dutchdude
MF veteraan
Dit bestande bedoelde ik inderdaad, ik kan hier niet echt goed lezen wat er bij geschreven staat, of dit aan mijn pc, ogen of mijn beheersing van de duitse taal licht laat ik in het midden.
Maar ik vraag mij inderdaad af of het iets oplost om dat halve ringetje er onder te leggen.
wat ik wel heb geconcludeerd na dat ik vandaag de ijzere ringetjes onder de naald vandaag heb gehaald en de circlip een standje omlaag had gedaan dat dit super veel verschil maakt, de motor reed bijna niet meer alleen nog stationair of volgas. Daarna weer alles er af geschroefd en de nalde naast elkaar gelegd of ik niet misschien een omlaag en een omhoog had gedaan maar dit was zeer niet het geval. Wat mij toen wel op viel was dat , de kunstof witte schijfjes verschillend waren van dikte de een was 2,55 mm en de andere was 2,05 mm. Als een 1/2 standje van de sproeier naald zo veel verschil maakt dan kan dit verschil in dikte wel een het probleem zijn geweest. Heb bij MVDMVS 2 gelijke opgehaald (helaas wel allebij 1,98 mm). maar we gaan het zien, ik heb ze in de middelste stand met de ijzere ringetjes gemonteerd.
Helaas had ik andere verplichtingen en kon ik het dus niet afmaken morgen verder kijken!
Groet Jorrit
Het is een overzichtsplaatje, alleen van belang als je Dynojet hebt ingebouwd in je carbs.
de onderdeeltjes van links naar rechts:
+ Yamaha Stahlscheibe DM 11mm
+ Yamaha Kunststoffscheibe (weiss)
+ Dynojet Nadelclip
+ Dynojet Unterlagscheibe klein
+ Yamaha Federfassung (weiss)
+ Dynojet Feder
en misschien heb je hier nog wat aan:
afstellen:
> volgas: om de juiste sproeiermaat bepalen, motor blaast goed, geen haperen/inhouden
> als je de goede sproeiermaat hebt gevonden dan halfgas/middengebied: juiste naaldhoogte bepalen, motor pakt goed op
> en de finesse, weinig gas: mengselstelschroef
check de brandkleur van de bougies, daaruit kun je veel afleiden
synchroniseer de cylinders
o ja en ene probleemoplosser
Laatst bewerkt: