Mijn vraag is alleen ...hoe kun je nou een honda kuip op een TRX knopen...?
Als je dan valt, is de hondakuip kapot, niet de trx-kuip... is minder erg... ofzo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vraag is alleen ...hoe kun je nou een honda kuip op een TRX knopen...?
je kunt ook gewoon de zaag erdoorheen halen
[afbeelding]
denk niet dat yamaha op die extra luchtweerstand zit te wachten
Speedholes.
Effe een technisch vraagje: ik zit nog steeds met het idee de TRX naked te maken. maar dat zal flink wat voeten in de aarde hebben vrees ik. bij het ombouwen moet namelijk het hele instrumentarium eruit (slik) en bovendien zijn alle kabels dan weer te kort om passend te krijgen aan een breder stuur. de topkuip gaat er sowiezo af als ie verbouwt wordt; stuur en kuip is en geen pan.
nu was er een trixxer hier die aan het ombouwen was. hoeveel werk en geld gaat er ongeveer inzitten? wil het van de winter namelijk wellicht gaan doen.
moet zoiets worden als deze:
[afbeelding]
ook van een bezoeker hier geloof ik
Ligt er aan of je ook een andere voorvork er in wil... omdat een sbk-kit incl. de verzendkosten etc. al gauw op 300 euro zit is dat wel iets om bij stil te staan..
Zo niet, dan
- SBK kit (met langere remleidingen dan)
- een andere koppelingskabel (ik heb een TDM850 93-95 kabel aangeschaft maar dat je zegt 'fits like a charm'..nee...maar t wil...soort van..maar eigenlijk niet)
- koplamp en klemmen(ik heb t in eerste instantie met een stuurkuipje geprobeerd, maar een koplamp ziet er beter uit als je t mij vraagt..)
- eventeel een andere teller. Ik twijfel nog, maar ga denk ik zo'n acewell tellertje aanschaffen. De originele tellerpartij kan ook gebruikt worden maar imo is die toch echt te lomp. In dit topic (of deze vraag) staan links naar hoe dat er uit ziet..
- spiegel(s) en klem(men)
tja, denk dat je voor minder dan 400 piek niet klaar bent als je de spullen nieuw koopt, zonder nieuwe teller.
Omdat het niet simpel is om een polyester kuip te vinden voor een TRX aan een zacht prijsje.Mijn vraag is alleen ...hoe kun je nou een honda kuip op een TRX knopen...?
K'heb em weer
Ik zat ook aan zo`n teller van Acewell te denken: Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
staat wel zo gaaf zo`n enkel caferacer klokkie.
andere voorvorken hoeven er niet op. ik gooi er wp veren in en dan is het klaar. koplamp kan je makkelijk krijgen. en die hang je op met wat voorvorkklemmen wat jij al zei. speigels zijn ook geen probleem want die zet ik net als op m`n Hawkie gewoon als bar-ends er op. knipperlichies kan je door de lamporen heen bevestigen als je effe een gaatje boort.
mijn hoofdzorg is de montage van het stuur: hoe een stuur op de TRX kroonplaat te bevestigen en hoe aan goeie (langere) kabels te komen? heb jij een hele kit (inclusief kroonplaat) gekocht? of past de TDM kroonplaat op de poten van een TRX?
Omdat het niet simpel is om een polyester kuip te vinden voor een TRX aan een zacht prijsje.
Het moest een beetje low budget zijn voor op circuit.
Ik kon dus kiezen tussen een nieuwe (dure) poly kuip voor een TRX,of een gratis Honda kuip met een beetje opknapwerk.
Maar niemand die een idee heeft wat het probleem met mijn choke is?
Was nog niet bekend, zal de postbode wel komen brengenMooi zo!
Maar what's the damage.. ?
Omdat het niet simpel is om een polyester kuip te vinden voor een TRX aan een zacht prijsje.
Het moest een beetje low budget zijn voor op circuit.
Ik kon dus kiezen tussen een nieuwe (dure) poly kuip voor een TRX,of een gratis Honda kuip met een beetje opknapwerk.
Maar niemand die een idee heeft wat het probleem met mijn choke is?
Die foto die je gepost hebt, das dus mijn trix.
De voorvork is van een YZF750R uit 93 dus daar heb ik een SBK kit voor gekocht, (prachtige) kroonplaat met langere remkabels, stuur, stuureinden, een compleet onzinnige en dus niet te gebruiken ophanging voor het rempotje en nog wat klein spul wat ik niet nodig had. Ik weet niet of een TDM kroonplaat zonder meer past eerlijk gezegd. Ik geloof dat de meeste lui die hier een 'streetbar conversie' hebben gedaan ook een kitje hebben gekocht..
Los kan je de leidingen kopen bij deze lui bijvoorbeeld
@lookwell teller.. jes, my thoughts exactly..! Erg mooi, klassiek ogend, klein edoch digitaal compleet tellertje.. nou nog even rondvragen of t ook crap is
Ik zou m met behuizing (a 198 piek) willen trouwens, dat scheelt ook weer met bevestigen enzo..
trouwens, zijn de kabels niet zo te verleggen dat ze wel passen met een stuur? ik zat gisteren eens te kijken en het zag er naar uit dat je nog pittig wat kabel kunt vrijmaken als je de boel verlegd. maar dat zal wel wishfull thinking zijn.
Volgens mij valt dat tegen jah. Heb breder stuur op mijn TRX geplaatst en is kantje boord voor koppeling. Had geen centimeter meer moeten zijn (je moet ook kunnen sturen immers ).
Hallo iedereen,als Belg kom ik niet vaak op dit forum,maar nu ik ontdekt heb dat er ook een TRX topic is zal ik wat meer komen kijken.
Ik gebruik mijn TRX alleen op circuit dus wordt er niet zo heel veel mee gereden.
Eindelijk droog weer, dus klusdag voor de garageloze trx rijders onder ons.
De "duckt tape special" is klaar. Toch jammer dat er nu ff geen kenteken en knippers meer op zitten.
Was nog niet bekend, zal de postbode wel komen brengen