PDvD
Banned user
Denk dat die van Waalwijk wel wat makkelijker is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PeerkeMikuni heeft een mooie route maar als hij niet voorop wil/kan rijden is het wel makkelijk om de route op papier te hebben ja.
(of een andere route rijden )
En verzamelen bij de mac in tilburg
Mooi rondje!
Hoeveel liter olie is dat bij een liter op 150km?
das dus voor we beginnen tanken en vlak voor terugrit weer tanken voor mij, moet te doen zijn
De start is bij een Tango, dus daar kan je hem volketsen
Dat zuipt de mijne niet! Die is verwend met V-Power of BP-Ultimate en na veel goedkoop tanken gaan motoren echt bagger lopen en moet je weer een flesje van een tientje door je benzine heen mikken waardoor goedkoop tanken ineens weer duru tanken wordt.
Ik drink zelf ook liever Jupiler dan Brauwmeester... en zo geld dat voor mijn motor ook.
Dat zuipt de mijne niet! Die is verwend met V-Power of BP-Ultimate en na veel goedkoop tanken gaan motoren echt bagger lopen en moet je weer een flesje van een tientje door je benzine heen mikken waardoor goedkoop tanken ineens weer duru tanken wordt.
Ik drink zelf ook liever Jupiler dan Brauwmeester... en zo geld dat voor mijn motor ook.
Haha, dan weet je echt niet hoe het werkt in benzine land... Alles komt van dezelfde terminals man , de ene keer hebben ze BP en de andere keer Shell.
Dat gelul altijd over die benzines, we wonen niet in Rusland
en bij de Tango kun je ook gewoon 98 tanken
Werkte dat bij bier ook maar zo, dan ben je nooit meer onaangenaam verrast als je per ongeluk een Heineken( ) kroeg binnenloopt.
Geef mij maar een Zjuupke!
Goed idee trouwens van mezelf!!!
Wees blij, anders zou alles misschien naar Heineken smaken
Zjuupke is een goed idee, helaas is het hier op
Hier staan nog twee bakken op het balkon zodat de hele buurt kan ziet dat hier BIERliefhebbers wonene.
Bij mij staan tien lege Amstel kratten op het balkon, zou dat ook aangeven dat ik een bierliefhebber ben?
Je weet van welke slootwaterproducent Amstel een dochtermerk is, toch?
Nee dus
Kwantiteit boven kwaliteit telt dus niet?