@Punica & Tarwetijger: PROFICIAT
8<
Vandaag voor het eerst met oordoppen gereden. Van die gele vervormbare heb ik, echt stevig proppen maar wat een oase van rust op de snelweg. Ik zou er bijna harder van gaan rijden
Das lekker...
beetje te hard gereden...
120 in een 60 zone. (ik moest ff gaatje dicht rijden naar me maatje)
Reken maar uit
Balen man. Je gaat er wel relaxt mee om, ik zou pisnijdig zijn.Was een Triumph speedtriple, die had net die sm die eerder op het filmpje te zien was ingehaald langs rechts en kwam dan veel te snel van rechts aan.
Heb er nog mee gepraat, voelde zich rot, maar ja, komt wel goed.
Heb alvast een weekje ziektverlof omdat mijn schouder serieus geraakt is. Straks wel al eens zien naar mijn TRX, heb nog een linkerhand, 2 voeten en een mond om te werken
YepNEEE!!
Dat SUCKS zeg...rijbewijs ingenomen?
Vandaag voor het eerst met oordoppen gereden. Van die gele vervormbare heb ik, echt stevig proppen maar wat een oase van rust op de snelweg. Ik zou er bijna harder van gaan rijden
Idd, ik rij altijd , maar dan ook altijd met oordoppen. Heb er altijd in mijn camionette liggen zodat ik nooit op een circuitdag aankom zonder oordoppen, ook altijd een aantal in mijn tanktas zitten als reserve.
Wat een pokkeherrie zonder oordoppen.
Idd, ik rij altijd , maar dan ook altijd met oordoppen. Heb er altijd in mijn camionette liggen zodat ik nooit op een circuitdag aankom zonder oordoppen, ook altijd een aantal in mijn tanktas zitten als reserve.
Altijd.
Enne, als ik ga rijden zou ik toch niet iedere keer stoppen na een bebouwde kom om mijn oordoppen in te stoppen.
Denk niet dat het aan de helm ligt, heb het met sharks en shoei.
En....geen enkele maar dan ook geen enkele helm is zo stil dat je geen gehoorbeschadiging krijgt na pakweg een half uurtje rijden aan gewone snelheden.
Ik snap het eigenlijk niet goed, het is een gewoonte, net zoals de rugprotector of volledige outfit. Volgens mij heb je zelfs geen volledige outfit zonder oordoppen.
helemaal mee eens
Yup.
(Naked rijden scheelt ook aanzienlijk trouwens, motor dan).
Altijd.
Enne, als ik ga rijden zou ik toch niet iedere keer stoppen na een bebouwde kom om mijn oordoppen in te stoppen.
Denk niet dat het aan de helm ligt, heb het met sharks en shoei.
En....geen enkele maar dan ook geen enkele helm is zo stil dat je geen gehoorbeschadiging krijgt na pakweg een half uurtje rijden aan gewone snelheden.
Ik snap het eigenlijk niet goed, het is een gewoonte, net zoals de rugprotector of volledige outfit. Volgens mij heb je zelfs geen volledige outfit zonder oordoppen.
klopt, vrijwel alle snelheden boven de 60 was het geloof ik leveren bij langdurige blootstelling gehoorschade op. verschilt uiteraard ietsje per helm.
voor 130 euro of zo heb je knappe oordoppen. minder windgebulder en je uitlaat hoor je daardoor des te beter
Idd, heeeeeeel opmerkelijk....met oordoppen hoor je veel beter je eigen uitlaatgeluid, toch een leuke bijkomstigheid op zo'n vette twin. (alhoewel ik tegen open uitlaten ben op de openbare weg).