OldekerkXS11
Rookie
- 4 jul 2023
- 11
- 4
Goedenavond iedereen,
Ik heb me al even netjes voorgesteld in dit topic: Voorstelbericht Dennis
Nu ik mijn xs bijna helemaal uit elkaar heb gehaald en weer grotendeels in elkaar zit, loop ik tegen wat uitdagingen aan.
Alles zit er weer op (Behalve vacuumvervroeger, want die heeft in mijn bezit nog nooit een slang gehad), en wat startpiloot kwam de oude xs na bijna 2 jaar stilstaan plotseling tot leven. Ik werd hier heel erg gelukkig van, want ik mis dit beest toch wel nu....
Hij loopt, maar..........niet mooi helaas.
De klachten:
Hij ploft in de carburateurs
Hij loopt stationair op een te hoog toerental.
Bij uitschakelen ploft hij binnen 2 seconden in de linker en daarna in de rechter uitlaat (2 naar 1 uitaten)
Soms worden verschillende uitlaatbochten ook niet warm
Ik heb het originele luchtfilter (had er voor de show van die kelkjes op), en de carbs zijn ook de orginele waar ik die 100.000km mee hbe gereden.
Heeft iemand enige suggesties waar ik dit in moet gaan zoeken? wellicht is het simpel hoor, maar ik loop een beetje vast.
Heb alle aansluitingen goed dicht, dus geen valse lucht (of minimaal).
Ik hoor graag waar jullie aan denken.....
Dank jullie, Dennis
Ik heb me al even netjes voorgesteld in dit topic: Voorstelbericht Dennis
Nu ik mijn xs bijna helemaal uit elkaar heb gehaald en weer grotendeels in elkaar zit, loop ik tegen wat uitdagingen aan.
Alles zit er weer op (Behalve vacuumvervroeger, want die heeft in mijn bezit nog nooit een slang gehad), en wat startpiloot kwam de oude xs na bijna 2 jaar stilstaan plotseling tot leven. Ik werd hier heel erg gelukkig van, want ik mis dit beest toch wel nu....
Hij loopt, maar..........niet mooi helaas.
De klachten:
Hij ploft in de carburateurs
Hij loopt stationair op een te hoog toerental.
Bij uitschakelen ploft hij binnen 2 seconden in de linker en daarna in de rechter uitlaat (2 naar 1 uitaten)
Soms worden verschillende uitlaatbochten ook niet warm
Ik heb het originele luchtfilter (had er voor de show van die kelkjes op), en de carbs zijn ook de orginele waar ik die 100.000km mee hbe gereden.
Heeft iemand enige suggesties waar ik dit in moet gaan zoeken? wellicht is het simpel hoor, maar ik loop een beetje vast.
Heb alle aansluitingen goed dicht, dus geen valse lucht (of minimaal).
Ik hoor graag waar jullie aan denken.....
Dank jullie, Dennis