Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B| B| B|
Heb ik eindelijk weer tijd en een werkende motor om mee te gaan op tochten, heb ik vanmorgen een ongeluk gehad waardoor mijn oor met 12 hechtingen terug aan mijn hoofd is gezet waardoor ik voorlopig geen helm op kan...
'( '( '(

Als ik tegen die tijd hersteld ga ik zeker mee.

maar ik vrees het ergste

B| B| B|
Heb ik eindelijk weer tijd en een werkende motor om mee te gaan op tochten, heb ik vanmorgen een ongeluk gehad waardoor mijn oor met 12 hechtingen terug aan mijn hoofd is gezet waardoor ik voorlopig geen helm op kan...
'( '( '(

maar ik vrees het ergste

k*t voor je maar sterkte er mee!!

MF sticker komt er bij mij niet meer op, de mensen in het blauw letten er namelijk ook op! Bovendien kan je hem bij aanhouden verwijderen en tevens een prent meenemen.
heb altijd zin in een ritje :) en zal binnenkort ook maar eens een sticker bestellen, incl 2 grotere voor op mijn kap :P kunnen die mooi over de scheur aan de ene kant en voor et mooi aan de andere kant.

tot die tijd een zwarte ninja 250 (gpx 250 R) zonder stikker :P

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??
B| B| B|
'( '( '(

maar ik vrees het ergste

mja officieel is et grijs gebied, gewoon laten voorkomen en indien et geseponeerd word kosten van sticker terugvragen ;)

He Yes! Tweede Pinksterdag is wat mij betreft okay bevonden! (mits mijn nieuwe achterband er dan op ligt natuurlijk). Maar die laat ik denk eind volgende week (na het weekendje Eiffel dit weekend) monteren.

B| B| B|
'( '( '(

maar ik vrees het ergste
Sjit man, kl*te!
Hoeist gebeurd?

Okay, 5 juni it it....

B| B| B|
'( '( '(

maar ik vrees het ergste
Heb je je weer een oor laten aannaaien? :P

Nee...kut man, heel veel sterkte en beterschap...misschien kun je je kop kaalscheren en laat je een helm airbrushen op je kop?! Kun je toch rijden!

En ik wil ook naar Tool op Pinkpop maar twijfel om te gaan aangezien ik de dag erna ga trouwen....keuzes keuzes....moeilijk moeilijk!

Heb je je weer een oor laten aannaaien? :P

Nee...kut man, heel veel sterkte en beterschap...misschien kun je je kop kaalscheren en laat je een helm airbrushen op je kop?! Kun je toch rijden!

En ik wil ook naar Tool op Pinkpop maar twijfel om te gaan aangezien ik de dag erna ga trouwen....keuzes keuzes....moeilijk moeilijk!

Duitsland is uitverkocht... dus ik zou lekker naar Landgraaf afdalen!
En als je het drank- en drugsgebruik binnen de perken houdt, kun je de volgende dag gewoon trouwen O-)

zover nog niks staan die dag dus
5 juni ben ik er ook bij *O*

al een idee voor een route?

Pokke eind... tsja ligt eraan wat je gewend bent... (weekend ervoor ga ik voor 4 dagen naar de Dolemieten.. 1 dag heen, 2 dagen toeren en 1 dag terug)

Als ik tegen die tijd weer een helm op mijn hoofd gezet krijg ben ik erbij.

EN DEZE KEER ECHT!

Pokke eind... tsja ligt eraan wat je gewend bent... (weekend ervoor ga ik voor 4 dagen naar de Dolemieten.. 1 dag heen, 2 dagen toeren en 1 dag terug)

ben nie veel gewend O-)
heb 1 keer 750 kilometer in een dag gereden, alleen maar autobahn, vond ik best een eindje.
maar die bochtentour lijkt me wel mooi om te rijden.
beetje richting de bergen is altijd goed.

Sja heb ik vorig jaar ook gedaan, maar om nou te zeggen dat 1200 km in één dag over de snelweg naar Italië leuk is... nou nee.

Leuke binnendoor route in 2 dagen is natuurlijk een stuk mooier om te rijden.

Maar in Noord-Italië zélf rijden is natuurlijk wel super!

Zondag 28 mei wordt er met een zooitje motorrijders (veel uit omgeving en omstreken) de 593 en 1/2 bochtentour gereden.

Misschien ook leuk om in je lijstje te zetten? (Ook al kun je zelf niet mee...)

Is een ritje door de Ardennen en Hoge Venen met veeeel bochten. Zelfs een paar haarspeldbochten.
Route gaat grofweg van Luik over Esneux naar Comlain au Pont > Aywaille > Remouchamps > Spa > Malmedy > Baraque Michel > Camp d Elsenborn > Monschau > Simmerath > Rurberg > Aachen > Nederweert

Is best een eindje. Maar als we op tijd vertrekken (10.00u vertrek vanuit Baarle-Nassau) dan is het heel goed te doen op een dag.

word voor mij de eerste tour dus de beslissingen mbt route en lengte laat ik aan jullie over hehe

Sja heb ik vorig jaar ook gedaan, maar om nou te zeggen dat 1200 km in één dag over de snelweg naar Italië leuk is... nou nee.

Leuke binnendoor route in 2 dagen is natuurlijk een stuk mooier om te rijden.

Maar in Noord-Italië zélf rijden is natuurlijk wel super!

Kleine correctie: 890 km!

Trento is ook ietsje zuidelijker. Maar om in de Dolemieten te zitten hoef je eigenlijk maar de grens met Oostenrijk over te steken. Iets onder het 3-landenpunt van Italië, Oostenrijk en Zwitserland ligt in Italië een stuwmeertje met daarnaast al een motorvriendelijk onderkomen (naam ff kwijt). En dat is vanuit Oosterhout (waar ik woon) 890 km.

Zo vroeg op de maandag en dan al discussie.................

Goeiemorgen altezaam! Vandaag gaan de hechtingen eruit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan