Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo allemaal,
Ik ben Ruud en ik heb eindelijk een St gekocht :D.
Het is een project. Een supermotard is het einddoel.
Daarom alvast een paar vragen.
De wielen van een TDM, gaat dat passen? Ik heb wel iets gelezen dat het achterwiel er zo in kan.
Staat er op dit forum info over? Wel gezocht, niet gevonden.
Alvast bedankt.
Ow hier gaat ie op lijken
[afbeelding]
Groeten Ruud
Hallo,
Als iemand mij kan vertellen of de complete voorvork van een TDM (en dan ook of er verschillen zijn tussen de verschillende modellen 91-96 en 96-2001) in het balhoofd van een XTZ750 past, dan kan ik opzoek gaan naar iemand met een TDM die het hele zooitje wil ruilen.
Er zal toch wel iemand op deze aardbol zijn die dit idee tot de praktijk heeft gebracht?
Op deze foto zie ik wel de voorvork van een XTZ750 in een TDM zitten. Jammer dat ik er verder geen info of meer foto's van kan vinden.
[afbeelding]
Greetz..
Gewoon 0 regen gehad. Er werd alleen maar geklaagd dat het zo warm wasweet niet of ik kom,giet hier.
Huh? Mijn motorpak is doorweekt.Gewoon 0 regen gehad. Er werd alleen maar geklaagd dat het zo warm was
Thug-----------1996--------89000km----(orig. 750-blok)hoe oud zijn die blokken van jullie eigenlijk allemaal?
In combi van leeftijd en km-leeftijd dan...
baasje---------jaar--------kms-----------(opm.)
mattijsw-------1991-------42000 km----(orig. 750-blok)
uiteraardHehehe, gelijk weer een Thug-waardige avatar zie ik
Het was gezellig en smakelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Ik zie dat Daan_M er wel opstaat, maar alleen de verkeerde kant. Namelijk zijn voetzool, sorry, er stond blijkbaar iemand in de weg, maar je was er wel. Staat genoteerd )
Bedankt allen! Waren ook erg mooie routes. Ik kom nooit in dat deel van ons land.
Over 2 weken is er een grote meeting in Kent, een kwartier van het treinstation aan de andere kant van de grote sloot. Kijk op www.super-tenere.net voor alle info!
Was een leuke dag vandaag. Fijn dat ik weer niet op de foto sta
Maar ja. Weet iemand nog een achterveer te vinden? gereviseerd of een instelbare die betaalbaar is?
Mijn achterveer is echt op
Blij dat ik even langs ben geweest, was gezellige middag. Weer perfect, als je goed kijk zie ik mijn motor net staan op de eerste foto.
Liever originele anders wordt het mengsel wel heeeel arm.Ik heb alleen de hoofdsproeier vervangen door de zwitserse en de stationaire laten zitten.En natuurlijk wel de naalden en buizen vervangen.Resultaat 1 op 18 :-)