Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.838
- 16.577
Zes tweetakten gehad, altijd een diepe geur in de kleding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er hangt op dit moment nog geen consequentie aan die rapportage.
En over die geur kan ik kort zijn: letterlijk nemen is ook een kunst. Maar sommigen ruiken álles.
Mooi is dat he? Ik vraag me af hoe ik ruik als ik in noorwegen ben geweest.Zes tweetakten gehad, altijd een diepe geur in de kleding.
Vliegkilometers zijn uitgezonderd van deze registratie...laat nou toch net...Alles over de CO2-heffing - Visma | YouServe
De tralies worden alvast vastgezet in het beton, vanaf 2027 even het deurtje dichtklappen.
Niet mee eens dan maar klagen bij je werkgever ipv de overheid. Maar die zal zeggen dat ze nou eenmaal verplicht zijn.
Handig zo'n tussenpartij toch?
Heeft iemand de discussie hierover in de publieke ruimte gezien? Nee natuurlijk niet. Europapa liedje voor Songfestival weet wel iedereen uiteraard. Daar is *wel* voor gezorgd.
Naar elandMooi is dat he? Ik vraag me af hoe ik ruik als ik in noorwegen ben geweest.
Tja, het zijn allemaal ruim genomen gemiddelden, die afhangen van model, bouwjaar, gebruikte techniek, etc. Mijn Deauville zal een stuk minder milieubelastender zijn dan m'n Transalp was, denk ik - als het goed is voldoet die Deauville aan Euro 3, maar die Transalp was van voor al dat gezeik begon.Heb het idee dat ik deze getallen wel met een korreltje zout moet nemen?
EVs stoten zelf niets uit, maar hun fabricage wel, om het maar niet over mijnbouw te hebben om de materialen voor de batterijen uit de grond te halen. Een EV bouwen is een stuk vervuilender dan een gelijkwaardig benzine voertuig; je zal met een EV een bepaald aantal duizenden kilometers moeten rijden om die uitstoot te compenseren.Oh ja, die EV's...zogenaamd uitstootvrij...hier geeft men 54 gram CO2 per kilometer aan...
Ik heb en gebruik een motor en een brommer, naar gelang het weer en m'n bui. Zou ik nou elke werkdag moeten registeren met welke ik gekomen ben? ... Als ons bedrijf de 100 werknemers haalt. Het zal er om spannen.
Ik denk het niet. Wij hebben al een poosje een app via een extern bedrijf en daar hoef ik voor mijn motor geen kenteken in te voeren omdat het RDW toch geen uitstootgegevens geeft voor motoren, dat zal voor brommers dan ook zo zijn.Ik heb en gebruik een motor en een brommer, naar gelang het weer en m'n bui. Zou ik nou elke werkdag moeten registeren met welke ik gekomen ben? ... Als ons bedrijf de 100 werknemers haalt. Het zal er om spannen.
En weet je wat pas echt zoden aan de dijk zet...helemaal geen nieuwe auto's kopen, ongeacht welk type.EVs stoten zelf niets uit, maar hun fabricage wel, om het maar niet over mijnbouw te hebben om de materialen voor de batterijen uit de grond te halen. Een EV bouwen is een stuk vervuilender dan een gelijkwaardig benzine voertuig; je zal met een EV een bepaald aantal duizenden kilometers moeten rijden om die uitstoot te compenseren.
Helaas doen die geen 1:25 met de motor er op de aanhanger achter.En weet je wat pas echt zoden aan de dijk zet...helemaal geen nieuwe auto's kopen, ongeacht welk type.
Meer dan genoeg auto's - en "echte" auto's - uit de tijd van voordat ze vol zijn gestopt met computers en gadgets - kunnen zomaar 25 jaar mee.
Heb het idee dat ik deze getallen wel met een korreltje zout moet nemen?
Oh ja, die EV's...zogenaamd uitstootvrij...hier geeft men 54 gram CO2 per kilometer aan...
Bekijk bijlage 1987258
Kun je niet beter in de trein gaan zitten.Helaas doen die geen 1:25 met de motor er op de aanhanger achter.
Geef mij maar automatische cruisecontrol met radar, autobrake en sensoren in de spiegels die de dode hoek oplossen.
Dat is allemaal een stuk veiliger.
(Ook voor motorrijders)
En BT connectiviteit met de telefoon voor o.a. muziek streamen en live data is een een mooie luxe poes eigenschap.
Kun je niet beter in de trein gaan zitten.
Al die hulpmiddelen leiden er ook toe dat mensen minder opletten, want dat doen de ‘toeters en bellen’ wel .Ik heb een bloedhekel aan het ov maar als die naar de circuits in Europa rijdt en al mijn gereedschap en bandenwarmers mee kan nemen.
Ik hoef geen oude krakkemikkige zuipende en rokende auto zonder enige techniek.
De hulpmiddelen verhogen de veiligheid en het comfort in hoge mate.
Ook als ik met de motor door de file rij dan vind ik de lampjes in de zijspiegels bij de auto's erg prettig.
Het maakt de bestuurders een stuk alerter.
Vooral afgelopen februari wanneer ze duidelijk nog niet aan motorrijders gewend zijn en dit op de meeting door rijders uit andere windstreken net zo werd verteld.
Wat mij betreft worden alle koekblikken zonder deze veiligheden per onmiddellijke ingang verboden.
Gewoon omdat de mens te dom is om geen dodelijke fouten te maken.
Ben je ook tegen ABS op auto's en motorfietsen.
Al die hulpmiddelen leiden er ook toe dat mensen minder opletten, want dat doen de ‘toeters en bellen’ wel .
Ik vind het wel mooi die automatische cruisecontrols met radar, auto,s die uitzich zelf remmen als ik me van rechts uit, voorraan in het rijtje links er tussen duw, schelen me veel tijdsverlies, Ook leuk om dan een bestuurder te zien die haast met zijn kop tegen de voorruit zit terwijl zijn auto volautomatisch in de remmen gaat, omdat die nog met zijn telefoon bezig was op de cc, in plaats van met rijden, idd zoveel veiliger die moderne systemenHelaas doen die geen 1:25 met de motor er op de aanhanger achter.
Geef mij maar automatische cruisecontrol met radar, autobrake en sensoren in de spiegels die de dode hoek oplossen.
Dat is allemaal een stuk veiliger.
(Ook voor motorrijders)
En BT connectiviteit met de telefoon voor o.a. muziek streamen en live data is een een mooie luxe poes eigenschap.
Ook geen ervaring met goed materiaal?Goed verhaal, doen we niks mee
Nou, dat hangt er dus vanaf! Sta je op ‘t perron, komt er een diesel trein aan.Kun je niet beter in de trein gaan zitten.
Mijn auto kijkt wel een kilometer ver en reageert ook dichtbij niet zo overdreven als jij schetst.Ik vind het wel mooi die automatische cruisecontrols met radar, auto,s die uitzich zelf remmen als ik me van rechts uit, voorraan in het rijtje links er tussen duw, schelen me veel tijdsverlies, Ook leuk om dan een bestuurder te zien die haast met zijn kop tegen de voorruit zit terwijl zijn auto volautomatisch in de remmen gaat, omdat die nog met zijn telefoon bezig was op de cc, in plaats van met rijden, idd zoveel veiliger die moderne systemen
Rij jij nog met een ICE dan?! Jeez, wat ouderwets ben jij zeg. Snel over naar een EV want ICE is echt iets van enkele jaren geledenMijn auto kijkt wel een kilometer ver en reageert ook dichtbij niet zo overdreven als jij schetst.
Maar naar een circuit in Frankrijk (ca. 560 kilometer) kom ik een stuk uitgeruster aan en met een grotere veiligheidsmarge.
Onderweg is het een gewoon relaxter, comfortabeler en veiliger dan met een auto van enkele jaren geleden.
Tevens bizar hoe laag het verbruik nu kan zijn.
Nooit voor mogelijk gehouden.
Er zijn echt wel grote stappen gemaakt.
Statistieken liegen er ook niet om.
Hybride want ik rij echt alleen lange stukken met de auto naar Assen, Zandvoort, Mettet of Ecuyers.Rij jij nog met een ICE dan?! Jeez, wat ouderwets ben jij zeg. Snel over naar een EV want ICE is echt iets van enkele jaren geleden