Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ben ik niet de enige gelukkig 250cctjes wil niet veel harder als 140

Het zijn bij niet de cc's die de snelheid beperken, die heb ik met 1100 meer dan genoeg. Het is meer de logheid van de motor en de sponzen van remmen die erop liggen. Om nog maar te zwijgen over het olieverbruik......

immers..

magoed de route! is daar kaartje al van? waar spreken we af enzo? :) (om maar even een flits van mijn serieuze kant te laten zien)

Hiero ergens.

JN_images%5CnederlandGroot.gif

ok, zoiets vermoedde ik al, blijkt het nog te kloppen ook! wel fijn zon kaart met veel details, kun je ter plekke een andere route kiezen _O-

Vroeger, toen de wielen nog van hout waren en vrachtwagenchauffeurs drie weken deden over een blokvracht Brussel toen waren dit soort kaarten gedetailleerd genoeg hoor! :Y :Y :Y

Maarja, dat was ook nog in de tijd dat niet alle chauffeurs klootzakken waren en ze wel gewoon iedere avond naar de hoeren gingen. :Z :?

:+

Maarja, dat was ook nog in de tijd dat niet alle chauffeurs klootzakken waren en ze wel gewoon iedere avond naar de hoeren gingen. :Z :?

:+

Mhoehaha....
:} _O- :}

Maarja toen kon je ook nog gewoon naar de hoeren zonder dat je een of andere enge ziekte opliep :X

immers..

magoed de route! is daar kaartje al van? waar spreken we af enzo? :) (om maar even een flits van mijn serieuze kant te laten zien)

PeerkeMikuni heeft een mooie route maar als hij niet voorop wil/kan rijden is het wel makkelijk om de route op papier te hebben ja.
(of een andere route rijden :X )

En verzamelen bij de mac in tilburg :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan