Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is natuurlijk ook zo, karakter van het blok speelt enorm mee. Ik wilde alleen aantonen dat tot ~140 kmh er al "teveel" vermogen aan boord is.
Ik merk zelf erg weinig van "ruckeln" (een beetje als ik er sterk op let, bij "woonerf" snelheden). Hebben we het over een '17 of later Tracer? Die zijn vermoedelijk anders.
Mijn probleem met slecht starten bij warme motor is net verholpen geweest met Forte, 2 sets gebruikt maar zonder noemenswaardig resultaat...
Wat is interessant ?En toch ben ik bang dat we na het daten geen verkering gaan krijgen
Ben jij of ken jij iemand die opzoek is naar een net ingereden Tracer (3000 km) met een paar leuke extra’s (led knippers, radiator cover, Givi ruitje) voor een interessante prijs? Stuur me een pb’tje.
En toch ben ik bang dat we na het daten geen verkering gaan krijgen
Ben jij of ken jij iemand die opzoek is naar een net ingereden Tracer (3000 km) met een paar leuke extra’s (led knippers, radiator cover, Givi ruitje) voor een interessante prijs? Stuur me een pb’tje.
Haha en wat gaat er voor in de plaats komen ? 790 Adventure?
Ik ben bang toch idd iets van onze oranje vrienden
Mooi ruitje!
ik zie dat ik een foutje getypt heb:
het moet zijn : Mijn probleem met slecht starten bij warme motor is NIET verholpen geweest met Forte.
Wat is interessant ?
Ik kom net van de oranje vrienden...Ik ben bang toch idd iets van onze oranje vrienden
Ik kom net van de oranje vrienden...
1 tip: koop geen eerste generatie van gelijk welk model...
Ik had een 1290 SAS, het vermogen is leuk maar elke maand stond ik bij de dealer: foutcodes, software updates, brandstoffileter...
Bij de 790 duke zijn ze ook blijkbaar niet geleerd uit hun fouten: olielekkages, quickshifter problemen, valse neutrale versnellingen,...
Hou ook rekening met de onderhoudskosten. Liggen ongeveer x2 soms x3 van die van een japanner.
Sinds 1 week nu eigenaar van de Tracer 900 GT, voorlopige conclusie;
Vermogen is meer dan voldoende en makkelijker en gedoseerder aanspreekbaar.
Duikt enorm vlot een bocht in
Alles voelt ook veel betrouwbaarder aan dan de ktm, wel af te wachten natuurlijk
Wie kent het volgende probleem met een Tracer uit 2016: perfecte koude start, maar na 100 meter rijden lijkt het alsof de ketting/aandrijving zwaar loopt, met gerammel..
Ja, dat dacht de dealer eerst ook, dat schijnt een bekend euvel te zijn, maar dat is bij mij niet het geval.Kan dit iets te maken hebben met de ratelende distributieketting / spanner die ik wel eens vermeld heb gezien bij oudere modellen?
Haha en wat gaat er voor in de plaats komen ? 790 Adventure?