1. Wie weet er dus nu al, of heeft in elk geval interesse om een lang weekend naar eifel te gaan met fraanske e.a. (pinkster)
Ik WIL wel mee met hemelvaart volgend jaar, maar kan dat nu nog niet zeggen of het lukt..
Voor wat betreft het opsplitsen in een "aso"groep en een rustige groep: Ik denk niet dat er een "aso" groep is, het is een feit dat er achteraan in de groep meer gasgegeven moet worden om de voorste in de groep bij te houden. Dus degene die minder snel is als de andere voortaan voorin denk ik dan.
Ik vind het opsplitsen geen optie, juist omdat het zo leuk is om met ALLE corsaro,s te rijden. Daarvoor spreken we toch af neem ik aan.
Volgende Corsaro dag: 18 / 19 augustus of 16 september.........
Ik WIL wel mee met hemelvaart volgend jaar, maar kan dat nu nog niet zeggen of het lukt..
Voor wat betreft het opsplitsen in een "aso"groep en een rustige groep: Ik denk niet dat er een "aso" groep is, het is een feit dat er achteraan in de groep meer gasgegeven moet worden om de voorste in de groep bij te houden. Dus degene die minder snel is als de andere voortaan voorin denk ik dan.
Ik vind het opsplitsen geen optie, juist omdat het zo leuk is om met ALLE corsaro,s te rijden. Daarvoor spreken we toch af neem ik aan.
Inderdaad, volgende keer beter. No worries, zoals ze in australie zeggen!!
En louwheelie, waar zijn de plaatjes die je vrouw geschoten heeft??
Hallo heren Morinisti,
ik ben alweer een hele week eigenaar van een zwarte Corsaro Veloce. Ja die zijn er ook, alhoewel het geduld vereist v.w.b de registratie. Ze worden normaal niet geleverd hier te lande. Ben wezen knallen met een aantal maats en 700km later stelt mijn Veloce niet teleur. Integendeel, wat een kanon zeg.......Het heeft wel,een bijna aan het bovenmenselijke grenzende,zelfbeheersing gekost om door die eerste paar honderd kilometer te komen zoals de fabrikant dit voorschrijft.....Een klein smet op het blazoen was echter een douche van blauwe koelvloeistof uit het expansievat na 'stevig' doorrijden. Ik heb de temperaturen in de gaten gehouden en die bleven normaal. M.a.w zo'n 80 graden bij lekker doorrijden en rond de 70 graden bij een wat beschaafder tempo. Heeft een van jullie dit eerder meegemaakt? De machine is nu terug naar Bruggeman voor een servicebeurt en om vermeld euvel te laten verhelpen. Ik heb begrepen dat Morini op de hoogte is en dat er naar een oplossing wordt gezocht. Mogelijk is er reeds een modificatie beschikbaar, althans volgens mijn contactpersoon bij Bruggeman in Nieuw Vennep. Overigens ben ik tot nu toe dik tevreden over Bruggeman en heb alle vertrouwen dat alles in orde komt. Wellicht tot ziens bij een van jullie meetings.
Hallo Fraanske,
Hemelvaart volgend jaar is best wel ver in de toekomst, maar lijkt me erg leuk. Ik volg het forum al een tijdje. Eigenlijk sinds ik een proefrit had gemaakt en ik dat verdomde ding niet uit mijn gedachten kon bannen. Overigens ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan, want ik heb zowat alle naakte Italianen bereden.......De onvolkomenheden die er zijn mogen toch bij mij de pret niet drukken. Elke motorliefhebber die geconfronteerd wordt met de sound van een Corsaro met open Termignoni's staat te grijnzen van oor tot oor. Verder hoop ik zo nu en dan ook eens iets zinnigs te kunnen bijdragen. Groet en happy riding
Hallo mannen, ik wil jullie feestje niet bederven maar zijn jullie ooit al eens met hemelvaart in de Eifel geweest?
Hemelvaart is een internationale feestdag..........en dan zit heel Duitsland, België, Luxemburg en Nederland met de motor , maar hoofdzakelijk met de auto, in de Eifel te touren
Dat zijn ook de dagen dat de duitse politie besluit de bodem van de schatkist te dichten, voor zover ze er al niet dagelijks staan. Met een motor die meer lawaai maakt dan standaard kan het zomaar voorkomen dat je bij iemand achterop je reis moet vervolgen....
Dat geldt trouwens ook voor de Ardennen en onze Mergelland route..
En als jullie toch gaan, heel goed vooruitkijken
Hallo mannen, ik wil jullie feestje niet bederven maar zijn jullie ooit al eens met hemelvaart in de Eifel geweest?
Hemelvaart is een internationale feestdag..........en dan zit heel Duitsland, België, Luxemburg en Nederland met de motor , maar hoofdzakelijk met de auto, in de Eifel te touren
Dat zijn ook de dagen dat de duitse politie besluit de bodem van de schatkist te dichten, voor zover ze er al niet dagelijks staan. Met een motor die meer lawaai maakt dan standaard kan het zomaar voorkomen dat je bij iemand achterop je reis moet vervolgen....
Dat geldt trouwens ook voor de Ardennen en onze Mergelland route..
En als jullie toch gaan, heel goed vooruitkijken
mee eens....
als wij "als min of meer local's en vaste 2 x per maand eifelgangers" ergens wegblijven op hemelvaart is het wel de eifel.
te druk, te veel polizei, teveel malloten-toeristen in koekblikken en campers en teveel "wannebe fast motorrijders die er normaal nooit komen en er de weg niet weten"
niet tof en al jaren een "no -go" hier..idd geen aanrader dus
zou ik zelfs eerder voor de Ardennen kiezen.