XTZ 750 Super Tenere - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mannen, ziehier, het kind is geboren: http://3ld.webhop.net 8-)

Binnenkort bij aanhoudende klimaatverbetering eens een wintertoertje plannen? :]

En lekker hak op tak: bandeninkoopactie is verplaatst naar eind februari! Klopt het overzicht nog?

En overzicht bestelling (graag kopieëren als je meedoet)

nobody:
Metzeler Tourance 140/80-17 69H €90
Mezeler Tourance 90/90-21 54H €65

Diesmer
Dutchdude:
Michelin Anakee 140/80-17 69H €86,24
Michelin Anakee 90/90-21 54H €56,12

Stray cat:
Metzeler Tourance 120/90-17 64S
Metzeler Tourance 90/90-21 54S setprijs €110

Diesmer
Dutchdude:
binnenbanden: R21 €9 en R17 €6

8-) http://3ld.webhop.net

Laatst bewerkt:
Zeg Drees, wat veel meer opvalt als de 850 blokken in XTZ frame foto's die je plaatst zijn die ubergeile wielen man !

O ja: Statusinformatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 12-01-2007 's , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-01-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 13-01-2007 Almere , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 13-01-2007 Almere , pakkettendistributie

Welke wielen bedoel je nou? Die van de TDM of die op de XTZ850. Die van die TDM viknie zo geweldig hoor. Die andere wel alleen jammer dat er niet een dubbele schijf aanzit.

Pakje is ook al binnen, ik had het ook al eerder gezien maar ik was niet thuis. Pakje was bij de buren afgegeven maar toen ik thuis kwam waren zij weer weg.
Inmiddels dus wel aangekomen. Mooie BMW "strik" :X

Laatst bewerkt:

Ziet er goed uit die site, staat nu ook bij de openingspost vet

Maareh, volgens jou verhaaltje zijn er ook van de fabriek uit 3VD korven in XTZ's geplaatst. Klopt dat wel? Zou best kunnen hoor maar ik had eigenlijk het idee dat er bij mij al door een vorige eigenaar een andere ingezet was.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit die site, staat nu ook bij de openingspost vet

Maareh, volgens jou verhaaltje zijn er ook van de fabriek uit 3VD korven in XTZ's geplaatst. Klopt dat wel? Zou best kunnen hoor maar ik had eigenlijk het idee dat er bij mij al door een vorige eigenaar een andere ingezet was.

verhaaltjes vertel ik niet.... maar dat wat jij schrijft lees ik ook nergens terug in de site, waar staat dat dan?

verhaaltjes vertel ik niet.... maar dat wat jij schrijft lees ik ook nergens terug in de site, waar staat dat dan?

Hier dus:
Er zijn 2 verschillende uitvoeringen van de koppelingskorf zoals die gebruikt worden in de XTZ 750:
de 3LD-16150 en de 3VD-16150. De laatste korf wordt ook gebruikt in de Yamaha TDM........

Nah, nu ik het zo nog eens lees, je kan het idd ook anders opvatten 8-)

Anyhoe, nu ga ik slapen, 't is al vroeg :z

Laatst bewerkt:
jaah mie toe, ik kan wel bezig blijven achter die comp! Volgende week bij goed weer es een ritje plannen?

monitoren is een groot woord, maar ik heb er een teller met uitgebreide statistieken bij gedaan, dat blauwige ding onderaan home, volgens mij zou dat ook moeten werken als jij erop drukt!

maarre---- schitterende dag, I'm off!

Binnenkort bij aanhoudende klimaatverbetering eens een wintertoertje plannen? :]

En lekker hak op tak: bandeninkoopactie is verplaatst naar eind februari! Klopt het overzicht nog?

En overzicht bestelling (graag kopieëren als je meedoet)

nobody:
Metzeler Tourance 140/80-17 69H €90
Mezeler Tourance 90/90-21 54H €65

Diesmer
Dutchdude:
Michelin Anakee 140/80-17 69H €86,24
Michelin Anakee 90/90-21 54H €56,12

Diesmer
Dutchdude:
binnenbanden: R21 €9 en R17 €6

8-) http://3ld.webhop.net

Heb mezelf van de lijst gehaald, bij goedkope motor.nl ben ik 30 euro meer kwijt per set maar dan incl. montage.
Hierbij het mailtje wat ik van ze terug heb gekregen, misschien dus ook wel interesant voor jullie.

Hallo,

Hierbij de prijzen van de door jou gevraagde banden:

Metzeler Tourance:
90/90-21: 63 euro
120/90-17: 78 euro

Achterband is momenteel niet voorradig, heb evt wel een achterband in de maat 130/80-17 voorradig, past in de meeste gevallen ook, deze kost 75 euro.

Montage op de motor kost 5 euro per velg, afvoer oude band kost 2,50 euro.
Kom je dus met de motor voor 2 banden dan komt er in totaal, op de genoemde prijzen van de banden, 15 euro bij.

Montage is evt ook mogelijk in de avonduren.
We werken vanuit huis en alleen op afspraak.

Laat maar weten of je geintersseerd bent.

Groetjes Kitty

www.goedkopemotor.nl

3LDrè er staat op het Duitse forum nog een blok van een 96 TRX te koop met naar ik meen dikke 50k op de klok.
Ik kom ook wel op het TDM/TRX forum maar kan maar moeilijk door een deur met die gasten, je moet eerst betalen wil je volledige toegang krijgen tot het forum.
Tis een beetje een kliek met een hoop opgeschep over hoeveel kennis er wel is daar.

Beetje jammer allemaal maar goed.

Servus allerseits ,
falls jemand noch über den nicht vorhandenen Winter was schrauben will und es noch an den passenden Teilen fehlt , kann ihm vielleicht jetzt geholfen werden ...

als da wären :

- Motor von ner 96er , 55tkm , neu beölt , Ölfilter/Zünkerzen neu , bei 40 tkm Ventile neu eingestellt

Succes

Volgens mij is er een beetje veel interesse voor het blok, kijk nog maar eens......

Ik heb nu contact met een TDM blok aanbieder. Kweet nog niet of het wat word, blijft altijd lastig om een los blok te kopen. Ik weet pas of de verkoper de waarheid verteld als het blok gaat draaien, dus als het geld en de tijd er al inzit.........

Ja ik heb het gezien, hij gaat nu per opbod verkopen.

Heeft Roelf niks liggen voor je, uit Zevenhuizen?

Die bied ook vaak wel wat aan op TDM-TRX.NL onder motormarkt.

Succes

PS heb nog steeds geen ST, moet eerst een motor kwijt. :Y

Hij heeft idd wel eens wat liggen. Ik vind echter de prijs erg hoog (1500-1600 euro). Ik denk wel dat zijn blokken goed zullen zijn dus dat geeft wel wat zekerheid maar toch.... in duitsland liggen de prijzen ongeveer halverwege lijkt het.
En daarbij, voor zo'n 2000 euro heb je een rijdende TDM uit 92-93, met niet al te gekke km-stand. Dan is het toch wat beter te beoordelen hoe het blok is. Het probleem is alleen dat je dan blijft zitten met een eh TDM750, en wie wil daar nou geld aan uitgeven :P

TDM 750.

Die verkoop je zo, geen mens die dat ziet. ;)

:+

Even terugkomend op deze:
37ebbe3e5fd4be10014479351d3269f2

Waar die afbeelding vandaankomt stond ook het volgende:
d1492777217eb8d23b4c96c5036fe82f

Vrij vertaald staat daar het volgende:
"Yamaha Motor Frankrijk stelt een replicaversie van de motor die zegevierde in Parijs-Dakar 1993. Verkocht voor de prijs van 140.000 F (21.343 €), is zij bestemd voor de kandidaten die serieus in rallys-raids willen spelen."

Zouden er nou nog van zulke machienes rondrijden (particulier)? Ben ze eigenlijk verders nog nergens tegengekomen.

Laatst bewerkt:
Heren, ik heb een wielset te koop (inclusief noppen banden). Ideaal als 2e wielset speciaal voor off road ritten. Iemand interesse?

Wrom nie?volgens mij heb je dan meer grip dus minder kans op omvallen. of zie ik het verkeerd...

Om lekker door het zand te crossen moet je er lak aan hebben of je eventueel je kappen en/of lak beschadigd. Ik heb toch het vermoeden dat dat voor jou iets te zonde is vanwege al het werk dat je eraan gehad hebt, en dat je daardoor niet ontspannen genoeg door het zand zal rijden.
Maar ook ik kan me vergissen natuurlijk...... 8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan