Het gaat om de nummers 2 en 5 en 17 en 18 in deze afbeelding. Dat zijn in elk geval de rubbers die ik vervangen heb.
[
afbeelding]
Ik weet natuurlijk niet of het bij jou echt nodig zal zijn. Ik denk dat het wel de moeite waard is om eerst te kijken hoe ze er bij jou uitzien. Bij mij zaten er in elk geval haarscheurtjes in en ze waren ook vrij hard geworden. Volgens mij moet je die haarscheurtjes wel kunnen zien. Anders kun je, terwijl de motor stationair loopt, ff met een brandbare stof (remmenreiniger schijnt te werken) op de rubbers spuiten . Als ie valse lucht zuigt gaat het toerental omhoog doordat ie die stof naar binnen zuigt.
17 en 18 is wss ook niet zo heel erg belangrijk, als jij ze nog gewoon op een normale manier over je carbs kunt schuiven hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Ook al zal het geen kwaad kunnen om ze te vervangen, als ze nog goed zijn is het natuurlijk zonde van de centen.