Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wie heeft er voor veel te weinig geld zijn XTZ op Speurders gezet?
klikkerdieklik
Hij maakt aardig wat reclame voor dit topic in zijn advertentie, moet je die fiets nie af gaan kraken natuurlijk...En geloof me, dat is echt niet "veels te weinig geld"
Hij maakt aardig wat reclame voor dit topic in zijn advertentie, moet je die fiets nie af gaan kraken natuurlijk...
Hij maakt aardig wat reclame voor dit topic in zijn advertentie, moet je die fiets nie af gaan kraken natuurlijk...
Ik heb het toch ook doorgestreept
Maar ff zonder gekheid, het is waarschijnlijk ook niet "TEVEEL" geld maar "VEEL TE WEINIG" is niet helemaal op z'n plaats denk ik.
Samen met de spullen die Baffo nog heeft liggen is er volgens mij best een leuke fiets van te maken voor niet al teveel geld.
Ik heb 't afgelopen weekend ook een "projectje" aangeschaft. In de 2e helft van februari komt ie pas mijn kant op (verhuisbende enzo) maar de koop is al wel gesloten.
[afbeelding]
XTZ850
Aaah die heb ik ook gezien op internet, vond hem met dat andere kontje wel erg gaaf om te zien. Was net een echte dakar.
Was ook niet te duur volgens mij.
En de juiste kleuren.
Yep die bedoel ik, dus jij hebt die gekocht. Toffe fiets.
Ja ik dacht niet dat ie te duur was, met een 850 blok erin en zo. Mooie roestvrijstalen downpipes
Als je dr weer vanaf wil mail je me maar.
Hoeveel ST's heb je er nou inmiddels? had je er niet ook nog in de schuur liggen? Of is die wegIk heb 't afgelopen weekend ook een "projectje" aangeschaft. In de 2e helft van februari komt ie pas mijn kant op (verhuisbende enzo) maar de koop is al wel gesloten.
XTZ850
Hoeveel ST's heb je er nou inmiddels? had je er niet ook nog in de schuur liggen? Of is die weg
Is die 850 een 3VD of een 4TX blok, het lijkt me een 3VD, zou ook beter passen bij een ST.
4EP, das tog TDM? of ben ik abuis. Ik d8 dat er een TRX blok in zat, of is dat hetzelfde blokAls code staat er in het carter trouwens 4EP , had ik ook nog nooit van gehoord.
4EP, das tog TDM? of ben ik abuis. Ik d8 dat er een TRX blok in zat, of is dat hetzelfde blok
idd, die haal ik waarschijnlijk door mekaarTRX blok? neehoor, ik denk dat je nu even abuis bent idd. Ik heb een tijdje terug wel een keer een afbeelding geplaats van een XTZ850TRX mss haal je die 2 nu door elkaar
weet je nog die parts die ik uit engeland heb gehaald? daar zat ook iets van een 4EP bij, weet niet exact meer wat, oliepomp ofzow, zal es checken. (als ik het nog heb iig)En die code: 4EP dat is idd TDM maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die code nog niet eerder in verband gebracht had met de TDM.
Hierook nog 1 in de blauw/geel/wit kleur voor een 10tje.
3ldre bedankt voor de tip. mijn linker zijkap was kapot en nu heb ik een nieuwe! zijkap voor inderdaad een tientje! (jammer dat de verzendkosten 15 euro waren haha)
maar ja kleinigheid hollie altied.
verdomd makkelijk en leuk zo'n forum.
nogmaals mijn dank.