XTZ 750 Super Ténéré - Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
T`is hier droog en volgens buienradar blijft dat ook ff zo.
Op naar de camping dus. *O* *O*

Was gister ook erg gezellig. :Y

Ruud bedoelt deze:

full

Gaaf toch?

Zo, na de koffie aan de uitlaat. *D Heb gisteren z'n Laser Pro-duro overgenomen...
Toch nog sneller een gevonden dan verwacht.
grt,
Pim

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben Ruud en ik heb eindelijk een St gekocht :D.
Het is een project. Een supermotard is het einddoel.
Daarom alvast een paar vragen.

De wielen van een TDM, gaat dat passen? Ik heb wel iets gelezen dat het achterwiel er zo in kan.
Staat er op dit forum info over? Wel gezocht, niet gevonden.

Alvast bedankt.

Ow hier gaat ie op lijken
[afbeelding]

Groeten Ruud

Hallo,

Als iemand mij kan vertellen of de complete voorvork van een TDM (en dan ook of er verschillen zijn tussen de verschillende modellen 91-96 en 96-2001) in het balhoofd van een XTZ750 past, dan kan ik opzoek gaan naar iemand met een TDM die het hele zooitje wil ruilen.

Er zal toch wel iemand op deze aardbol zijn die dit idee tot de praktijk heeft gebracht? ;)

Op deze foto zie ik wel de voorvork van een XTZ750 in een TDM zitten. Jammer dat ik er verder geen info of meer foto's van kan vinden.
board_profile_cgi.jpg

Greetz..

Laatst bewerkt:
Hallo,

Als iemand mij kan vertellen of de complete voorvork van een TDM (en dan ook of er verschillen zijn tussen de verschillende modellen 91-96 en 96-2001) in het balhoofd van een XTZ750 past, dan kan ik opzoek gaan naar iemand met een TDM die het hele zooitje wil ruilen.

Er zal toch wel iemand op deze aardbol zijn die dit idee tot de praktijk heeft gebracht? ;)

Op deze foto zie ik wel de voorvork van een XTZ750 in een TDM zitten. Jammer dat ik er verder geen info of meer foto's van kan vinden.
[afbeelding]

Greetz..

xtz750.com

ik heb eventueel nog een setje TDM wielen over. PM als je interesse hebt

hoe oud zijn die blokken van jullie eigenlijk allemaal?
In combi van leeftijd en km-leeftijd dan...

baasje---------jaar--------kms-----------(opm.)
mattijsw-------1991-------42000 km----(orig. 750-blok)
Thug-----------1996--------89000km----(orig. 750-blok)

Zo meld me ook weer eens even, na veel aan 4 wielers gesleuteld te hebben ben ik (weer) aan de XTZ begonnen. Nog steeds een lekke koppakking maar bij 400 km moet er 1/2 liter water bij. Dus heb ik de kop nog wat aangetrokken om te zien of dat helpt.

Maar nu moet ik me timing weer goed zetten en was ik hier ff aan het zoeken.

Hoe was de meet? Best ok als ik naar het weer kijk!!!!

Laatst bewerkt:
Hehehe, gelijk weer een Thug-waardige avatar zie ik ;)

Het was gezellig en smakelijk.
IMG_0192.jpg

IMG_0191.jpg

IMAG0074.jpg

IMG_0195.jpg

IMG_0196.jpg

IMG_0197.jpg

IMG_0198.jpg

IMG_0199.jpg

IMG_0200.jpg

IMG_0202.jpg

(Ik zie dat Daan_M er wel opstaat, maar alleen de verkeerde kant. Namelijk zijn voetzool, sorry, er stond blijkbaar iemand in de weg, maar je was er wel. Staat genoteerd :P )

Bedankt allen! Waren ook erg mooie routes. Ik kom nooit in dat deel van ons land. :Y

Over 2 weken is er een grote meeting in Kent, een kwartier van het treinstation aan de andere kant van de grote sloot. Kijk op www.super-tenere.net voor alle info!

Hehehe, gelijk weer een Thug-waardige avatar zie ik ;)
O-) uiteraard O-)

Het was gezellig en smakelijk.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(Ik zie dat Daan_M er wel opstaat, maar alleen de verkeerde kant. Namelijk zijn voetzool, sorry, er stond blijkbaar iemand in de weg, maar je was er wel. Staat genoteerd :P )

Bedankt allen! Waren ook erg mooie routes. Ik kom nooit in dat deel van ons land. :Y

Over 2 weken is er een grote meeting in Kent, een kwartier van het treinstation aan de andere kant van de grote sloot. Kijk op www.super-tenere.net voor alle info!

Ziet er goed uit!!

Jammer dat de mijne rijdbaar was/is. De zomer moet nog beginnen dus dat komt goed!!!

Was een leuke dag vandaag. Fijn dat ik weer niet op de foto sta '(
Maar ja. Weet iemand nog een achterveer te vinden? gereviseerd of een instelbare die betaalbaar is?
Mijn achterveer is echt op

Was een leuke dag vandaag. Fijn dat ik weer niet op de foto sta '(
Maar ja. Weet iemand nog een achterveer te vinden? gereviseerd of een instelbare die betaalbaar is?
Mijn achterveer is echt op

Informeer even bij Jan Droog voor een revisie. Best de moeite van het afwegen waard.

Ennuh, ik weet zeker dat je wel op andere foto's staat :Y

Ivokim, hoe is het met je broem, wat is er kapot gegaan op de heenweg?
En Prodrive, waar was je? het was zulk mooi weer!

OK Daan, je was er.... bewijsmateriaal zie onder
Mooie meeting heren, ik heb ervan genoten! Hardstikke bedankt voor het organiseren, route voorrijden en meer.

full

Blij dat ik even langs ben geweest, was gezellige middag. Weer perfect, als je goed kijk zie ik mijn motor net staan op de eerste foto.

Idd, een zeer geslaagde dag. Hulde voor de mensen die hier weer tijd en energie in gestoken hebben op welke manier dan ook.

Het is zeer gewaardeerd.

En de Suup heeft me weer zonder een misse slag thuis gebracht. :}

Hey mannen,

Zo te zien was het een geslaagd weekend!

Hopelijk kan ik de volgende keer wel mee.......

Blij dat ik even langs ben geweest, was gezellige middag. Weer perfect, als je goed kijk zie ik mijn motor net staan op de eerste foto.

Hahaha, viel wel een beetje buiten de boot ja, je Yamaha KLX 600. _O-

Ik zie net je achterspatbord uit de berging steken.

full

En daar sta je met je goeie gedrag..... ;( B|

Jammer dat ik de meeting heb gemist, ziet er in ieder geval top uit. Ik lees de (sterke) verhalen graag, en zie de plaatjes wel voorbij komen.

Ben dus gestrand met een 'vreemd' euvel en uiteindelijk met een sleepwagen van de ANWB naar huis gebracht....
De motor schokte een paar keer, en viel toen dood. Alsof de peut op was, maar dat is niet zo had immers de tank vol. Had wel wat gereedschap bij, maar kon de bougies er niet uithalen. ANWB meneer constateerde geen vonk, en geen zin/mogelijkheden/tijd/kennis om in de berm de XTZ uit elkaar te trekken op zoek naar een draadbreuk. Dus met de sleepdienst naar huis. Saillant detail, net even uit nieuwsgierigheid geprobeerd, en warempel de S10 sloeg aan... |( |( Dus op zoek naar de storing...

Ik heb op de terugweg ter hoogte van barneveld nog even een stortbui gehad, bij thuiskomst al weer zo goed als droog gewaaid dus viel mee. Ik had eigenlijk ook een andere afslag genomen dan dat ik van plan was (gebeurde me vaker vandaag O-) ) Mogelijk had ik de bui helemaal misgelopen als ik me aan m'n eigen plan had gehouden |(

Leuke dag gehad verders dus dat kleinigheidje kan ik snel weer vergeten.
Goed geregeld allemaal.

@Ivo: balen man, zo te zien ben je ook niet erg ver van huis gestrand. Harderwijk?

in de categorie klassieke dilemma's heb ik voor het weekeindjeweg.nl gekozen, was ook leuk.
Zo te zien is het een toffe meeting geweest!

en wat een mooi groot windscherm op die voorlaatste foto, van wie is die?

Laatst bewerkt:
scherm van pockey - admin van de UK-site

iets anders; koppelingskorf. check PB

Dat ziet er gezellig uit, ik zat zelf net in Frankrijk en weer 1400Km met mijn ST gereden.
geconstateerd: hoog verbruik en zwarte bougies plus nukkig gedrag op lage snelheden, op de snelweg gaat ie als een raket.
Heb nu nieuwe naaldbuizen besteld plus Zwitserland set bij Kedo, heb nu Dynojet 2 en denk dat dat ook niet zo optimaal is. Mijn doel is een zo groot mogelijk actieradius, kan een zwitserland set nog werken met K&N filters of liever de originele erop?

Liever originele anders wordt het mengsel wel heeeel arm.Ik heb alleen de hoofdsproeier vervangen door de zwitserse en de stationaire laten zitten.En natuurlijk wel de naalden en buizen vervangen.Resultaat 1 op 18 :-)

Liever originele anders wordt het mengsel wel heeeel arm.Ik heb alleen de hoofdsproeier vervangen door de zwitserse en de stationaire laten zitten.En natuurlijk wel de naalden en buizen vervangen.Resultaat 1 op 18 :-)

IDEM :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan