Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Trento is ook ietsje zuidelijker. Maar om in de Dolemieten te zitten hoef je eigenlijk maar de grens met Oostenrijk over te steken. Iets onder het 3-landenpunt van Italië, Oostenrijk en Zwitserland ligt in Italië een stuwmeertje met daarnaast al een motorvriendelijk onderkomen (naam ff kwijt). En dat is vanuit Oosterhout (waar ik woon) 890 km.

Ben bij dat stuwmeertje iets te hard door die tunnel heen geknald richting Zwitserland :X

Werd meteen zwaar gecontroleerd bij de grens "SIE DARFEN NICHT ZO SCHNELL FAHREN" of zoiets :+

achja, Zwitsers blijven eikels

Zo vroeg op de maandag en dan al discussie.................

Goeiemorgen altezaam! Vandaag gaan de hechtingen eruit!
*O* mooi

Flaterik, GPZ-Pauluske, robkds en breezer013: ik zet jullie erbij!

Over de route: ik vind zo'n 200/220 kilometer (binnendoor) op een dag wel goed genoeg.... De week daarvoor is die <weetikhoeveel>bochtentocht dus daar kunnen de echte die hards naartoe :+
Verder zijn suggesties welkom voor de route! Ik vind richting België (Antwerpen?) ook wel leuk...

*O* mooi

Flaterik, GPZ-Pauluske, robkds en breezer013: ik zet jullie erbij!

Over de route: ik vind zo'n 200/220 kilometer (binnendoor) op een dag wel goed genoeg.... De week daarvoor is die <weetikhoeveel>bochtentocht dus daar kunnen de echte die hards naartoe :+
Verder zijn suggesties welkom voor de route! Ik vind richting België (Antwerpen?) ook wel leuk...

Ik heb dit weekend een hele leuke gereden door de Veluwe.
Was ongeveer 200 km, start in Maarsbergen (langs de A12 richting Veenendaal)

Hehe, eindelijk maar weer eens iets gekocht.
Zie hieronder het piccie van m'n nieuwe muts.

full

PeerkeMikuni rijd dus voorop :+

mij maakt de route niet veel uit. Richting veluwe lijkt me wel leuk.
en die afstand is goed te doen (binnendoor)
Okay, geregeld *O*

@romy...mooie muts man...

als peerke voorop rijd kan de volgende beter ook een kaart meenemen, want dan zie je hem na 100 mtr niet meer terug :P

hehe, ben bang dat ik dan tussendoor al een keertje mag tanken, weet nog niet wat ik nou precies rij met een tank :+ binnenkort eens opzoeken hoeveel mijnes zuipt

Zie deze reactie:

als peerke voorop rijd kan de volgende beter ook een kaart meenemen, want dan zie je hem na 100 mtr niet meer terug :P

Ik vind het niet erg om voor te rijden, maar ben niet zo goed in tempo's houden enzo...
Dus als de groep wat groter is moet iedereen maar zorgen dat hij/zij de route heeft uitgeprint :)

Zie deze reactie:Ik vind het niet erg om voor te rijden, maar ben niet zo goed in tempo's houden enzo...
Dus als de groep wat groter is moet iedereen maar zorgen dat hij/zij de route heeft uitgeprint :)

iemand anders die dan voorop wil rijden :]

gaat kito niet mee? ;)

Als ik daadwerkelijk kan (er kan altijd wat tussen komen natuurlijk) wil ik best effe voorrijden.
Laat het wel weten als ik meer weet.

Ik zal Kito ook even vragen per mail of-ie meegaat...

Werkze vandaag :W

:W allemaal! Woon sinds kort in Breda, dus zie mn MFGouda-maatjes niet zo vaak meer... tijd voor wat contacten in t Brabantse ;)

Is er nog plaats voor een Thundercat + berijdster op 5 juni? :)

De veluwe is wel mooi, ik wil wel mee, wellicht met bijrijdster ;)

Ik moet thuis nog wel ff de agenda checken, dus zet ons maar alvast met een misschien erbij op 't lijstje.

De veluwe is wel mooi, ik wil wel mee, wellicht met bijrijdster ;)

Ik moet thuis nog wel ff de agenda checken, dus zet ons maar alvast met een misschien erbij op 't lijstje.
Leuk! Lang geleden :)

@Catgirl: altijd welkom! je staat met bijrijdster op 't lijssie...

komende zondag is het in Alphen motorzegening bij het kapelletje bij de rotonde. Ik geloof dat de zegening vanaf 13.00u begint. Zijn er hier mensen die er heengaan?
Zelf ga ik (als het lukt mijn hoofd met verband en al de helm in te krijgen) met de Rielse motorclub even een blik werpen. Zij verzamelen 's morgens om half 11 in Riel bij café Kerkzicht (tegenover de kerk natuurlijk ;) ).

Ik weet et, ben druk met studeren en forum nog nauwelijks '( , maar tijd voor een ritje moet gemaakt worden! *O*
Ja, 't is wat... dat studeren B| zou verboden moeten worden bij mooi weer })

komende zondag is het in Alphen motorzegening bij het kapelletje bij de rotonde. Ik geloof dat de zegening vanaf 13.00u begint. Zijn er hier mensen die er heengaan?
Zelf ga ik (als het lukt mijn hoofd met verband en al de helm in te krijgen) met de Rielse motorclub even een blik werpen. Zij verzamelen 's morgens om half 11 in Riel bij café Kerkzicht (tegenover de kerk natuurlijk ;) ).
Jammer, dan kan ik niet '(

Ja, 't is wat... dat studeren B| zou verboden moeten worden bij mooi weer })

Nee, da's nog het erge. Overdag moet ik werken! (Bij dit soort mooi weer..) en 's avonds dan nog eens in de boeken |(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan