wie heeft de bevestigingsbrief van de TT 06

heb jij hem al??

  • ja

    Stemmen: 2 28,6%
  • nee

    Stemmen: 5 71,4%

  • Totaal aantal stemmers
    7

TheVince48

Die hard MF'er
1 nov 2005
980
1
Winschoten
wie heeft de bevesigings brief van de bestelde kaarten voor de TT 2006 al gekregen??

ik nog niet (dit jaar missichien wat later???)
 
Worden als het goed is in januari verstuurd,hebben geloof ik een
nieuw reserveringssysteem in gebruik genomen wat voor vertraging heeft gezorgd.
 
Wat staat er eigenlijk in die brief?

Dat ze je bestelling hebben ontvangen? Of staat er wat je (eventueel) krijgt?
 
Je krijgt eerst een brief waarin staat wat de toegewezen plaatsen zijn en pas kort voor de TT de echte kaarten.

Als je voor het eerst kaarten besteld dan kom je nooit op hoofd of GT tribune, die zijn voor de vaste bezoekers. Er wordt een historie bijgehouden, als je eenmaal op de GT zit dan zit je daar voor de rest van je leven (mits je op tijd besteld (=1 dag na de TT))
 
Je krijgt eerst een brief waarin staat wat de toegewezen plaatsen zijn en pas kort voor de TT de echte kaarten.

Als je voor het eerst kaarten besteld dan kom je nooit op hoofd of GT tribune, die zijn voor de vaste bezoekers. Er wordt een historie bijgehouden, als je eenmaal op de GT zit dan zit je daar voor de rest van je leven (mits je op tijd besteld (=1 dag na de TT))


nou jij kwakt wat weg zeg ik ga sinds 2004 naar de tt eerste keer de gt tribune dit jaar de hooft tribune en de komende tt waarschijnlijk ook de hoofdtribune (anders word het de tt-world tribune) maar ik heb de bestelling per fax gedaan op de dag van de tt van dit jaar dus reken op de hoofd tribune
 
TT world tribune ben ik ook wel benieuwt naar. Maar ik zat afgelopen keer prima op de hoofdtibune en dat wil ik uiteraard weer!
 
Ik heb alleen een elektronische bevestiging van de kaarten voor de nieuwe Strubben tribune. En voor de rest zie ik het wel.

Heb onderhand ook een slaapplaats in Assen geregeld voor vrijdag op zaterdag. Hoef ik iig niet in de file te staan op de zaterdagmorgen.

En dit allemaal na 30 jaar, de laatste keer was nl een 1976....snikheet toen.
 
hey, ik wil/ga ook naar de TT 2006, maar heb nog niks besteld....is dat persee nodig ?? of kom je aldaar toch ook binnn?
 
Ligt eraan wat je wilt, staan aan de dijken of zitten!

Zitten = bestellen
Staan = op de bonnefooi die kant op!

Ik sta al jaren, elke keer ergens anders! Geweldige sfeer en nog maar 1 keer een minder leuk plekje gehad!

See ya :]
 
Elke jaar weer op de eerste rang!! :P :P


ben namelijk EHBO'er op Assen en ik sta gewoon aan de zijlijn.

[me]Waar zal ik dit jaar eens staan? GT? Mandeveen? Madijk?[/me]
 
het is voor mij nu officieel de organistatie heeft een nieuw bestel systeem en komen daarom de bevestigingsbrieven ergens in februari (had een mailtje gestuurt en terug gekregen) ene zoals de posts hier boven al te lezen is kun je tijdens het TT weekend ook gewoon kaarten aan de kassa's kopen (geen tribune kaarten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan