Dan zou ik ook eens kijken naar een Cagiva Navigator. Dat is een DL1000 blok, maar dan met een perfect rijwielgedeelte.
Of een Aprilia Capo-Nord......... Beide motoren zijn veel, voor weinig!
Tdm900 blok inbouwen, leuke usd vork er in en je bent al een heel rond naar de ideale motor
yep, mijn idee. Of een 850 (270) blok. Stuk eenvoudiger in te bouwen natuurlijk dan een 900. Als ik zie hoe hard Dré wegtrekt met zn 850, dan heb je met een standaard ST echt het nakijken. Mocht ik ooit nog voor een andere motor gaan (voorlopig zeker niet. Andere prioriteiten), dan wellicht een tdm900 of een GS800. Die laatste beantwoordt overigens volledig aan jouw eisenpakket. (behalve de aanschaf wellicht)
Tdm900 blok inbouwen, leuke usd vork er in en je bent al een heel rond naar de ideale motor
yep, mijn idee. Of een 850 (270) blok. Stuk eenvoudiger in te bouwen natuurlijk dan een 900. Als ik zie hoe hard Dré wegtrekt met zn 850, dan heb je met een standaard ST echt het nakijken. Mocht ik ooit nog voor een andere motor gaan (voorlopig zeker niet. Andere prioriteiten), dan wellicht een tdm900 of een GS800. Die laatste beantwoordt overigens volledig aan jouw eisenpakket. (behalve de aanschaf wellicht)
Ben aan het rondkijken en kom tot de conclusie dat BMW gigantisch overprized zijn.
Voor een GSA 1150 van 2003 met bv 50k op de klok betaal je net zoveel als een DL1000 van 2008 met 13k op de klok.
En roesten/corroderen dat die BMW's doen, geloof me ze zijn niks beter dan welke andere Jap ook maar. Dus BMW heb ik eerst aan de kant geschoven. MT01 ook trouwens.
En een 900 in een Suup lepelen is me gewoon veel te veel werk, en dan heb je nog steeds een oud beest met een redelijk belabberd rijwielgedeelte.
Dus, keuzes keuzes....
Het mooie is dat je, andersom redenerend, tot de conclusie komt dat de ouwe vertrouwde suup op dit moment gewoon de beste fiets is
Ben aan het rondkijken en kom tot de conclusie dat BMW gigantisch overprized zijn.
Voor een GSA 1150 van 2003 met bv 50k op de klok betaal je net zoveel als een DL1000 van 2008 met 13k op de klok.
En roesten/corroderen dat die BMW's doen, geloof me ze zijn niks beter dan welke andere Jap ook maar. Dus BMW heb ik eerst aan de kant geschoven. MT01 ook trouwens.
En een 900 in een Suup lepelen is me gewoon veel te veel werk, en dan heb je nog steeds een oud beest met een redelijk belabberd rijwielgedeelte.
Dus, keuzes keuzes....
Het mooie is dat je, andersom redenerend, tot de conclusie komt dat de ouwe vertrouwde suup op dit moment gewoon de beste fiets is