WSBK Slowchat seizoen 2021

Wie wordt WSBK kampioen 2021?

  • Johnathan Rea, magnifact 7

    Stemmen: 24 40,0%
  • Scott Redding

    Stemmen: 13 21,7%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 18 30,0%
  • Chaz Davies

    Stemmen: 1 1,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 2 3,3%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 1 1,7%
  • Gerrit Gerloff

    Stemmen: 0 0,0%
  • Loris Baz

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Nou, ik zit er weer klaar voor.
Het is een beetje vochtig de baan, en ze verwachten later wat regen hoorde ik.
Hopelijk word het weer een mooie Superpole! 🙂
 
P2 Sykes, en Michael P3!! 2 BMW's op het podium, *O* *O*
:t Ja het lijkt er op dat ze vooruit gaan. Nu nog stappen maken om dit ook in de volledige races voor elkaar te krijgen. En dan nog zorgen dat Sykes niet meer voorbij komt.
 
:t Ja het lijkt er op dat ze vooruit gaan. Nu nog stappen maken om dit ook in de volledige races voor elkaar te krijgen. En dan nog zorgen dat Sykes niet meer voorbij komt.
Er zijn wel updates voor de BMW's gedaan, het ziet eruit dat ze op de goede weg zijn inderdaad.
Nu het CEV, is ook te zien, en erna weer race 2 WSBK. Heb het er weer druk mee deze zondag. _O- 🙂👍
 
Met die wisselende omstandigheden zegt mij dit aan de kant van BMW nog niet zo veel. In Aragon zaten ze er in wisselende omstandigheden ook aardig bij.
 
Met die wisselende omstandigheden zegt mij dit aan de kant van BMW nog niet zo veel. In Aragon zaten ze er in wisselende omstandigheden ook aardig bij.
Klopt! In deze omstandigheden zitten ze er telkens goed bij. In "normale" (wat is normaal?) droge omstandigheden komen ze echt nog tekort. En of dat gat naar Rea ooit nog door welk team dan ook wordt gedicht, vraag ik me af.
 
Klopt! In deze omstandigheden zitten ze er telkens goed bij. In "normale" (wat is normaal?) droge omstandigheden komen ze echt nog tekort. En of dat gat naar Rea ooit nog door welk team dan ook wordt gedicht, vraag ik me af.
Misschien in de toekomst Toprak?
 
Klopt! In deze omstandigheden zitten ze er telkens goed bij. In "normale" (wat is normaal?) droge omstandigheden komen ze echt nog tekort. En of dat gat naar Rea ooit nog door welk team dan ook wordt gedicht, vraag ik me af.
Toprak doet tot nu toe anders weinig onder voor Rea. Voelde zich vanmorgen op de inters duidelijk minder dan op slicks gisteren dus ik hoop dat race 2 droog is.
 
Toprak doet tot nu toe anders weinig onder voor Rea. Voelde zich vanmorgen op de inters duidelijk minder dan op slicks gisteren dus ik hoop dat race 2 droog is.
Jup en nu Rea nog verslaan voor de titel, dat is de afgelopen jaren toch even wat lastiger gebleken. Maar we gaan het zien.
 
Waarom heeft Mickey de snelheid van Sykes niet? Ik weiger te geloven dat Sykes in het algemeen beter is.
 
je moet van héél goeden huize zijn om sneller dan Sykes te zijn op Donnington. op zijn minst een Rea of Toprak huis !
Nu je het zegt kan ik me ook herinneren dat Sykes zich altijd erg lekker vind op Donington Park. Maar Mickey behaalde hier ook zijn eerste een-tweetje. En zie vaker dat Sykes sneller is dan Michael. Ik denk zelf dat Michael nog wat moet wennen aan de bike.
 
Nu je het zegt kan ik me ook herinneren dat Sykes zich altijd erg lekker vind op Donington Park. Maar Mickey behaalde hier ook zijn eerste een-tweetje. En zie vaker dat Sykes sneller is dan Michael. Ik denk zelf dat Michael nog wat moet wennen aan de bike.
Assen is onderweg dus de rollen worden omgedraaid:Y
Sykes gaat goed op de 2021 BMW wat uiteraard goed is in het geheel voor BMW en Michael.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Assen is onderweg dus de rollen worden omgedraaid:Y
Sykes gaat goed op de 2021 BMW wat uiteraard goed is in het geheel voor BMW en Michael.
Jaaa Duikersloot, Meeuwenmeer, Hoge Heide en er dan in de Ramshoek voor komen, ik kijk er nu al naar uit. Hopelijk werkt de BMW ook een beetje mee :t
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan