een tikkie stugger zetten

En de laatste, met zijn vieren op de pond wachten, volgende keer rijdt je ook weer een rondje mee toch Lawson?
Het weer is gelukkig goed geweest voor ons in het westen, weet niet hoe het in het oosten was?
[afbeelding]

Heavey, leuke foto van ons, leuk jullie gezien te hebben

:W Suzinki

Van het zelfde *D *D *D *D :Y :Y :Y

Eerst maar even mijn excuses :Y , voor het wat weinig tijd hebben gehad, om met jullie te praten.

Maar ja, er waren veel lawson :Y mannen waar mee gepraat moest worden, want had m`n Lawson te koop gezet daar.

En het heeft z`n vruchten af geworpen, want de lawson is *O* VERKOCHT. *O*

Goed prijs gekregen, dus ook m`n vrouw is blij, want had haar de helft belooft.

OOk wil ik KAWARAMON nog even bedanken voor m`n E-keur pas, is er even bij ingeschoten dacht ik.

Natuurlijk ga ik de volgende keer weer gezellig mee met jullie, maar m`n kaak had rust nodig , en was daar al om een uur of 9.00/9.15 , dus had het wel gehad voor vandaag.

Maar zo te zien kunnen jullie je ook vermaken :? zonder mij, en leuke actie foto`s , maar had bij IVO en Henrieke meer een waas verwacht.

Jammer dat de gehele opkomst erg laag was bij nol bikkers, normaal is het er wel 5x zo
druk, maar het zal wel aan het weer gelegen hebben, want voorspellingen waren er voor slecht.

Zo, nu ben ik er weer klaar voor het volgende evenement , volgend week 3 JUNI SPECTAKEL DAG MOTORPORT UITHOORN en kom ik weer gewoon op de ZX 12 muzzys [streetlegal]

Ga er vanuit dat de lawson dan weg is, en de KNIP goed gevuld, dus wat zal ik kopen kopen kopen _O- _O- _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan