Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
intresse kan nooit kwaad.
Quanta costa?
Dan kan je ook voor deze gaan: klik
Hoi,
Ik vraag me af waarom er weinig superteneres te koop zijn met meer dan 40.000 km op de teller.
Duidt dit erop dat ze versleten zijn dan?
Sorry als ik hier mensen mee beledig maar ik ben op zoek naar een betrouwbare, degelijke en sterke allroad en mijn oog is gevallen op de supertenere. Maar ik heb een hekel aan sleutelen en nog een veel grotere hekel aan stilstaan.
Kan iemand mijn verhaal ontkrachten of bevestigen?
Duidt er alleen op dat mensen ze of niet durven aanbieden want/of mensen ze dan niet durven kopen, vanwege een getalletje zonder stil te staan bij hoe goed/sterk een motorfiets is, behalve BMW's dan, lijkt t (en dat is zowel voor motoren in t algemeen de ene kant op en BMW's de andere kant op niet altijd terecht)Ik vraag me af waarom er weinig superteneres te koop zijn met meer dan 40.000 km op de teller.
Dan kan je ook voor deze gaan: klik
Ik zou trouwens huiveriger zijn voor een motor met -weinig- km's dan met meer/veel km's
Goeie prijs, maar ik kan het nu ff nie opbrengen helaas...Ha Diesmer, voor 350€ is de set van jou!
Heb mezelf van de lijst gehaald, bij goedkope motor.nl ben ik 30 euro meer kwijt per set maar dan incl. montage.
Hierbij het mailtje wat ik van ze terug heb gekregen, misschien dus ook wel interesant voor jullie.
Hallo,
Hierbij de prijzen van de door jou gevraagde banden:
Metzeler Tourance:
90/90-21: 63 euro
120/90-17: 78 euro
Achterband is momenteel niet voorradig, heb evt wel een achterband in de maat 130/80-17 voorradig, past in de meeste gevallen ook, deze kost 75 euro.
Montage op de motor kost 5 euro per velg, afvoer oude band kost 2,50 euro.
Kom je dus met de motor voor 2 banden dan komt er in totaal, op de genoemde prijzen van de banden, 15 euro bij.
Montage is evt ook mogelijk in de avonduren.
We werken vanuit huis en alleen op afspraak.
Laat maar weten of je geintersseerd bent.
Groetjes Kitty
www.goedkopemotor.nl
Ik zal mijn XTZ ook maar eens laten zien.
Ik heb 'm sinds augustus, heeft zo'n 65.000 km op de teller en bevalt erg goed.
De koppeling moet ik nog maar eens bekijken als ik dat hier zo lees.[afbeelding]
Oh precies de kleurstelling die ik ook wil ~
op www.viavia.nl staat een blauwe (geen foto, maar zoveel blauwe types zijn er nie uitgebracht) aangeboden met 20k op de teller. Btje hoge prijs maar je kan es informeren natuurlijk....Oh precies de kleurstelling die ik ook wil ~
op www.viavia.nl staat een blauwe (geen foto, maar zoveel blauwe types zijn er nie uitgebracht) aangeboden met 20k op de teller. Btje hoge prijs maar je kan es informeren natuurlijk....
true, true. wist het bouwjaar nie meer, alleen blauw en de prijs stonden me nog bij van die advertentie.
Oh precies de kleurstelling die ik ook wil ~
Het gaat me niet zo zeer om een 89er maar om twee kleurstellingen.
Deze:
[afbeelding]
of die kleurstelling die Bogadde heeft.
Iig die met die zwarte velgen erin ~
Oke, ik ben op XTZ gebied leek , dacht dat er ook nog 89ers waren met alu kleur velgen.
Maar dit zijn ze idd, prachtig toch.
Die witte die staan geregeld te koop in Duitsland, misschien dat dat nog iets is.
Ligt er een beetje aan wat er verder nog overheen komt aan extra kosten.
vond je mijne nie mooi dan??Er is idd nog een derde '89 uitvoering zonder zwarte velgen maar die plaats ik hier niet
vond je mijne nie mooi dan??
Top man, stoere fiets