Yamaha TRX850 topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
En....geen enkele maar dan ook geen enkele helm is zo stil dat je geen gehoorbeschadiging krijgt na pakweg een half uurtje rijden aan gewone snelheden.

Ik snap het eigenlijk niet goed, het is een gewoonte, net zoals de rugprotector of volledige outfit. Volgens mij heb je zelfs geen volledige outfit zonder oordoppen :9 .

:^ :Y
 
Laatst bewerkt:


Misschien moest ik toch ook maar eens van die doppen aanschaffen.. :X
Ik ken de suizende oren alleen van vroeger toen ik nog in bandjes speelde..maar toen was er nog lang haar om over de oren te hangen :+

Iemand ervaring met digitale tellers trouwens?
 
sjiiiit, is dit MF of zit ik hier op het Viva forum te posten? :+ })

Okee, iets duidelijker dan.. heeft iemand ervaringen met een digitale teller en dan vooral met eventuele "slack" in de snelheidsmeter/toerenteller? Kabelboom ingekort ja/nee? Sensors bij moeten bestellen? en w.b. toerenteller wat voor sensor gebruikt?

Volgens mij TeDeuM, heb ik wel eens zo'n sigma tellertje gezien op jouw bike, klopt dat? Das alleen snelheid en dag-totaaltellers toch? Beviel dat ding een beetje?
 
Laatst bewerkt:
sjiiiit, is dit MF of zit ik hier op het Viva forum te posten? :+ })

Okee, iets duidelijker dan.. heeft iemand ervaringen met een digitale teller en dan vooral met eventuele "slack" in de snelheidsmeter/toerenteller? Kabelboom ingekort ja/nee? Sensors bij moeten bestellen? en w.b. toerenteller wat voor sensor gebruikt?

Volgens mij TeDeuM, heb ik wel eens zo'n sigma tellertje gezien op jouw bike, klopt dat? Das alleen snelheid en dag-totaaltellers toch? Beviel dat ding een beetje?

Wat is er mis met analoog? Ik kan uuuuren kijken naar het draaiende dagtellertje. En wijzers zijn zoveel vetter.
 
Wat is er mis met analoog? Ik kan uuuuren kijken naar het draaiende dagtellertje. En wijzers zijn zoveel vetter.

Inderdaad, heb je liever dit:

full
 

hahahahaha...touché.. ;)

Ik wil m'n sbk-kitje er nu toch maar op hebben, met een koplamp deze keer. Het voordeel van veel digitale tellers is dat ze heel weinig ruimte innemen t.o.v. wat ze weer kunnen geven. Het liefst heb ik 1 minuscuul (liefst ook nog klassiek ogend) tellertje met controlelampjes, snelheid en toerental namelijk...Vandaar..
 
Jahahaha parkeercamera's!
Ik wil ook wel trekhaakverwarming eigenlijk, iemand ervaring?

Van horen zeggen: mond er overheen en minimaal 50 keer flink met je hoofd op en neer bewegen, niet langer dan 5 minuten voor de rit.

no thnx ;)
 
Laatst bewerkt:
analoge wijzertjes zijn zo gaaf om naar te kijken als ze over het toetenbereik vliegen. en dan schakel je op en begint het weer opnieuw... en opnieuw... en opnieuw...


*KWIJL*






:X
 
Laatst bewerkt:
Van horen zeggen: mond er overheen en minimaal 50 keer flink met je hoofd op en neer bewegen, niet langer dan 5 minuten voor de rit.

no thnx ;)

Daar ga ik ook maar een dial voor maken, je schijnt zonder optimale trekhaaktemperatuur vet vaak highsiders te maken.
 
Hallo iedereen,als Belg kom ik niet vaak op dit forum,maar nu ik ontdekt heb dat er ook een TRX topic is zal ik wat meer komen kijken. :Y
Ik gebruik mijn TRX alleen op circuit dus wordt er niet zo heel veel mee gereden.
Een tijdje geleden had ik plotseling het probleem dat de motor koud niet wilde starten,terwijl hij voordien altijd direct startte. '(
Uiteindelijk kreeg ik hem aan de praat door gas bij te geven wat ik normaal nooit deed met choke op.
Ik moest hem toen ook aan de praat houden met het gas,of hij viel terug stil.
Eens warm liep hij weer normaal.
Bij de volgende circuitdag was het weer hetzelfde,de choke werkt dus blijkbaar opeens niet meer.
Ik heb dus de carburateurs gedemonteerd en proper gemaakt,maar er was eigenlijk geen vuil of niets abnormaal te vinden.
Na montage bleek het probleem dus nog steeds hetzelfde. |(
Heeft er iemand een idee waar ik moet gaan zoeken?
full
 
Hallo iedereen,als Belg kom ik niet vaak op dit forum,maar nu ik ontdekt heb dat er ook een TRX topic is zal ik wat meer komen kijken. :Y
Ik gebruik mijn TRX alleen op circuit dus wordt er niet zo heel veel mee gereden.
Een tijdje geleden had ik plotseling het probleem dat de motor koud niet wilde starten,terwijl hij voordien altijd direct startte. '(
Uiteindelijk kreeg ik hem aan de praat door gas bij te geven wat ik normaal nooit deed met choke op.
Ik moest hem toen ook aan de praat houden met het gas,of hij viel terug stil.
Eens warm liep hij weer normaal.
Bij de volgende circuitdag was het weer hetzelfde,de choke werkt dus blijkbaar opeens niet meer.
Ik heb dus de carburateurs gedemonteerd en proper gemaakt,maar er was eigenlijk geen vuil of niets abnormaal te vinden.
Na montage bleek het probleem dus nog steeds hetzelfde. |(
Heeft er iemand een idee waar ik moet gaan zoeken?[afbeelding]

Haha, wat vet! :Y
 
Haha, wat vet! :Y

Wil je nog steeds een TRX? :P

alle BS aside: als ie geen olie zuipt is het echt een heel gaaf fietsie hoor. :Y

@ andere: hoe nemen jullie krappere 90 graden bochies? hoog in de 1 of sneller er in en dan onderin in de 2? ik zit nogal es te klooien met welke versnelling nou het best is.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet terug naar 1e.
Zowel op Folembray als Croix heb je een heel krappe rechterbocht en ik vind het comfortabeler in 2e, kan je vlugger op de gas en is de motorfiets niet zo bruut. Zit (uiteraard) met tandje minder vooraan.
 
Eindelijk droog weer, dus klusdag voor de garageloze trx rijders onder ons.

De "duckt tape special" is klaar. Toch jammer dat er nu ff geen kenteken en knippers meer op zitten. B|
full
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat de kentekenhouder 1 onderdeel vormt met de hele undertail...
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan