Heb voor dezelfde keuze gestaan ~ 1,5 jaar geleden.
Koop ik een iets oudere TDM die minder heeft gelopen, of een iets jongere met meer ervaring.
Uiteindelijk gegaan voor de variant met meer ervaring na een proefrit. Ik vond de rode kleur niet zo, maar inmiddels ben ik er wel aan gewend.
100k op de teller, maar hij liep (loopt) als nieuw. Beter dan mijn vorige 900 met 30k op de teller.
Ook erg compleet met ABS,PC3 USB, zijkoffers, aangepaste vering voor en achter, en inmiddels voorzien van een setje akra's.
Overweeg nu alleen weer om hem te verkopen, maar dat komt omdat hij bij mijn ouders in de schuur staat en er eigenlijk te weinig uit komt tegenwoordig (iets met andere prioriteiten..) Maar dat zal bij jou niet spelen.
Koop ik een iets oudere TDM die minder heeft gelopen, of een iets jongere met meer ervaring.
Uiteindelijk gegaan voor de variant met meer ervaring na een proefrit. Ik vond de rode kleur niet zo, maar inmiddels ben ik er wel aan gewend.
100k op de teller, maar hij liep (loopt) als nieuw. Beter dan mijn vorige 900 met 30k op de teller.
Ook erg compleet met ABS,PC3 USB, zijkoffers, aangepaste vering voor en achter, en inmiddels voorzien van een setje akra's.
Overweeg nu alleen weer om hem te verkopen, maar dat komt omdat hij bij mijn ouders in de schuur staat en er eigenlijk te weinig uit komt tegenwoordig (iets met andere prioriteiten..) Maar dat zal bij jou niet spelen.