Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Kan ik op een of andere maniaer ook weer een soort "mijn Motor-Forum"-pagina opbouwen? Ik had dit als startpagina met bovenaan m'n favorieten (huidige bookmarks?), daaronder m'n favoriete sub-fora en daar weer onder een set van 10 topics waarin ik gereageerd had.
 
De "er zijn nieuwe berichten" link waardoor dan niet je concept post verloren gaat is goud waard, btw.
 
Heb zelf maar een gifje van Google getrokken...
Heb 't nogmaals geprobeerd met een ander gifje. Avatar upload functie lijkt niet te werken. Ik zit ongeveer een minuut naar een in-progress te kijken (blauwe night-rider balk met blauwe pulserende blokjes rechtsboven), en dan... niks... En mijn oude plaatje blijft staan. Voelt als een timeout.
 
Nee, zoals eerder aangegeven kan dat (nog) niet. Ga wel een verzoek indienen bij de ontwikkelaars (het is een losse plugin).
Dat laatste kan ook niet. Je kan echter wel op de datum klikken naast een specifiek topic, dan ga je naar de laatste reactie. Misschien een doekje voor het bloeden.

(Persoonlijk snap ik het helemaal niet, alsof je een boek van eind naar begin leest...)
Dat is geen vergelijk ;) Een boek wil je van begin tot eind lezen (als je niet van spoilers houdt tenminste). In een topic wil je juist de meeste recente posts als eerste zien.
 
Heb 't nogmaals geprobeerd met een ander gifje. Avatar upload functie lijkt niet te werken. Ik zit ongeveer een minuut naar een in-progress te kijken (blauwe night-rider balk met blauwe pulserende blokjes rechtsboven), en dan... niks... En mijn oude plaatje blijft staan. Voelt als een timeout.
Hier nergens last van (Windows 10, Firefox en Chrome.
Ah, jouw gifje doet het gewoon niet merk ik. Eens kijken of ik er achter kan komen waarom niet.
 
Dat is geen vergelijk ;) Een boek wil je van begin tot eind lezen (als je niet van spoilers houdt tenminste). In een topic wil je juist de meeste recente posts als eerste zien.
En dat is de standaard manier van deze software:) Als je op een topic klikt die je al eerder gelezen hebt, spring je automatisch naar het laatst gelezen bericht.
 
Daar hebben we de Like knop voor gekregen...

Ja, dat liken heb ik dus niks mee, dat werkt alleen maar facebook-style meme-ing en like whoring in de hand. Hoop en verwacht dat dat op zich mee gaat vallen gezien MF publiek, maar toch, ik houd er niet van. Bovendien kun je daarmee dus niet over een specifieke quote zeggen "ja, DAT like ik", maar alleen maar over een hele post.

Probleem is nou natuurlijk wel dat ALLE oude topics op MF waar :^ in stond nu ook echt :^ hebben i.p.v. het bedoelde "I'm With Stupid" plaatje, wat voor de begrijpelijkheid en leesbaarheid wel wat uitmaakt.

Ik denk bijvoorbeeld dat users zoals deze en deze er de ballen van gaan snappen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi werk mannen, ik zit ook in dat werk dus kan wel respect voor zo'n migratie hebben.

Ik denk niet dat ik met deze release echt vrienden ga worden, het werkt zo totaal anders dat ik het MF-gevoel mis. Ik had op de vorige software ook nog de oude layout aanstaan dus de overstap is nu wel erg groot. Daarbij andere naamgevingen, andere functies op andere plekken, andere indeling, visueel niet zo duidelijk voor mijn ogen... ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud.

Geeft niet, een kok kan niet voor alle monden koken. De reacties hierboven zijn voor 99% positief dus dan is het goed.
 
Succes met 86 paginas doorbladeren
Het is al genoemd (wat ik weet omdat ik dit topic chronologisch heb gevolgd :) ) maar er is gewoon een knopje voor eerste/laatste pagina. Wat ik op het oude forum ook al gebruikte. Nooit gemerkt dat er een "newest first" modus was.

Nog een taalfoutje gezien trouwens. account/preferences:
Nieuwe media toevoegdt

Yep, dit grapje is ook mee verhuisd naar het nieuwe M-F
:sneaky:
 
klopt het dat conversaties verwijderen niet lukt?
ik heb 'verlaat conversaties' en 'ster verwijder conversatie' geprobeerd maar blijft in de lijst staan
 
Dus jij leest liever achterstevoren tot je reacties begint te herkennen?

Ik vindt het wel handig dat ik nu een markering heb welke topics ik wel/niet in ben geweest. En dat ik bij lopende topics meteen naar de plek spring waar ik was gebleven. *O*

Ik ben zeer regelmatig online, dus ik hoef niet terug te bladeren. ;)
 
Sorry voor mijn woordgebruik, ik vind dit dus zwaaaaaaaaaaaaaar K*t.
Leuk dat we dit ook van te voren gehoord/gelezen hebben.............NIET.

Ik vind mijn favorieten niet meer en ben bijna alles kwijt.

Hartelijk dank, gloeiende gloeiende....................................
 
Helemaal top!!!! Is inderdaad even wennen. Maar het ziet er prima uit. Dikke duim omhoog voor het harde werk hieraan!!!!
 
Helemaal top!!!! Is inderdaad even wennen. Maar het ziet er prima uit. Dikke duim omhoog voor het harde werk hieraan!!!!

Vooral de retrostyle (y)

Alle gekheid op een stokje. Op het kleurverschil (groen, blauw) na zie ik zo gauw geen verschil tussen de moderne en retro stijl. :unsure:
 
Yes! we zijn online! :cool:

@Duderuud : Ik kan me zo voorstellen dat de afgelopen tijd erg druk is geweest om alles te regelen, aanpassen, oplossen en werkend te krijgen. Achter de schermen zal het best een flink karwei zijn om zo'n groot forum als dit te onderhouden en draaiend te houden dus even vanaf hier een dik compliment voor alle moeite die er gedaan wordt voor dit forum!! (y)(y)(y)

:^ I'm with Stupid! Gaat veel tijd in zitten en het ziet er allemaal netjes uit, echt respect (y)

En dit typende vraag ik me af: Komen de oude emoticons nog terug? Of ten minste I'm with stupid en worship emoticons?
 
Dank allen!

Nog een opmerking, in het begin kan het wat trager zijn. De zogenaamde caches moeten namelijk nog opgebouwd worden, dat gaat vanzelf.

Er zullen ook nog wel wat kinderziektes zijn maar daar wordt uiteraard naar gekeken.

We waren het oude MF gewend. Trager dan dat kan niet :p_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan