Probleem 1
Zoals jullie weten begaf de versnellingsbak van Bob zijn Corsaro het tijdens ons verblijf in de Eifel. Het heeft twee weken geduurd voordat Bruggeman Motoren in Nieuw-Vennep de tijd vond om een kijkje te nemen en inmiddels weten we meer.
Bob zijn versnellingsbak is naar zijn malle moer, na nog geen 2.800 kilometer te hebben gereden
Ze spreken over het splitsen van het blok, maar Bob ziet het uiteraard niet zitten om met een gereviseerde motor rond te rijden, terwijl de fiets nog maar 5 maanden jong is.
Probleem 2
Toen ik mijn motor ophaalde in december, bleek de tank beschadigd, een nieuwe zou geregeld worden. Inmiddels ben ik 6 maanden verder, zijn er drie tanken geleverd, waarvan er twee beschadigd waren en een derde een kleur geel heeft die totaal niet lijkt op Special Yellow, waar ik 500 euro voor heb betaald
TriColore stelde nu voor om mij een nieuw achterdeel te leveren, in dezelfde pisgele kleur van de tank, een totaal belachelijk oplossing, rij ik nog altijd rond met een spatbord en vliegenscherm in een andere kleur.
Pisgele tank, er zit geen enkel parelmoer of limoen tint in
Na 6 maanden ben ik het dus zat en heb Bruggeman gevraagd mijn 500 euro voor Special Yellow terug te storten, ik laat mijn motor wel opnieuw spuiten, het is van de zotte, maar ik ben de "niet" oplossingen zat.
Probleem 3
Zowel bij Bob als bij mij kan plots de hele motor onder de koelvloeistog gekotst worden, je wordt er niet blij van. Om onduidelijke reden vult het expansie vat zich met koelvloeistof, net zolang tot deze vol is en dan spuit het via een gaatje in het dopje precies over de tank en de rijder, is ons al meerdere malen gebeurd. TriColore snapt het niet, een oplossing is nog niet aangedragen.
Ik hou jullie op de hoogte.